Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

08:46, 31. 1. 2013.

Niš dobija arenu?

arena.jpg Idejno rešenje za novu arenu "Car Konstantin"

Nova arena “Car Konstantin” koštala bi oko 15 miliona evra, a, kako kaže izvršni direktor Direkcije za igradnju grada Branislav Jovanović, u toku je postupak dobijanja lokacijske dozvole.

Povratak na vest
Pošalji komentar
Negativni komentari:
  • Helen

    11:02 // 31. 1. 2013.

    Hm... Lepo! Lepa ideja! Ali ima jednu manu. Mala je. Samo 10 000 mesta... To je samo duplo vise mesta nego u hali "Cair". Trebalo bi obezbediti sredstva i napraviti jednu veliku halu sa 20 000 - 25 000 mesta. Nis redovno zaobilaze velika sportska desavanja zato sto nema halu sa velikim kapacitetom.
    Mozda se nece sloziti svi sa mnom, ali sportisti i sportski radnici hoce. Niste ni svesni koliko ovog gradu fali jedna ogromna sportska hala.
    A mozda je i lokacija pogresna, sve je sada u Duvanistu. Mozda bi na Bubnju trebalo da se uradi hala, ili negde u Naselju Ratko Jovic.

    • Nemas pojma

      11:33 // 31. 1. 2013.

      ...u tom slucaju jedino da je koristimo za koncerte i opste narodna veselja... Uostalom, izgleda da ce jedino Bane da uradi nesto za vreme svog mandata...e moj gradonacelnice

    • Helen

      11:49 // 31. 1. 2013.

      Pa, neka budu i koncerti! Zasto je u Nisu uvek sve neka sund-roba, sund-koncerti, mozemo valjda i mi nekad da zablistamo kako treba i kako dolikuje.
      Istina je da treba uloziti novac i u nova radna mesta, ali ako vec prave novu halu neka naprave kako treba. Ja uopste ne vidim da je Beograd nesto bolji od Nisa, pa se sve sliva kod njih. Finala svih sportskih takmicenja se odrzavaju u Beogradu, svi dobri koncerti su u Beogradu i uvek je isti izgovor: "Nis nema dovoljno veliku halu."
      Mozda i ja gresim, ali svako ima pravo na svoje misljenje.

    • Dasak Vetra

      15:55 // 31. 1. 2013.

      Ja sam bivsi sportski radnik i slazem se sa tobom da je potrebna nova hala. Ali cu ti napomenuti da je Hala Cair premasila budzet za 2mil evra, da stadion treba da kosta 10mil evra, a verovatno kosta vise jer se mnogo kasni, ko zna koliko su kostale izgradnje hala po skolama. A sve je to moglo da se ulozi u tu Arenu. Samo se nadam da ce neko za sve to odgovarati.

  • milena zikic

    12:10 // 31. 1. 2013.

    slazem se sa komentarima za lokaciju, sve je u duvanistu , ali nadamo se da ce se bar otvoriti i dosta novih radnih mesta

  • Nemanja Ilic

    12:26 // 31. 1. 2013.

    Da se razvije NIS!

    • meraklija 68

      18:57 // 31. 1. 2013.

      NIS,kao naftna industrija Srbije.

  • VUKADIN

    09:50 // 31. 1. 2013.

    Zasto ste onda renovirail staru? Mislim da dve hale, arene, nisu potrebne ovom gradu. Jedna je sasvim dovoljna. Potrosite taj novac pametnije.

    • Miloš

      10:24 // 31. 1. 2013.

      Potpuno se slažem sa komentarom. Jedna će da radi povremeno a druga nikako. ŠTO niste odmah gradili novu? Ako je razlog 10 utakmice za dva evropska prvenstva onda bolje ne nalazite opravdanje.

    • Nebojsa Ozimic

      13:20 // 31. 1. 2013.

      Koliko se ja sećam, arena je bila planirana još pre tri godine pa je tadašnji gradonačelnik stopirao celu priču i onda se pristupilo ''izduživanju'' hale. Na TV5 su arhitekte hale skretali pažnju da nije dobro to raditi, da će hala imati probleme sa podzemnim vodama i sugerisali izgradnju arene kao isplativiju varijantu...

  • milan

    09:36 // 31. 1. 2013.

    Koliko je ta arena ekonmski odrziva?

  • Marko

    10:31 // 31. 1. 2013.

    Ljudi nemaju `leba da jedu a gospodin bi da gradi jos jednu halu. Pa ni ova renovirana sto je kostala k`o svetog Petra kajgana nije bila do sada ispunjena a on bi duplo vecu da zida.
    Kada bi se tih 15 miliona evra ulozilo u otvaranje novih radnih mesta ovaj grad bi stana noge. Nasuprot tome, ova arena bi ga samo zakopala.

  • ivan

    10:04 // 31. 1. 2013.

    haha smesno kao sto su gradili akva park tako ce i ovo,Glupaci napravite ljudima akva park ko je video vajdu od arene osim oni koji ce da se ugrade i da strpaju pare u svoje kase kese i tome slicno.za akva park ima da vise ima vajde kao i da ima ljudi da se provode a ne u jagodinu da se ide

  • javasluk i samovolja

    09:44 // 31. 1. 2013.

    1. da li je prostor kod merkatora dovoljno veliki za ovako nesto? gde ce biti parking?
    2. da li je isplativo graditi?
    3. ko je narucio i radio idejno resenje? koliko to kosta? koji su kriterijumi, komisija za odabir najboljeg resenja????

  • krcko orascic

    10:08 // 31. 1. 2013.

    za te pare pokrenite neku proizvodnju da ljudi
    imaju da prezive

  • Juznjak

    10:16 // 31. 1. 2013.

    Ako mozete da nabavite prezentaciju te buduce arena , jer kada je Zika prikazivao na NTV , totalno novi projekat ! Hvala unapred.

    Elem, neophodno je pod brojem 1 uraditi studiju izvodljivosti i ekonomicnosti, pa tek onda pricati o gradnji i potrebnim parama.
    Nemojmo da gradimo nesto sto nece moci samo sebe da izdrzava.
    Bane je rekao , da se veliki sporti dogadjaji desavaju stalno i da nema mesta u Hali Cair. To je tacno , ali na koliko ?
    Jednom godisnje !?
    To je totalni nonsens !

  • Goki Kralj

    15:38 // 1. 2. 2013.

    Koliko zlobe i neznanja moze da se procita u nekim komentarima. Pa vi bre pojedini ko da ste s kruske pali. Pa Jovanovic je okapao pricajuci da je renoviranje stare hale utopija, da treba proveriti i stadion, i firme koje su dobile posao, koje su odakle su, cije su vlasnistvo i td. Svi moguci mediji su mesecima ovo objavljivali, mnostvo emisija uzivo gde je G-din Jovanovic sve ovo govorio, pozivao nadlezne da sve ispitaju, ali niko nije reagovao. Evo tek sad tata Simonovic sa Bankom, sin Simonovic ce za halu, aerodrom, stadion i jos ponesto, i uz njega MD gradnja i slicni. Naravno ako se dokaze...

  • nislija

    18:10 // 1. 2. 2013.

    Cuj ARENU dajte fabrike ljudima da rade investirajte da se nesto pokrene u ovom mrtvom gradu samo nam arena fali da slusamo pevaljke i Hrvatske muzicare.

  • Dasak Vetra

    09:55 // 31. 1. 2013.

    Koliko ce tek tu da se ugradi. Jer se jos ne zna ko se koliko ugradjivao u Halu Cair a tek treba da se sazna koliko se ko ugradjivao u stadion koji inace mnogo kasni, a niko za to ne odgovara.

  • KARAdjordje

    13:16 // 31. 1. 2013.

    Perisic i Banana briljiraju.....i ako se izgradi "arena" (bez obzira koliko kostala a kostace mnogo zato sto svuda gde je Banana sve kosta mnogo)"strucnjaci" ne razmisljaju koliko kosta odrzavanje takvog objekta i koga to mi ,sa ovakvom ekonomskom situacijom u gradu mozemo da ugostima,ili ne daj boze da organizujemo nesto........ovakav potez me navodi na razmisljanje da Banana dobro zna sta radi a Perisic je,kako kazu Bananina marioneta

  • Doktor Zli

    17:18 // 31. 1. 2013.

    1. Koliko mesta ce arena da ima, 5000, 1000 ili 15000 i zasto Banana stalno licitira sa time?
    2. Koliko je do sada uradjeno projekata za tu arenu i koliko je to kostalo grad?
    3. Koji sve funkcioneri URS imaju zemljiste na terenu gde treba da se gradi ta arena?
    4. Koliko para ce grad morati da izdvaja za odrzavanje arene?
    5. Koliko je dogadjaja godisnje potrebno da bi arena bila rentabilna?
    6. Zasto je po koalicionom sporazumu izmedju naprdnjaka, komunista i sektasa ukinuto pravo gradonacelniku da svojom inicijativom odredjuje sta ce da se gradi i rekonstruise?
    PERISIC VEZE NEMA, ON JE SAMO BANANINA MARIONETA :p

    • Aca

      18:28 // 31. 1. 2013.

      2. Koliko je do sada uradjeno projekata za tu arenu i koliko je to kostalo grad?
      3. Koji sve funkcioneri URS imaju zemljiste na terenu gde treba da se gradi ta arena?
      dodao bih samo pitanje> zasto se islo na direktnu pogodbu sto se projektovanja tice__? raspisati javni konkurs za rešenje nove sportske hala, ukoliko se radi

    • Dasak Vetra

      22:30 // 31. 1. 2013.

      Tebi je ocigledno cilj da unistis i Bananu i Perisica. A to bi jedino islo u prilog Miletu Ilicu.Sto znaci da si njegov covek od poverenja i blizak izvor informacija jer su mu uvek tu negde pri ruci da ne kazem pertli.

    • Pera Perić

      08:24 // 1. 2. 2013.

      2. Odgovor ide od drugog pitanja, bila su
      dva projekta:
      I - radila ga je neka kafana koja je za
      tu priliku osnovala biro za
      projektovanje i izvođenje radova, pa su
      i konobari bili projektanti, ali i
      izvođači, sve se može, projekat je
      plaćen od strane direkcije za izgradnju
      grada do zadnjeg dinara, ali nije
      isplaćen podizvođačima - sramota.
      II - radila ga je tada renomirana firma
      iz Niša za projektovanje, ali bez
      ugovora i nije ga ni naplatila, naravno.
      1. Po prvom projektu je hala imala nekih 10.000 mesta, dok po drugom projektu 8.000, važnije je pitanje gde obezbediti parking prostor za tolike gledaoce kada je lokacija neuslovna, a i nije cela otkupljena, tako da je prvi projekat nelegalan jer je rađen na kompletnoj planiranoj parceli, dok je drugi projekat rađen na parceli na kojoj je tada bilo moguće graditi. Otuda razlika u broju gledalaca.

    • Pera Perić

      08:27 // 1. 2. 2013.

      Nastavak od malo pre:

      3. Tačna je predpostavka da na potezu između parcele koja je planirana za halu
      i reke Nišave gorepomenuti gospodina
      Banana ima neku parcelicu za neko
      hotelče.
      4. Očigledno sve kao i za stadion i halu.
      5. To niko ne može da zna
      6. Onaj prošli je bio toliko bahat, pa se
      ovom novom ne da da se razmahne u bahatosti

  • Ivica

    16:45 // 1. 2. 2013.

    Mislim da bi prava lokacija za arenu bilo mesto istočno od Matejevačke petlje. Blizina auto puta, mnogo mesta zaparking,ravnomeran razvoj svih gradskih opština,jeftinije zemljište... samo su neke od prednosti ovog predloga.

  • Aca

    10:29 // 31. 1. 2013.

    Prvo poništiti dilove banane jovanovica u vezi projekta, a onda raspisati javni konkurs za arhitektonsko rešenje hale, inače ćemo morati policiju da potežemo

  • Vladimir Lazarevic

    13:06 // 31. 1. 2013.

    Kakve su ovo gluposti.. prvo pratimo novu arenu zbog europskog prvenstva, pa posle ipak nećemo, nema para za novu, ipak da sredimo staru halu. sada kad je hala sređena i potrošeno brdo para za to, e sada hajde da pratimo arenu, mala nam je hala pa neće reprezentacija da igra u Nisu.. ma nemoj mi reći.. to što ne žele da igraju je zbog Beogradskog pašaluka, ne daj Bože da se nešto desi van Beograda... Želite da pravite arenu, a stadion gradite 3 godine i nemate para da završite, pa ko je bre ovde lud da veruje u vaše gluposti više..

  • Branko Savić

    15:04 // 31. 1. 2013.

    "Hleba i igara"
    Ako je to sve sto se nudi, ja sam za hleb.

  • Miroslav

    10:29 // 31. 1. 2013.

    Gospodine Banana,sve to sto ste najavili je laz. A sto se tice Milanskog edikta, sve je to trebalo da bude gotovo, a ne sada kada je godina proslave krenula sa manifestacijama.Sve ste izorali,prekopali.Mislim da ste do sada nasli diplomu Zoranu Zivkovicu.

  • slavko

    12:36 // 4. 2. 2013.

    Sagradili su stadion pa ce i halu kako da ne. LOPOVI

  • Vladimir

    11:10 // 31. 1. 2013.

    Ako narod Nisa zeli da ga neko optereti sa 10 miliona evra novog kredita,5 miliona evra za zapadnu tribinu stadiona Cair,postojece obaveze za ostatak stadiona,halu Cair,samo napred!
    Da ima ekonomske opravdanosti dosad bi Kalca bila srusena i napravljena nova sa podzemnim garazama i funkcionalnim prodajnim prostorom,ne bi Dusanov bazar zvrjio prazan,trzni centar Srbija bi bio zavrsen i stavljen u funkciju...
    Neka privatni sektor pravi takve investicione egzibicije.

  • Marko

    13:28 // 31. 1. 2013.

    Po koji put je grade aman? Gospodin Jovanovic je covek od reci tako da sam siguran da ce, kao i do sada, sve ispasti kako treba i kako je on rekao. Eventualno, ako se saplete na neku koru od banane usput pa se oklizne.

  • micko

    13:50 // 31. 1. 2013.

    Gospodine Vucicu evo vam prilike da pokazete da vasa borba protiv korupcije nije selektivna, ovaj covek je prevrsio svaku meru . Stadion jos niste zavrsili , radnicki ne zelite da pomognte na pravi nacin , ni kosarkaski ni odbojkaski , rukometni klub vam nije prioritet i onda logicni pitanje cemu nova dvorana i ko ce se boriti u njoj . Da li je vredno uloziti 15 miliona evra da bi se odigrale par utakmice godisnje . Zar nije bolje svakom preduzetniku dati po 1000 eura za novo radno mesto i time otvoriti 15000 novih radnih mesta, no nama je poznata sta zeli ovaj covek time ne moze oprati novac ali novom dvoranom svakako da i sto bi rekao doktor Zli svima je poznato .

  • Jova

    14:16 // 31. 1. 2013.

    Rešio Banana po svaku cenu da napravi sebi "mauzolej" u Nišu, u inat svima i svakome, Arena mora, pa nek se i mre !
    A čijih je ono još par plačeva sa kućicama uz Gabrovačku reku, koje treba nacionalizovati pre svega ...?!
    A valjda zdrav razum kaže da se prvo završi stadion kako treba, al pošto tu imenovani izgleda nije mogao da umoči prstiće, daj novo gradilište, pod njegovu kontrolu !

  • Goran

    15:35 // 31. 1. 2013.

    Koje su ovo nebuloze!

  • Tuzno.

    11:13 // 31. 1. 2013.

    Sve stihijski, neplanski...dajte ljudi zavrsite zapoceto. Asflatira se parking kod stadiona, pa se preore, otkaze se nova hala, renovira postojeca, pa se sada opet aktivira prica o novoj!!! Kako ce se izdrazavati ta hala? Od kog sporta, kluba? Ne mozemo da dovedemo reperezentaciju godinama, u nas grad, razbacujemo se parama koje nemamo, kruze price o akva-parkovima...a priorite nismo definisali ili ih nemamo!!! Iskreno tuzan!

  • . . .

    13:17 // 31. 1. 2013.

    Zavrsite vi stadion vec jednom , a posle pricajte o arenama ...

  • Jova

    14:11 // 31. 1. 2013.

    Uredništvu: Smanjite malko tu cifru od 800 miliona Evra, tj obrišite 2 nule !

  • kuku nama

    16:25 // 31. 1. 2013.

    SACUVAO GOSPOD BOG!!!

  • Perko

    16:53 // 31. 1. 2013.

    OVAJ covek, vise nema nikakve veze sa realnoscu.Iritira svakom izjavom. Medjutim na zalost svih nas koji citamo J.vesti ili dr. medije i pisemo ove komentare, g-din Banana je SVAKA mu CAST, dobro proucio mentalitet naseg naroda (Nis i okolina). Njemu nista ne znaci "pljuvanje" od strane nas 1-2% realnih, pismenih, lokal patriota, nislija ....On ima svoje ciljeve, vesto se gura u medije, otvara igralista, mostove, ulice, kruzne tokove, stadione (vecina nedovrsena, neuredna, bez prilaza, trotoara, drugog sloja asfalta, itd). Ko je skoro bio na BAZEN u Cair-u (zatvoreni) mogao je da vidi nasta lici. Jedno slomljeno staklo na ulaznim vratima u sport.hali u skoli D.Radovic, ne mogu godinama da promene godinama, a on gradi nove ARENE, jos sto je najgore na prostoru, koji nema nikakvu infrastrukturu (kao i sve sto je gradio)za tako veliki objekat.

  • laza

    22:10 // 31. 1. 2013.

    a ko ce tu da igra hahaha

  • djak pesak

    01:02 // 1. 2. 2013.

    Počinju da prave arenu, a neznaju kako ce da zavrse stadion! Sala NKC-a (Muzički klub) i dalje nije u funkciji, a kreće obnova Doma mladih kod keja za koju je potpuno nejasno kakvu će funkciju imati. Ali da je mi prvo napravimo, pa ćemo obda da vidimo!! Prave se nove ulice, ali bez trotoara, ili ako ih i ima - nivelacija je tako loše urađena da je bolje da ih nema!!! Pompezno se najavljuje renoviranje ulica, a trotoare ne pipnu!!!!! Znaju li "odgvorni" i "izvršni" iz Direkcije za ulegnuće (čitaj:baru u vreme svake kiše)na trotoaru ispred apoteke u Obrenovićovoj (od Dušanove prema pruzi).... ah, da - oni retko izlaze iz službenih automobila.

  • Bane

    10:29 // 31. 1. 2013.

    pa sta da pricamo ko ce koliko da se ugradi...Mostic u parku sv save takozvani most sa fontanom kostao je 100 000 evra a realno kostao je 15000 ako ne i manje i o cemu onda pricamo?

  • Stevan Rajkovic

    14:42 // 31. 1. 2013.

    Prvo nije 800 miliona evra nego dinara!Drugo,ulicu u duzini od 500 metara u Novom selu rade vec tri meseca i kraj se ne nazire.Blato je kao u srednjem veku a kao vrhunac danas skidaju ivicnjake koje su greskom postavili prosle nedelje!Ovakvih primera ima na stotine i kako da verujemo da ce ti isti napraviti nesto poput arene!?

  • dejan stanković

    19:22 // 31. 1. 2013.

    Velikom gradu treba što više velikih projekata,treba konačno da se izdignemo sa nivoa provincije.Arena sa 10-12 hiljada mesta,sa sposobnim menađerom onda su tu veliki sportski događaji,koncerti,sajmovi i zato podrška Banetu.

  • Lola

    11:28 // 1. 2. 2013.

    A u godini obeležavanja Milanskog edikta arheološko nalzište Mediana ( Konstantinova rezidencija,letnjikovac...) biće zatvoreno za posetioce DO SEPTEMBRA!?

comments_report_caption
comments_report_notice
Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.

KOMENTAR DANA

Lišće da podnese ostavku zato što je zapušilo slivnike.

Miško čitalac

Tekst: Kiša stvorila reke na niškim ulicama, iz Vodovoda kažu da je lišće zapušilo slivnike

Pronađite nas na: