Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

14:47, 14. 4. 2012.

Masovno trovanje pasa u Nišu

kreozan Kreozan

Desetak pasa lutalica, koji su živeli na nišavskom keju, pronađeno je mrtvo, na početku Bulevara Nemanjića u Nišu. Otrov kojim su ubijeni opasan i po ljude.

Povratak na vest
Pošalji komentar
Pozitivni komentari:
  • Marko

    16:38 // 14. 4. 2012.

    Pa i ti psi lutalice zaštićeni kao beli medvedi, a niko ih ne dresira. A kad se grupišu u čopor stvarno nije prijatno kad počnu da laju i nasrću. Grući problem juga Srbije zadnjih par godina...

    • sj

      00:33 // 21. 2. 2013.

      Ma pse ce nekako i resiti, mene brinu ti ljudi koji zive medju nama i spremni su na takav potez.
      Nije to bas mnogo normalno da se baca otrov psima na javnim mestima. Tamo gde ljudi i deca prolaze, vlasnici setaju svoje pse. Ja razumem strah i nervozu sto se odugovlaci trajno resavanje problema, ali ovo je malo previse..

  • Dejan B.

    17:39 // 14. 4. 2012.

    " To su uglavnom psi koji su bili pitomi i koje su hranili stanari okolnih zgrada "

    UGLAVNOM - meni to nije dovoljno da bezbrižno prođem pored čopora, a Vama?
    Ne podržavam ovakav način, ali mogu da razumem onoga ko je postavio otrov.

    • nn

      20:52 // 14. 4. 2012.

      Mozes da razumes onoga ko je uradio tako nesto??? E blago tebi a i nama sa tobom i takvima kao sto si ti...

  • Jelena Djordjevic

    20:17 // 14. 4. 2012.

    Nikada, nikada u zivotu nisam dozivela bilo kakvu neprijatnost, a od kako znam za sebe ne libim se da prodjem kroz copor. A svi ti psici su stvarno bili veseli i druzeljubivi, bas kao i ovi koji su preziveli. Ali bacati tako opasan otrov, posred decijeg igralista, to je nenormalno! Da ne pominjemo i vlasnicke pse koji su se otrovali! Moze vlas da prestane da prica o azilu i da ga napravi i dopravi, ovo nije problem od juce, kada ce vec jednom da ga rese, a ne da dovode u opasnost sve, i zivotinje i ljude!

    • theLab

      16:49 // 17. 4. 2012.

      kad dovedemo vijetnamce, oni po'Fataju kerove i naprave musaku od njih. ;)

  • Maja Stanisavljevic

    18:16 // 14. 4. 2012.

    Da li ti maloumni bezdusnici shvataju da umesto sirotih pasa (ciji su zivoti identicno vredni kao i "ljudski") to moze da bude necije radoznalo dete, mozda bas njihovo!!!!!!!!

    • Pera

      21:06 // 14. 4. 2012.

      Ne pali se devojko molim te,psi lutalice i cigancici koji prose su jedan od 5 problema ovog nama dragog grada

    • anche

      21:24 // 14. 4. 2012.

      @pera
      pero, rasisto - 'cigancici' kako ti kazes su DECA. ljudska deca, pero. ljudska bica, pero. LJUDI.

    • Pera

      23:32 // 14. 4. 2012.

      pa i ja i ti smo valjda ljudi ziva bica,ja li volim da idem u skolu,da sluzim vojsku,da radim.........Ne mrzim cigane koji rade ali koji prose mrzim

  • Ivan Milovanovic

    18:08 // 14. 4. 2012.

    Nemojmo samo poceti sada da zamenjujemo teze kako su to neduzna bica i kako treba kaznjavati vlasnike koji ih odbacuju na ulicu, molim vas! Vlasnici svoje da cipuju i ako se takav pojavi na ulici zna se ko je odgovoran. Medjutim, sta sa psima koji su VEC na ulici i sta kada nadju gazdu, on plati kaznu a pas ostane na ulici? Imamo realan problem u gradu, sve je vise zabrinutih i revoltiranih gradjana i samo je pitanje kada ce ovakve stvari sve cesce da se dogadjaju! Kako moze bilo koja gradska ustanova da kaze "ne moze prosirenje, ne moze ni azil"??!! Pa vise para ode na nadoknadu stete gradjanima. MORA vece prihvatiliste, kakvo takvo, MORA azil. Neka izvine i drustvo za zastitu zivotinja, ali nepodnosljivo je. Nismo u situaciji da ispunjavamo vrh svetskih uslova, morace koliko toliko dovoljno kvalitetan azil tj. prihvatiliste. Inace ce biti jos ovakvih trovanja. Pa izaberimo jedno od ta dva. Ja mislim da je bilo sta drugo bolje od trovanja.

  • Nemanja Ilic

    22:24 // 14. 4. 2012.

    PSI NISU NISTA KRIVI!

    • Pera

      22:25 // 14. 4. 2012.

      u pravu si HARINGO

    • Dusan Metalmaniac Najdovski

      01:51 // 15. 4. 2012.

      Naravno da nisu oni krivi, to je zivotinja kojoj nije mesto na ulici. Jer i beskucnik se u trenucima gladi ponasa kao zivotinja i napada druge. Naravno da nije resenje da se ubijaju, daleko od toga, ali to grad mora da resi, a to ne trazi milione evra. Samo se nekome to ne isplati, ako me razumete. E zbog toga se desavaju ovakve stvari a bice ih jos ukoliko se brzo ne sredi stvar.

  • Ana

    17:22 // 14. 4. 2012.

    Strasno.....nemam reci,kako neko moze da uradi tako nesto! :(((((

  • Petar Mitic

    20:23 // 14. 4. 2012.

    Mislim da je glavni problem u ljudima ciji je posao da uklanjaju pse lutalice sa ulica,a njih nisam video poslednjih 10 godina.Tako da ne vidim drugi nacin za eliminaciju tih pasa

    • nn

      14:13 // 17. 4. 2012.

      Trovanje je jedini nacin po tebi? Nisi ti bas cist ja da ti kazem...

  • Mariza

    17:23 // 17. 4. 2012.

    Ovo sigurno nije način da se reši problem,ali taj čopor pasa o kojima je reč,uopšte nisu delovali pitomo već zastrašujuće.A zašto ti isti stanari okolnih zgrada koji su ih hranili i fiktivno društvo za zaštitu pasa nisu udomili pse?Svako da je uzeo po jednog i rešen problem.

  • Maja

    13:17 // 15. 4. 2012.

    Prosto ne znam koga se vise gadim i ko je odvratniji, da li bolesnik koji truje ili ovi, nista bolji, koji ga podrzavaju.

    • Miladin

      14:26 // 15. 4. 2012.

      Maja idi farbaj jaja

    • boske

      16:32 // 15. 4. 2012.

      da, miladine. mozda bi mogla da pocne sa tvojima. plava boja bi im bas lepo pristajala...

    • Miladin

      12:15 // 16. 4. 2012.

      Ne pali se be

  • Aleksandar-Nis

    02:06 // 15. 4. 2012.

    Osoba koja je postavila otrov je ocigledno ili mentalno bolesna ili osoba opasna po okolinu i ja bi bio presrecan kad bi se konacno problem zakonski resio.
    Grad je vec ionako dobrim delom pokriven kamerama, pa uopste nije tesko utvrditi identitet osobe(a) koja je postavila otrov... Dakle, ako je bolestan, u ludnicu na lecenje, ako je samo zao, U ZATVOR!... ali nema nista od ovoga, ja se ne secam da sam cuo da je u ovoj glupoj drzavi neko za nesto ikada odgovarao a kamoli za "neke tamo dzukele", cak mislim i da dobar deo pripadnika policije i vlasti podrzava trovanje lutalica jer je i to neko resenje problema... Inace, taj sto je to uradio, sto puta je opasniji i stetniji po okolinu od bilo koje zivotinje na kugli zemaljskoj...

  • Zoran Rajković

    22:23 // 16. 4. 2012.

    i da ako neko hoće da čuva kera neka ga pokupi sa ulice okupa vakciniše sredi i čuva u stanu a kad ga izvedee na ulicu ili park zna se brnjica i povodac prema uredbi o čuvanju pasa

  • Sasa Nikolic

    08:42 // 16. 4. 2012.

    Ovi iz udruzenja za zastitu zivotinja bi verovatno bez problema gledali kako covek umire a pomogli bi radije psu...
    Psi lutalice su problem koji treba da se resi. Niko ga ne resava. Ovaj sto je stavio otrov je covek od akcije i resio je problem. Jes da je to uradio na nacin koji ne podrzavam ali kakvo nam je drustvo ljudi ce sve cesce morati da preuzimaju stvari u svoje ruke.

    • Davor Todorović

      14:18 // 16. 4. 2012.

      Sasa Nikolic, tačno je to što si rekao za udruženje, slažem se

  • Jelena Curic

    21:59 // 18. 4. 2012.

    Pa grad je dobio desetine hiljada evra od evropske unije za sterilizaciju pasa sa ulice. Oni su ih otrovali ORGANIZOVANO i pitanje je sad: ko je stavio pare u dzep?? Bravo za humanost!!

  • nikola

    01:48 // 15. 4. 2012.

    Cekajte ljudi kako bi reagovali da je vase dete napao neki od ovih pasa. Ja imam psa cisto da se zna odmah, ali ovi iz drustva za zastitu zivotinja su preterali. Dzabe prave azil kad se oni kote kao ludi, a zamajane komsije (uglavnom penzioneri) ih hrane jer im je zao. I onda kada se odjednom u kraju stvori 20-ak psa lutalica sta onda? Ovaj problem se relativno lako resava, ali pitanje da li celnici grada to zele.

  • komsija

    09:24 // 15. 4. 2012.

    Komso, el imas neko resenje za one pse kod "Merkatora"?
    Borim se evo vec trecu godinu sa opstinskim i okruznim inspekcijama, sinterima i svim drugim organima. Nista. Dvoriste sam zabarakidarao zbog dece, a prozore ne otvaram, jer je nocni lavez nesnosan.
    Meni licno zao da ih eliminisem, uvek mislim da postoji neko drugo resenje. Al izgleda ne, u ovoj imitaciji od zemlje.

    • Aleksandar-Nis

      14:23 // 15. 4. 2012.

      Pa naravno da imam resenje i naravno da ne treba bilo sta da izmisljam kad je vec sve izmisljeno... Lutalice se hvataju i sterilisu, a potom se salju u azil za pse koji nije muciliste i gde mogu normalno da zive. U azil dolaze ljudi koji hoce da udome neku zivotinju, uzimaju je i cuvaju je do kraja njenog prirodnog zivota. Za par godina ima ih vrlo malo na ulici jer se ne razmnozavaju a oni koji su vec tu su ili udomljeni ili cekaju da ih neko udomi u humanim uslovima... Gledate vi mozda Animal Planet ili Disovery? Sve je vec izmisljeno samo to primitivna drustva ne razumeju... A taj sto je otrovao kucice, njemu ce sutra da smetaju deca koja igraju kosarku ispod prozora i lupaju mu pa ne moze da spava, pa ce da im isece kos (taj primer se vec desio), a kad im isece kos pa prestanu da mu lupaju onda ce da mu smeta komsija pored sto se tusira nocu, pa ne moze da spava, pa onda muzika, pa saobracaj i tako dalje da ne nabrajam vise sam sebe sam poceo da nerviram... aj pozz

    • komsija

      16:52 // 15. 4. 2012.

      Aco, ne citas...sve sam to probao. Znam ja kako bi trebalo da bude, ali nije.
      Da jeste, sada bi likovi iz tzv. "drustva za zastitu zivotinja" bili na robiji, jer su tu, kod mosta na Gabrovackoj reci, napravili ilegalni azil. Ali nisu.
      Sumnjam da ko god je odlucio da se trovanjem bori protiv problema, nije imao drugi izlaz.

  • Milos

    11:07 // 15. 4. 2012.

    Kako drugacije? Ima ih u svuda po gradu, naravno da ih se ljudi i DECA plase, pogotovo kad nosite kesu sa hranom. Niko se nije prijavio da resi problem, ni drustvo za zastitu zivotinja, ni grad. I onda jedino ako vas jedan takav pas ujede, tek onda policija ima prava da ucestvuje. Psima lutalicama nije mesto u gradu, naravno da resenje nije ubijane, ali je ocigledno to ucinio neko ko je doziveo velike neprijatnosti zbog njih. OKRIVLJUJEM SAMO GRAD.

  • Luka Laban

    17:59 // 14. 4. 2012.

    Nije stvar u problemu koji je evidentan,vec u volji za resavanjem.Drukcije normalan covek ne moze da objasni....

  • Vodja

    11:19 // 15. 4. 2012.

    Sto mrzim ove nazovi Evropejce sto se iscudjavaju ovoj akciji,pa sta treba sve da nas izujedaju ne razumem,

  • Maja

    23:55 // 14. 4. 2012.

    Tako da ne vidim drugi nacin za ELIMINACIJU tih pasa - Ne mogu da verujem da iko zdrav ko postuje ZIVOT moze da napise ovako nesto a jos manje da lajkuje !?

    • Davor Todorović

      05:03 // 16. 4. 2012.

      Majo, a šta je tu čudno?
      Ja sam viđao ovde, kada neko dete je bolesno ili doživi nesreću, neko napiše da mu žao deteta i da bi želo što pre da ozdravi, a neki kliknu na negativnu ocenu za takav komentar. Znači njima se ne sviđa što neko želi oporavak deteta.

  • Ajvan

    16:03 // 15. 4. 2012.

    Ovo moze samo neki bolesni idiot... P.S. Sticajem okolnosti,zadnjih mesec dana sam svakog dana kod BPT pumpe i nijedan jedini put nisam video te iste kucice da su napali nekog,neko je to uradio iz ciste "zabave".Nadam se da ce i neko od nadleznih organa da pronadje bolesnika i kazni ga kako-tako,iako verujem da je to poprilicno tesko u ovom trenutku...

  • Davor Todorović

    05:28 // 16. 4. 2012.

    Pre mesec dana sam vozio biciklu na Bulevaru,preko puta Maksija,kod one Pumpe. Tamo su na travnjaku ležala neka četiri osrednja kučeta,neke mutacije. ja prolazim normalno biciklom,oni od jedanput bez razloga su počeli da me jure i da laju,to ne zbog mene nego zbog bicikle,jer ja se zaustavim jednom,oni stanu i prekinu da laju. Ja opet krenem svojim putem,oni me opet laju i jure me.Narod gleda onamo i čudi se, to je bilo oko pola pet popodne.I ja odjednom skočim sa bicikle,kad sam ih pojurio,razbežaše se svako na svoju stranu. lele sreća što nisam stigao nikog,prvog koga bih stigao našutirao bi ga na licu mesta. Ali dobro,to se samo tad desilo,nisam imao inače drugih neprijatnosti.Prema tome ja sam za to da se uklone sa ulica.Bolje po njih i po nas.
    Inače pse, koje gazde čuvaju,ja volim,priđem nekad i nahranim,bacim meso,koske,šta mi ostane od ručka.Imam u okruženju jednog Haskija i vučjaka,milina kad priđeš da se poigraš sa njima i da ih nahraniš.

    • ime prezime

      00:32 // 17. 4. 2012.

      Stvarno si heroj! :)

    • nn

      14:20 // 17. 4. 2012.

      ma mnogo si ti opasan...zasto ne nadjes sebi ravnog pa nasuturas faco jedna a?

  • Sasa Trojanovic

    00:18 // 15. 8. 2012.

    kome da se obratim u mom naselju su potrovali sve kucice macice sve sto izadje van dvorista, nekim otrovom za vukove, obratio sam se policiji, policija nije nadlezna, komunalna policija isto, ovo je teksas sve sto proba za par minuta je mrtvo, strava.,.,.,.,

  • nikola

    18:25 // 15. 4. 2012.

    A pitam se zašto taj kome je pala ova "genijalna" ideja da postavi otrov, nije pala ideja da pokrene ljude da izvrši pritisak na vlast da reši problem. Verovatno bi mnogo zabavno bilo kada bi svako od nas rešavao stvari kako mu padne na pamet. Zamisli koliko bi bilo zabavno da tamanim pešake koji prelaze van pešačkog prelaza jer, boga ti, usporavaju saobraćaj. To je ralika imedju necivilizovqnog i civilizovanog.

  • Toxic

    13:55 // 16. 4. 2012.

    Nisu zivotinje krive sto vode svoj normani zivot,zivotinje su zivele mnogo pre samih ljudi a ljudi su ti koji su uzurpirali njihovo prirodno staniste.To sto neko ne razume zasto psi trce ,laju mokre gde stignu to je njegov problem,pa ni psi ne razumeju nas zasto ratujemo ,zasto mrzimo komsiju koji ima bolji auto od nas,svadjamo i bijemo samo zato sto je neko u drakstoru upao u red ispred nas i da ne nabrajam vise jer bi to potrajalo ohoho
    Jos jednom ponavljam da nije zivotinja kriva sto je zivotinja.

    • Zoran Rajković

      21:47 // 16. 4. 2012.

      toxic po tebi bi trebali da napustimo ta staništa pasa lutalica ?
      a šta ako oni životinjskim instiktom pomisle da im je teritorija ugrožena pa počnu da napadaju ljude i sve druge koji nisu pripadnici njihove rase dali bi tada rekao nisu oni krivi već mi ljudi koji smo eto uzurpirali njihovo stanište
      ne valja ti rabota
      naravno nisam za ovakav način uništavanja pasa ali taj koji je tako što uradio imao je razlog sigurno ne bih rekao da je bolesan (psihički)kao što ga mnogi napadaju

  • Goran

    20:32 // 16. 4. 2012.

    Da su bili u karantin ništa im se ne bi desilo.

  • Vodja

    11:21 // 15. 4. 2012.

    u pravu je Pera stvarno ste haringe

    • anche

      13:07 // 15. 4. 2012.

      aha. necivilizovane, rasisticke haringe. sa sve perU.

  • Davor Todorović

    05:18 // 16. 4. 2012.

    komsija, ti si rekao za neke pse kod merkatora. A gde si tačno mislio kod Merkatora? zato što ja živim tamo, 5 minuta od Merkatora i često sam tamo, nisam primetio nešro pse u poslednje vreme grupno da deluju. Primetim po jedno, dva. Ali noću po Duvaništu viđam čopor od po nekoliko, i to često. Nisam primetio da napadaju ljude, ali nasrću jedni na druge i laju, i to usred noći, u dva, tri ujutru, ljudi ne mogu da spavaju nekad od njih, viđao sam par puta da ih gađaju sa terase i rasipaju vodu na njih.
    Da se razumemo, ja volim pse, kućne ljubimce o kojima se vodi računa, a mrzim lutalice! Ne podnosim ih. Oni samo smrde po ulici, kote se kao nenormalni, seju zaraze i viruse, mešaju po kontejnerima i prenose bakterije iz njih, i ostavljaju nered za sobom, seru, pišaju gde stignu, pretrčavaju po glavnoj ulici kad im se dune, neki jure za biciklisitima i automobilima (to nikad nisam razumeo šta znači)....

    • komsija

      08:19 // 16. 4. 2012.

      kej Gabrovacke reke sa strane "Merkatora". Stare kucice odmah na keju.

    • Davor Todorović

      14:15 // 16. 4. 2012.

      komsija, aha da, ti si baš onamo, tu se blizu uliva Gabrovačka u Nišavu.
      Da, tačno je, ima u tom pravcu lutalice, često arlauču noću i tamo.

  • Toxic

    23:10 // 16. 4. 2012.

    Zao mi je sto pojedini ljudi nisu razumeli sta sam hteo da kazem da "nisu Zivotinje krive sto su zivotinje"sve to treba resiti kao sto su to resile CIVILIZOVANE zemlje STO ZNACI DA GRAD TREBA DA OTVORI NOVE AZILE ZA ZIVOTINJE nadam se da ste me sada razumeli.

comments_report_caption
comments_report_notice
Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.

KOMENTAR DANA

Lišće da podnese ostavku zato što je zapušilo slivnike.

Miško čitalac

Tekst: Kiša stvorila reke na niškim ulicama, iz Vodovoda kažu da je lišće zapušilo slivnike

Pronađite nas na: