Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

20:15, 14. 3. 2013.

Incident na debati o javnom informisanju

tribina-informisanja-4-nn.jpg foto: RTS

Mladići sa majicama kik-boks kluba nasrnuli na službenika misije OEBS u Srbiji. Intervenisala policija.

Povratak na vest
Pošalji komentar
Pozitivni komentari:
  • alo

    21:21 // 14. 3. 2013.

    vi sa ntv. ako ste sposobni i znate da radite drzavne pare vam ne trebaju.

    • Alex Z.

      23:30 // 14. 3. 2013.

      Gospodine ili Gospodjo Alo, da se u ovoj zemlji vrednuje sposobnost, umece i vredan rad zvala bi se Svedska.

      Aleksandar Dimitrijevic, snimatelj, NTV

    • Svejdnain

      12:06 // 15. 3. 2013.

      Mozda bi se zvala Svedska, ali vi sto se navikli da jasete budzete i da imate sigurnu platu i posao bez obzira na kvalitet vaseg rada sigurno ne bi imali posao!
      Kolko imate zaposlenih? Kolko ih je tu doslo po partijsko-rodjackoj liniji? Koliko nepotrebnih zaposlenih gradjani nisa placaju? Borte se za objektivno novinarstvo ili za vasa radna mesta koja mi moramo da finansiramo?

      Isto ko u Svedskoj, nema sta!

    • Bratanac

      14:01 // 15. 3. 2013.

      @Svejdnain 12:06, 15.03.2013.

      Zbog nivoa tvoje pismenosti, u Švedskoj bi uveli vanredno stanje.

    • Alex Z.

      19:30 // 15. 3. 2013.

      Gospodine Svejdnain, evo ja Vas pozivam da provedete jednu radnu nedelju sa mnom da vidite kako "uživam" na poslu.

      Verujem da je Vaš komentar objektivan, zasnovan na saznanju o mom radnom mestu, redovnosti moje plate, o mojoj stručnosti?

  • Sai Baba

    23:48 // 14. 3. 2013.

    Ovde je klasicna zamena teza u pitanju,niti je NTV televizija,niti ima evropske prakse koja se moze primeniti u slucaju NTV-regionalni javni servis.Da je NTV televizija,TV forma koju praktikuju sa voditeljima i gostima u studiju ili ukljucenjima preko telefona,u strucnim krugovima se zove RADIO KOJI SE GLEDA i kao takva nikako se ne bi prezentovala jer ne zadovoljava osnovne TV standarde.Press konferencije i asfaltiranje ulica,koje dominiraju u informativnom programu,a druge programe i nisam primetio,upravo su ono od cega savremeno evropsko i svetsko novinarstvo bezi.Ljudski primeri su standard u novinarstvu,ali ne kao sto su brendirani Zika Promaja i njegov hit sa You tube-a PEJCA IZ MATEJEVAC.Da,u Evropi postoje regionalni javni servisi,ali u Engleskoj je regionalni javni servis u Skotskoj i Irskoj,a svakako nije u Mancesteru,ili u Nemackoj je Bavarski,ali ona je pokrajina.To sto se danas u Nisu trazilo je LOKALNI MEDIJSKI SERVISI za udomljavanje parazitualnih medijskih radnika.

    • Srđan Radić

      08:21 // 15. 3. 2013.

      Samo da ispravim, Pejča je iz Pasi Poljane. :D

    • Bratanac

      08:28 // 15. 3. 2013.

      Do pre nekoliko godina u Nišu(kao 2. ili 3. gradu u državi) postojalo je 17 lokalnih televizija, od kojih je polovina imala i nešto svog programa i funkcionisale su finansijski relativno dobro. Danas imate svega 2 televizije sa programom (+ 3-4 bez ikakvog programa) od kojih u jednoj zaposleni jedva da imaju platu i da opstaje (jer u Nišu nema više nikoga ko ima ozbiljan posao i potrebu za reklamom)i drugu u javnom vlasništvu. Lepo je prepisati zakon iz Nemačke, ako prepišeš i zarade i BDP. Ako nisi prepisao ovo sa finansijama, džaba ti ona praksa ispred, jer je zakonska regulativa uvek rezultat finansijske moći. Zbog činjenice da ne bismo došli u situaciju da se vratimo u vreme prethodne Naprednjačke vlasti (prelaz iz Srednjeg u Novi vek), potrebno je podržati ove ljude u njihovoj misiji očuvanja NTV-a.

    • vesna p

      14:30 // 16. 3. 2013.

      Bravo, Sai Baba!
      Rado bih navela desetak njihovih "novinara" koji, maltene, brukaju casnu novinarsku profesiju, ali znam da mi komentar ne bi bio objavljen. Ja nemam nameru da izdrzavam lokalni "servis", smatram da sam dovoljno informisana preko JV.

  • fabrikant

    21:47 // 14. 3. 2013.

    Koji su ti odbosrnici koji su dobacivali? Mislim da je veoma bitno da se zna.

  • Ide oktobar

    22:38 // 14. 3. 2013.

    Pa, zna se čiji su takozvani „kiks bokseri“, a zapravo obične selske siledžije. I devedesetih su oni maltretirali pošten svet za račun crvenih i crnih, a panduracija se pravila ćorava! Zna se i ko je iz zatvora pustio Uroše i Miladine, i ko ih koristi u svom kriminalno političkom delovanju.
    E, moje Nišlije, samo četrnaest posto gradskih zamlata bilo je dovoljno da vam se Šešelj i Milošević vrate na vlast! Ali neka, vrag si ga neka...Još malo!

    • olivera

      23:37 // 14. 3. 2013.

      Da li stvarno verujete u to sto ste procitali? Pa, niste ni bili na skupu, a imate gotove teorije. Nista od toga nije tacno. Nazalost, samo propaganda na koju se neki i upecaju

  • zoran

    21:27 // 14. 3. 2013.

    Mogao je brzinski da bude organizovan neki mec.A posle svi da se uhvate u kolo pa svako svojoj kuci.Sta je to cudno za Nis,tesko nesto lepo da cujete za nas grad,a tuce,kriminal,reketiranje...to je kao dobar dan.Sto pre odavde,iako sam rodjen ovde.Ne mogu vise da se borim,odustajem.

  • ime i prezime

    22:15 // 14. 3. 2013.

    ovo se desi kada dovedes civilizaciju u ucmalu sredinu.

    nema mnogo kik box klubova. u maricu ceo klub, listinzi svih poziva bagre koja je bila prisutni i voila. otkrice se i batinasi i nalogodavci.

    majice u trenerkama, napaljeni od neke droge, jaki momci, opasni.

  • Sonja C.

    22:37 // 14. 3. 2013.

    Danas me je bilo sramota što sam Nišlijka. Toliko prostote, poniženosti, a u isto vreme i bahatosti, ali i velike navalenstnosti, skoro nisam videla.
    NTV danima poziva gledaoce na linč, bunt, gradjansku neposlušnost, pa se pitam da li će njihovo uredništvo odgovarati za ono što nam je kao gledaocima ponudilo. Uoči Javne rasprave, u vreme pauze i tokom dana uporno je emitovana pesma LAzara Ristovskog "Revolucija". Deo pesme je "...r,r revolucija, ajmo svi na noge nije zajebancija, rrr. revolucija više tajni nema revolucija se sprema!"
    Pa šta je ovo?
    Jutros čujem da se predlaže blokada auto puta, mesecima se poziva narod na neplaćanje pretplate i time direktno kršenje ZAKONA!?
    Pa šta je trebalo da urade radnici EI, MAšinske, JAsrepca i ostalih giganata, da li zaista neko misli da svi zaposleni u NTV-u zaslužuje da bude deo tog famoznog Regionalnog servisa, a niko ne govori o tome šta i koliko znaju?
    Zašto se Niš uporedjuje sa Novim Sadom koji je glavni grad POKRAJINE?

    • Bratanac

      23:15 // 14. 3. 2013.

      Da su radnici Elektronske, Mašinske i Jastrepca reagovali na pravi način i da se nisu uplašili pretnji Crvenih posle velikog štrajka u proleće 1996.god. sasvim bi se druga pesma pevala u Nišu. Začuđen sam što Vam smeta jedinstvo ljudi koji čuvaju svoju egzistenciju i egzistenciju svoje porodice. Ako statistički region Vojvodina ima svoj javni servis, ako ga ima grad Beograd (RTS sa Beogradskom hronikom) kao drugi statistički region, zašto ih ne bi imali i ostali regioni??? Za pravovremeno informisanje stanovništva sa ovakvom zakonskom regulativom potrebni su lokalni javni servisi.Velika je teritorija u Srbiji koju ne pokriva ni jedna lokalna privatna TV stanica i država bi umesto gašenja medija (uvek postoji strah od opozicionih javnih lokalnih medija posle gorkih iskustava sa ANEM-om,koji je bilo nemoguće ugasiti), trebala da pooštri oslove emiterima i uslovi ih da pokriju signalom celokupnu teritoriju za koju imaju dozvolu, a ne samo velike gradove...

    • М

      23:20 // 14. 3. 2013.

      Da su radnici EI, Jastrepca i ostalih giganata znali sta ce biti, branili bi svoje pravo sto puta jace nego NTV danas.
      Podrska NTVu koji moze i treba da bude regionalni servis!

    • Aleksandra

      09:40 // 15. 3. 2013.

      Verujte, Sonja, i ja se stidim što ste Nišlijka. Umesto da podržite ideju da naš grad ima regionalni servis, Vi se tome rugate. Vi ustvari ne znate čime raspolaže NTV, i uopšte nemate pojma da je to jedina TV koja ima kapacitet i tehničke mogućnosti da bude regionalni servis. NTV ima autorske emisije, filmski program, muzički program, obrazovani, itd.

  • Gledalac NTV

    08:51 // 15. 3. 2013.

    Da li pristaju Pirot, Prokuplje ili Leskovac da im NTV bude javni servis, kada je NTV servis Banane

  • Zivorad Mijkovic

    08:28 // 15. 3. 2013.

    Treba ukinuti NTV ovakav kakav je jer je leglo partijskih lezilebovica,neradnika,opanjkavanja i uzasno losih medjuljudskih odnosa

    • Aleksandra

      09:35 // 15. 3. 2013.

      Živorade, trebate da razgraničite neke stvari: rukovodstvo jednog JP, a među njima je i NTV je jedno, a ljudi koji na toj televiziji rade već više od 10 godina su lica kojim Vi želite da ostanu bez posla. To ljudi su bili na svojim radnim mestima i tokom bombardovanja, noću, to ste izgleda zaboravili. Ti isti ljudi su bili tu i '96. kada smo im pomogli da sačuvaju svoju televiziju, a sada Vam odjednom smetaju ti isti ljudi...

    • Zivorad Mijkovic

      14:03 // 15. 3. 2013.

      Postovana Aleksandra,reci cu Vam samo jednu stvar: Ja radim tamo vec 14 godina.

  • Profa

    09:35 // 15. 3. 2013.

    Ja TV ne gledam... o mom gradu se informisem dnevno preko Juznih vesti... Tacka.

    • kriticarNi

      12:55 // 15. 3. 2013.

      gori nacin nisi mogao da odaberes.

  • Vilin konjic

    08:30 // 15. 3. 2013.

    Kakav je to nacin da se ugasi NTV?! Pa ja na njoj gledam na primer....na primer...na primer..a, da ne gledam je..lozim vas..

    • Miško Ristić

      14:04 // 15. 3. 2013.

      Gledao sam ranije jutarnji program koji su vodile one devojčice. Nije bio nešto naročito, ali barem gledaš i slušaš prijatne ljude. A Žiku, svaka mu čast, ne mogu da gledam pa to ti je. Još kad mu u goste dodje banana.

  • Ivan

    23:25 // 14. 3. 2013.

    Čekajte, pa zar nije cool živeti u kapitalizmu?
    Zašto lepo svi državni službenici ne daju otkaze i pokažu koliko su sposobni ?

  • Doktor Mengele

    02:35 // 15. 3. 2013.

    Ako ntv televiziju finansira grad nis, nije mi jasno odakle se finansira belle amie, nais i banker.

  • Johny

    23:31 // 14. 3. 2013.

    Jedno ljudsko biće je jedan od 40.000 spermatozoida, taj jedan je uspeo, 39.999 nisu uspeli, znači vi ste šampioni, svako ko se rodio on je već pobednik. On je već uspeo u odnosu na 40.000 drugih. I onda kažete - ma, šta mi je život, sad ću da uzmem drogu, sad ću da, ne znam, se napijam. Pa, stani, čoveče, tvoja odgovornost je i pred Bogom i pred sobom ogromna, ti si pobedio u najvažnijoj od svih utakmica, živ si, rodio si se i uradi nešto pozitivno sa svojim životom.

    • Dr.Pravdic

      09:31 // 15. 3. 2013.

      @Jony Konkurs za naj besednika je zavrsen pre neki dan.

    • Милан

      14:22 // 15. 3. 2013.

      Правдићу. Џони ово није писао да би побеђивао на конкурсу већ да би Ти и такви као ти нешто научили и коначно постали победници, не на конкурсу већ у животу.

    • Dr.Pravdic

      20:12 // 15. 3. 2013.

      @Milan.Verovatno nemas pojima ciji je ovo citat koji je upotrebio Johny i nasta sam aludirao.

  • alkibijad

    00:57 // 15. 3. 2013.

    Svi smo jednaki ali su neki "jednakiji". Zakon po kojem su privatizovane (PUŠTENE NIZ VODU) Narodne novine i po kojem je još tada trebalo da bude privatizovana i NTV - za Beograd ne važi: osnivač (finansijer) Studija B i Beogradskih novina bio je i ostaće grad Beograd. Pogledajte malo HRT: Hrvatski radio nije samo Radio Zagreb već čitava mreža "radio postaja": Split, Osijek, Pula, Rijeka (...) koje imaju sopstvene programe. U svakovečernjim TV Vestima iz kulture idu (profesionalni)prilozi iz svakog grada u kojem se nešto značajno dogodilo!Rade Veljansovski, jedan od tvoraca prethodnog srpskog zakona o informisanju, istricao je pre deesetak godina da "postoje privatni mediji koji će informisati na lokalu"!!!! Čast izuzecima, ali imati medij u vlasništvu, ovde uglavnom znači da možeš da objavljuješ samo ono šta hoćeš ili, što je mnogo opasnije, da NE Objavljuješ ONO ŠTO NEĆEŠ! Imam 1000 zamerki na program NTV - ali Niš bez takvog medija više definitivno neće biti Grad.

    • kosta

      14:41 // 16. 3. 2013.

      Svi sposobni novinari mogu da budu dopisnici iz naseg regiona, za uspesne tv kuce koje gledamo preko kabl.tv. A ne da cekaju platu od drzave.

  • branko brankovic

    22:58 // 14. 3. 2013.

    Kakva je to javna rasprava za koju niko nije cuo???

  • Sonja

    09:55 // 15. 3. 2013.

    Naravno da Vranje, Leskovac, Kruševac i ovi manji gradovi traže takdoje spas u regioanaliyaciji, a ne privatizaciji medija!
    Vojvodina je pokrajina, mi još uvek nismo pokrajina, nema regiona, dakle da bi NTV uspela u zamsili svojoj, država treba da uspostavi grance regiona, pa tek onda da oni traže ista prava kao pokrajinski javni servis! Što neko ne kaže javno da je direktora NTV posatvio BAnana, iako on zvanično nije član stranke, a da je glavnog i odgvornog postavio Mile Ilić. Takav je predizborni dogovor, a mi očekujemo profesionalizam?! A 35 000 potpisa može danas da sakupi ko hoće. Pa kada su mogli Indijanci u Aleksincu,koji su i partiju tako osnovali, što ne može NTV u Nišu?

    • Aleksandra

      14:33 // 15. 3. 2013.

      Meni sve više čini da Vi, Sonja, i niste iz Niša, jer je apsolutno nenormalno ovako pričati protiv svog grada i regiona... vi, izgleda, zaboravljate da je osnivač NTV-a grad Niš, i ako očekujete da vlast nije uključena u postavljanje rukovodstva, kao što je slučaj sa svakim JP i JKP, onda ste Vi u velikoj zabludi. Nažalost, zaboravljate da se vlast menja, a JP ostaju, pa tako i NTV. Da li mislite da grad treba da izgubi gradsku televiziju, samo zato što se Vama trenutno ne dopadaju B.Jovanović i Mile Ilić? Verujte, ni meni se ne sviđaju, ali zaposleni na NTV-u su moji sugrađani, koji se boje da će ostati bez posla, a upravo to podržavate i likujete. Šta mislite kako im je bilo tokom '90.-ih, tokom bombardovanja, kada su u svom studiju iznad RTS-ovog radili noćima, pitajući se da li će biti kolateralna šteta ako niški RTS bude bombardovan kao RTS u Beogradu i Novom Sadu. Sigurno niste mislili na njih, a sada im želite da ostanu bez posla.

  • Goran Radonjic

    17:14 // 15. 3. 2013.

    Meni je ovo super, dodje neki dan kad NJUZ ne objavi nista, a do smeha ti je, hteo bi da se oraspolozis, "okrenes" na Juzne Vesti, i nema greske, efekat je isti!

  • Milan Stojkovic

    17:09 // 15. 3. 2013.

    Alo bre o cemu ovde ljudi pricaju prica zaposlenih na NTV-u je cista prica ocajnika koji u nadi da ce uspeti na foru regionalnog servisa da pozive jos nekoliko godina do penzije na racun svih nas, ajde kad ste vec toliko kvalifikovani i sposobni javite se na neki konkurs pa nek Vas zaposle, evo stalno dobijate nagrade za novinarstvo. dokle bre vise taj socijalizam

  • Nislija

    13:22 // 15. 3. 2013.

    Ako je ovo objektivno i nepristrasno izvestavanja „novinara“ JUZNIH VESTI I RTS-a, onda sam ja Robert De Niro !! Sta su oni stavili u prvi plan-STID NEKA IH JE !!! POD HITNO da idu na casove PRAVOG novinarstva kod dopisnice DANAS-a! Zorice, DEBELO im naplati ! PONOSNI SMO NA TEBE !

  • alex

    16:02 // 15. 3. 2013.

    НТВ треба да се пусти на тржиште па да видимо колико ће да пливају. Ако се исто урадило са МИН-ом и ЕИ, не видим што је НТВ привилегован? Од МИН-а и ЕИ смо имали нешто док су радили, НТВ је само трошак. Што мање јавних предузећа то ће нам бити боље. Ја бих затворио и Новосадску телевизију. Два канала државне ТВ је сасвим довољно. НТВ нема ни једну квалитетну емисију! Више информације добијам на овом сајту него на свим ТВ и радио станицама у Нишу.

  • građanin

    08:21 // 15. 3. 2013.

    Važno je reći šta je osnovno načelo demokratije, a to je 35000 potpisa građana. Prvi zadatak i obaveza svih niških političara je volja naroda i oni moraju da se ujedine u odbrani statusa niške televizije kao regionalnog javnog servisa. Ovde nisu u pitanju samo emocije, već i nasušna potreba za objektivnim i pravovremenim informisanjem ljudi sa ovih prostora. Pored svakodnevnih problema, kao što je zagađena reka ili divlja deponija na trotoaru, važni su i dugoročni planovi razvoja privrede (poljoprivrede, obrazovanja, trgovine, turizma, kulture itd.)u jednom regionu a za to je neophodan regionalni javni servis. Istine radi, treba ponoviti da je NTV najbolja televizija van Beograda, i to nije subjektivne prirode već zbog stvarnog tehničkog kapaciteta (profesionalno reportažno vozilo)i kadrovskog potencijala (veliki broj ljudi je usavršavan od strane BBC i IREX. Svi hoćemo bolji i raznovrsniji program ali to košta, postoji primer nove predstave u pozorištu, nego o sitnicama drugi put.

    • Aleksandra

      14:40 // 15. 3. 2013.

      Drago mi je što ste sve ovo napisali, jer ste potpuno u pravu, ali izgleda da Nišlije ne posmatraju NTV na pravi način. NTV ima filmski i serijski program, jer ipak, deo sredstava daje za kupovinu filmova, imaju autorske emisije, bez kopiranja tuđih emisija. NTV može da se pohvali i muzikom koju emituje. A da ne pričamo o studijskom prostoru, scenografiji, grafičkim dizajnom, itd. Ipak, izgleda da u Nišu više vole scenografiju lepljenu selotejpom, smeštenu u napuštenom bioskopu, sa neoriginalnim emisijama, jednom filmu koji emituju jednom mesečno (ne znam samo da li plaćaju za njegovo emitovanje, jer je domaći film), neprofesionalnim voditeljima, itd.

  • LIDIJA

    23:20 // 15. 3. 2013.

    Slazem se da Nis kao grad treba da ima javni servis, ali ne servis politicara koji ce da udomljavaju svoje potparole,rodjake.Ne mogu politicari da postavljaju direktore i glavne urednike, da bi nam svakog dana pricali koliko je kilometara puta izgradjeno, i to nasim parama i izigravali velike radnike.KOLIKO JE RADNIKA ZAPOSLJENO OD KAKO JE DOSLA NOVA VLAS z Sto se ne buniste kad je ugasen RADIO NIS pravi profesionalci su radili u njemu nije bilo politicko postavljanje radnika , nestade i nikom nista, A sad ovi sto su juce dosli na NTV najvise se bune. oni vode glavnu rec ko sisa ove sto tu rade 10 godina, izborite se programom jer je znanje ispred politike ,a ne obrnutim redom.

  • Aleksandra

    14:22 // 15. 3. 2013.

    Svejdnain, da li znaž koliko kasne plate na NTV? Da li se sećaš protesta zaposlenih u vreme Slaviše Popovića kada im je plata kasnila 6-7 meseci? Da li znaš kolike su im plate? Kada upoznaš nekog sa NTV-a, pa popričaš sa njim, onda ćeš imati prava da kritikuješ.

    • vesna

      15:15 // 16. 3. 2013.

      Previse se borite, Aleksandra, postajete naporni. Ako ste zaposleni u ntv i radite u takvim uslovima, zasto ne napustite i ne predjete u neku privatnu kucu, gde se rad vise ceni. Izgleda da ste jaci na recima nego na delu.

  • Nišliski Džeronimo

    20:03 // 15. 3. 2013.

    Povodom mogućeg gašenja jedne TV. Ako država ili tajkun nekoga zaposle, oni to rade u svom interesu. Ali, time preuzimaju odgovornost za egzistenciju zaposlenog. A zaposleni im ustupa jedan deo svog života, znanja, rada, energije i zdravlja. Dakle, otpuštanje zaposlenih je nemoralno, jer je zasnovano na gubitku interesa poslodavca, a ne na interesu onoga ko radi. Hoćeš da gasiš bilo koje preduzeće - imaš tvrdu moralnu obavezu da obezbediš egzistenciju zaposlenih, makar na istom nivou koji su oni uživali pre gašenja firme. Ako nije tako, čemu država, čemu društvo? Zato što nije tako, živimo u ovoj krvoločnoj razdržavljenoj džungli, a ne u uređenom društvu. Svi smo mi upregnuti (zajedno sa državom) da radimo samo zarad političarskih i tajkunskih ćefova i njihovog blagoutrobija. Sestre Nišlijke i braćo Nišlije, čitajte Tomasa Hobsa i ne krvite se međusobno zarad interesa tajkunskih i političarskih prevarantskih klika. Njima će uvek (na našoj grbači) biti dobro, a nama?

  • Sonja

    15:42 // 15. 3. 2013.

    Postovana Aleksandra, ne samo da sam Nišlijka, nego su moje tri prethodne generacije rodjene i odrasle u Nišu. Čini mi se da imam nešto više godina i iskustva , kako životnog, tako i profesionalnog od VAs. Odrasla sam u kući čuvenog inženjera Canića, na MArgeru, poznajem prilike ne samo u ovom gradu već i šire, a imala sam prilike da se, zahvaljujući poslu kojim se bavim, sretnem sa mnogim ljudima, ne samo u Nišu, već i u Beogradu i regionu.
    Prostotom, niko se nikada nije izborio ni za šta, pa zato kažem da me je juče bilo sramota. To što su, kako navodite, radnici NTV radili u vreme bombradovanja, pa još i strahovali da li će biti nečija kolateralna šteta, na abolira njihovo ponašanje! U vreme NAto agresije radili su i drugi novinari, neki su bili i ranjeni, pa?
    Recite mi molim Vas,šta je juče bila vest? Vest nije SAMO da je skup održan u Nišu,jer sličnih ih je bilo i u Pazaru, Novom Sadu...Vest je, na žalost da je rasprava bila žučna, ali i to da je neko nasrnuo na članove OEBS-a!

  • Mika

    22:56 // 15. 3. 2013.

    Preteraše ovi sa Niške televizije. Zbog svojih ličnih interesa već duže vremena maltretiraju sve redom da podrže regionalni javni servis, tj. njih. Hoće sigurnost, da nemaju vlasnika, već da sami bez bilo kakvih briga dočekaju penziju. E, pa, ne može. Izvolte na tržište pa se borite.

  • prof.dr.Pera

    13:20 // 16. 3. 2013.

    NTV sam gledao samo dok su štrajkovali. Odličnu muziku su pustali :)

  • Aleksandra

    23:28 // 15. 3. 2013.

    Sonja, mozda Vi imate vise iskustva, ali to ne znaci da ste od mene mudriji, inteligentniji, kulturniji i sl. To koliko je generacija Vase porodice u Nisu je apsurdan argument, ali ako Vam je to toliko bitno, moja porodica je duze od Vase, u Nisu, poznata, ali to je nebitno za ovu temu, jer ovo nije nadmetanje u tome ko je duze u Nisu i kakvog je porekla. Pri tom, zlobno je Vase ruganje na moju opasku da su radnici NTV-a mogli biti kolateralna steta. Ja sam iskazala saosecanje sa njima, a Vi ih smatrate bezvrednim. Citam Vase i tudje postove i pitam se kada su ljudi postali tako zli i zavidni. Kakav to covek zeli drugom da ostane bez posla u ovo vreme nezaposlenosti i nemastine?

    • darko

      02:20 // 17. 3. 2013.

      Nije problem nemaštine samo njihov, NTV, vec svih građana ppšto svi mi izdvajamo novac koji se daje tim kucama, a privatnim se ne daje. Direktno diskriminišemo privatan sektor, dok ovi državni ili opštinski uopšte ne brinu niočemu. Oni su za stalno zaposleni. Država mora da se povuče iz svih takvih poslova. A radnici ako misle da zaslužuju i da imaju racuna da ta tv opstane i da radi, neka se udruže i kupe je, i nastave da posluju. Problem je sto oni znaju da sunpotpuno nerentabilni, ne mogu ni osnovne troškove da pokriju, da se iz budžeta novci prebacuju za njihovo poslovanje, i da ce ako se grad povuce ostati bez posla. A onda dižu građane na bunu, zarad ne građanskih interesa već svojih, mizernih, da oni ostanu u poslu, jadno, i ne mogu da verujem da niko ne razume šta se zapravo događa ?

  • sale

    14:28 // 15. 3. 2013.

    pustili ste gospodo klerofasiste/spc jugend iz dveri na izbore, imate nase u nekoliko opstinskih skupstina po srbiji, oslobodili ste izvesnog obradovica optuzbi za pozive na linc i rusenje beograda...

    ovo je gospodo tek pocetak onoga sto ce se ovoj nesrecnoj zemlji desiti ako se klerofasizmu ne stane na put...

  • ljiljana papovic

    07:26 // 16. 3. 2013.

    Slazem se da lokalni mocnici zele preko regionalnih TV da dominiraju. Pa sta reci ka Vranjanci forsiraju Zorana Velickovica bivseg komercijalistu Jumka i Kondive koji se sad hvali kako ce biti visoki funkcioner UNS.

  • paparazzo

    16:36 // 15. 3. 2013.

    Niš je centar regiona jugoistočne Srbije,i kao takav mora da sačuva televiziju.Ljudi su bez posla pa lupaju gluposti.Zašto se u ovoj zemlji sve zasniva na politiku,kriminal i pljuvanje,nikada nećemo da se promenimo.

  • goksi

    13:37 // 17. 3. 2013.

    Koja nervoza oko NTV koju finansira grad sa preko 100 zaposlenih. TV-5 je bila u svakom pogledu bolja i kvalitetnija televizija. Ja sam za trzisnu utakmicu. Nikome ne davati pare iz budzeta, pogotovu onom novom gl. uredniku "Ćosiću" koji je sve promeni od TV-5,Zone itd.

  • Aleksandra

    16:02 // 17. 3. 2013.

    Darko, svaka Vam čast ako mislite da je interes čoveka da ostane na poslu mizeran...

  • Aleksandra

    16:04 // 17. 3. 2013.

    Vesna, nemojte Vi meni da govorite da sam naporna i sl. Ako Vam se ne sviđa kada neko brani svoj stav, pa Vam je to i naporno, to je Vaš problem. Nisam radnik NTV-a, ali mi je odrvatno neprijateljstvo Nišlija prema toj televiziji, ničim izazvano.

  • Aleksandra

    16:00 // 17. 3. 2013.

    Vesna, nisam radnik NTV-a, ali sam dobar sugrađanin i čovek koji ne želi da "komšiji crkne krava",

comments_report_caption
comments_report_notice
Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.

KOMENTAR DANA

Lišće da podnese ostavku zato što je zapušilo slivnike.

Miško čitalac

Tekst: Kiša stvorila reke na niškim ulicama, iz Vodovoda kažu da je lišće zapušilo slivnike

Pronađite nas na: