Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

09:06, 4. 2. 2022.

Poginuo pešak u centru Niša

policija autoput KOSTA Juzne vesti Nesreća se dogodila sinoć u Ulici 7. juli; Ilustracija; foto: A. Kostić

Pešaka koji je sinoć u ulici 7. juli u Nišu prelazio ulicu udario je automobil koji je vozio 61-godišnjak iz okoline Doljevca i od zadobijenih povreda je preminuo u Kliničkom centru.

Povratak na vest
Pošalji komentar
Negativni komentari:
  • Tomke

    10:09 // 4. 2. 2022.

    Utvrditi zbog čega nije kočio, i koliko je brzo išao! Ulica se može preći i bez pešačkog prelaza ako ga nema u blizini! Prelaz van pešačkog najviše izvode vozači koji se parkiraju gde stignu!!!!

    38
    • Pročitajte zakon o saobraćaju!

      16:26 // 4. 2. 2022.

      Kako to mislite "može da pređe gde hoće"?. Pešak može da napravi ozbiljan karambol u saobraćaju, i u skladu sa tim ima obavezu da se ponaša odgovorno!

  • Jova

    10:14 // 4. 2. 2022.

    Saucesce porodici! Vise puta sam pisao da treba edukacija pesaka o saobracaju. Vecina ljudi ne zna da predje ulicu. A vi iz Juznih vesti po stoti put vam pisem napravite istrazivanje o saboracaju sa policijom i prestanite da piste neke stvari jer pogorsavate situaciju ako dozvolite 100 komentara gde ljudi pisu kako imaju pesaci prednost na pesackom, ima stvarno to i da misle a i misle i ginu!

    32
    • Др

      10:29 // 4. 2. 2022.

      Ко има првенство на пешачком?

    • Sotir

      10:36 // 4. 2. 2022.

      A gde imaju? Kačite automobile svuda po gradu, ne može da se prolazi! Jesi li ti položio za vozačku ili ti je poklonjenja??? Šta se desi na polaganju kad ne staneš pešaku koji pokazuje nameru da pređe ulicu na pešačkom????? Na pešačkom prelazu pešak ima prednost!!!! Dužnost vozača je da svesno prati i na vreme ukoči, a savesnost je da pre pešačkog uspori svakako!!! Savesnost španska sela jel da.

    • Sotir

      11:00 // 4. 2. 2022.

      Jova dobio vozačku u kafani, i zna da pešak nema prvenstvo na pešačkom! Eto toliko o tome kakvi sve voze!!!

  • ana

    11:45 // 4. 2. 2022.

    Toyota,a i penzioner.Sigurno je to bio taksista.Oni niti imaju reflekse da ukoce,a to sto ne vide da i ne pricam.Nastradao pesak ni kriv ni duzan.

    29
  • Deki

    14:46 // 4. 2. 2022.

    Vozač koji ubije pešaka u gradu je uvek kriv, bilo da je pešak van ili na pešačkom prelazu. To znači da je vozio prebrzo i nije mogao da zakoči na vreme. Ako nije ni kočio, onda je još gore, onda je pod dejstvom alkohola ili droge. Ako ga zgazi van pešačkog, visina kazne zavisi od olakšavajuće okolnosti, brzine kretanja, i da nije pod dejstvom sredstava koje sam spomenuo.

    24
  • Nindza

    09:38 // 4. 2. 2022.

    Kako je izvršio krivično delo ako je pešak prelazio van pešačkog prelaza?
    Ovako ispada da svako može prelaziti ulicu gde želi, a kriv je vozač koji ga nije mogao izbeći.

    • shommy

      10:55 // 4. 2. 2022.

      U tekstu je navedeno baš to,biće krivično gonjen.Pa zar ne postoje predistražne i istražne radnje da bi se utvrdilo ima li mesta krivici?

    • Jela

      11:29 // 4. 2. 2022.

      Slažem se! Na šta to liči da se ulica pretrcava bilo gde van pešačkog, cesto i bez gledanja. Vozač treba da odgovara jedino za pesacki ili po zakonu ako nema prelaza na 70+m kao i u inostarnstvu.

  • Biciklista na ulici

    14:30 // 4. 2. 2022.

    Odgovornost vozača je što upravlja opasnim stvarima i zakonom mora da odgovara. Nije ulica mesto za odstrel pešaka. Postoje razni pešaci kognitivno nesposobni itd. Zakonom je dozvoljeno uslovno kretanje pešaka svuda osim na autoputu. Pešak nije dužan da poznaje ZOBS ili da zna pri kojoj brzini auto može da ukoči. Pešak može biti dete.

    21
    • Zdrav Razum

      15:52 // 4. 2. 2022.

      Ma s kojim mozgom neko moze izjavi da pesak ne mora da poznaje ZOBS? Nego sta treba, da se vodi otrcanim stereotipom: Ja sam pesak i vozac mora da stane bez obzira na sve? Pa i taj pesak je itekako ucesnik u saobracaju i moze da izazove fatalnu nesrecu i naravno da je obavezno da zna sta pise u ZOBS-u i daj vec jednom neka neko procita taj ZOBS pa onda da prica o njemu a evo jednog bitnog dela:

    • Zdrav Razum

      15:53 // 4. 2. 2022.

      Na pešačkom prelazu, na kome saobraćaj nije regulisan svetlosnim saobraćajnim znacima ni znacima koje daje policijski službenik, pešak je dužan da se pre stupanja na pešački prelaz, prethodno uveri da može da pređe na bezbedan način, tako da stupanjem na kolovoz ne ugrožava bezbednost saobraćaja.

    • Vi ne poznajete zakon o saobraćaju

      16:15 // 4. 2. 2022.

      Clan 93: Pešak ne sme da se kreće i zadržava na kolovozu, izuzev u slučajevima predviđenim ovim zakonom, kao ni da iznenada stupi na kolovoz!

    • Svasta

      16:45 // 4. 2. 2022.

      @Biciklista na ulici
      Kao neko ko ne poznaje pravil saobracaja kako se usudjujs da vozis biciklu? Nije valjda da mislis da za tebe pravila ne vaze jer si na bicikli?
      I prvom osnovne te uce da kao pesaka gledas levo - desno pa prelazis pazljivo ulicu. Nije valjda da to ne znas i ovaj sto udaren isto nije znao? Pa niko nije kriv sto ste zaboravili.

    • Brzina je zlo

      08:39 // 21. 2. 2022.

      Lepo i tačno objašnjeno.Zalosno za mlad život sto je ugašen.Treba sporije i obazrivije da se vozi.Tragedija velika.

  • Nikola

    09:44 // 4. 2. 2022.

    Tragedija za oboje ali kao iskusni vozač moram da konstatujem da automobil vise ne moze da se vozi od pesaka koji hodaju ulicom, pretrčavaju i slično.

    • Sotir

      10:37 // 4. 2. 2022.

      Tuđa rana ne boli !!!

    • Lady

      12:09 // 4. 2. 2022.

      Ma nemoj valjda treba da se vozi pažljivo da poštuješ pravila i pešake nije ti to reli vožnja, nisi na trkama formule jedan nego u gradskoj vožnji......jadni pešaci sa takvim vozačima pola su pijani vraćaju se iz lova na vukove i zečeve pa sednu u svoje štrokave dzipove koji više podsećaju na traktore po gradu!

  • Pesak je kriv najverovatnije

    13:38 // 4. 2. 2022.

    Pravilo saobracaja jasno kaze: Ulicu (pa i pesacki) smes preci samo ako se uveris da bezbedno mozes preci.
    Da li stavrno neko ocekuje da vozis 40 km/h, a neko ti izleti izmedju parkiranih automobila a ti u mestu stanes? Moje iskustvo: vozi se bahato ali pesaci jos bahatiji. Ne gledaju levo-desno, samo slusalice u usi i gazim napred. Sta da ide hitna pomoc sa rotirajucim svetlima? Gazices pesacki

    11
    • Jela

      14:17 // 4. 2. 2022.

      Slazem se! Dodala bih još da saobracajna policija moze malo i pesake da kaznjava, mozda bi svi imali neku dobrobit. Ovako je sva odgovornost iskljucivo na vozacima. Niko ne sedne u kola sa idejom da napravi udes, nesrece se desavaju, na zalost, ali bi bilo dobro da svako sa svoje strane uradi najbolje sto moze.

  • Prike

    13:49 // 4. 2. 2022.

    Kruzni tok?

    11
  • Ахм

    10:24 // 4. 2. 2022.

    Ван пешалког или на,ту се јурца немилосрдно,томбола је прећи улицу.Није тај возио 50.

    9
  • Pesak

    15:18 // 4. 2. 2022.

    Prvo, pesak je preminuo na lice mesta a ne u bolnici a drugo, prelazio je preko ulice iako je pesacki bio udaljen samo 15-20 metara. E to se zove bezobrazluk i lenjost i to pesaci rade stalno. Ja sam pesak i gledam da predjem ulicu samo preko obelezenog dela i to se prvo uverim da niko ne vozi trku jer svasta videh do sada.

    9
  • Pera

    12:46 // 4. 2. 2022.

    Svega ovoga bi manje bilo da je policija i saobraćajna policija više na ulicama i da rade svoj posao. Brzo se svi učesnici u saobraćaju prisete kako se pravilno učestvuje u saobraćaju kada vide policiju na ulici, ili kada ih oderu po džepu za načinjen prekršaj!. Ali policije nema da radi svoj posao jer im se tako može!. Gde je novi načelnik PU Niš?. Šta radi?. Vrši primopredaju dužnosti u kafanu?

    8
  • Misa

    10:40 // 4. 2. 2022.

    Ne opravdavam prelazenje pesaka van pesackog naprotiv situacija sto se toga tice je katastrofalna. Prelazi ko gde stigne. Ali ono sto takodje mora da se kaze je i divljanje vozaca po niskim ulicama, pogotovo bahato ponasanje taksista. Njihovo ponasanje u saobracaju je katastrofa. I sad ce neko reci pa mora tako, ceo dan je u vozilu itd...to ga ne opravdava da vozi kao kreten.

    7
    • taxi

      02:59 // 6. 2. 2022.

      Sta vam je bre više s tim taxistima??? Svi se ponašate kao taksisti nego ne primecujete, taxi ima upadljivu boju i svetlecu reklamu pa vrvt bode oci??

  • Miloš Obilić

    14:03 // 4. 2. 2022.

    Zamislite, Vi se bližite pešačkom prelazu, ne uverite se da možete bezbedno da pređete, krenete da prelazite i nailazi kamion sa teretom od 30 tona. Jel stvarno imate prednost nad kamionom?...ili krenete da prelazite, a nailazi gradski autobus pun putnika, a u njemu vaše dete, majka, sestra, supruga...i vozač krene naglo da koči...a samo trebate stati i uveriti se da bezbedno možete preći...

    7
    • Аха

      17:01 // 4. 2. 2022.

      Да си мало пшао по цивилизованом свету видео би да по граду аутомобили не јурцају,а кад виде пешака близу пешачког стају моментално

  • Srecko Sojic

    15:36 // 4. 2. 2022.

    Kazu famozni vozaci krivi su pesaci a koje kriv stosu dete i otac troje dece poginuli kod stop sopa na pravom putu od bahatog vozaca malo mu bio ceo bulevar pa se popeo na trotoar i ubio neduzne ljude
    Epilog svega 5 godina za ubistvo obrazlozenje suda bio mlad
    A ovaj sa tojotom mogao je da udari i auto ispred sebe gde bi moglo da bude neko dete ili je drzao telefon ili vozio brzo

    6
  • Mina

    15:57 // 4. 2. 2022.

    Na pešačkom prelazu, na kome je saobraćaj pešaka regulisan svetlosnim saobraćajnim znacima, pešak je dužan da postupa u skladu sa tim znacima.

    Na pešačkom prelazu, na kome je saobraćaj pešaka regulisan znacima koje daje policijski službenik, pešaci mogu da prelaze kolovoz sam kad je datim znakom dozvoljen prelaz.

    Na pešačkom prelazu, na kome saobraćaj nije regulisan svetlosnim saobraćajnim z

    4
    • Vozač

      06:06 // 5. 2. 2022.

      svaka čast na komentaru. Da je vozio 40 ne bi ga zgazio. naši vozači jurcaju kao debili. kao svi žure negde.

  • Miloš Obilić

    13:57 // 4. 2. 2022.

    Svima nama treba saobraćajni policajac u glavi. Kako nama vozačima, tako i nama pešacima. Ovi što su stvarno saobraćajni policajci, oni su tu za "posle. A kad dođe to" posle", ee onda bude da sam znao ili znala. Saobraćajni propisi su tu zbog nas, a mi smo takvi kakvi smo...sve znamo, a u stvari ništa ne znamo...

    3
  • mita

    06:15 // 5. 2. 2022.

    Jos mi se nije desilo da mi pesak izleti na ulicu i da moram da kocim naglo.

    2
  • Dragan

    10:12 // 4. 2. 2022.

    Moju suprugu je vozač udario na pešačkom prelazu.
    Ostala je doživotni invalid, morala je u penziju.
    On je kažnjen sa sto hiljada dinara i oduzimanjem dozvole na 6 meseci.
    Zaključak izvedite sami...

    1
    • Advokati jedva cekaju takve slucajeve

      10:59 // 4. 2. 2022.

      Zakljucak je da je mogla da ga tuzi na gradjansku parnicu i da mu naplati do kraja zivota da joj placa ali ili niste znali ili ste posteni. Nisam pravnik pa ne mogu tacno da ti kazem, ali mislim da ima rok 3 god posle udesa da ga tuzi. I ako nema nista na svoje ime, kad tad ce da mu dodje na naplatu. Morace nekad da se zaposli, da prima penziju, da se prijavi negde da zivi i tad ce da mu naplate

    • Zaključak je...

      12:00 // 4. 2. 2022.

      Zaključak je sledeći KAZNE ZA BAHATE VOZAČE SU MALE ONI SU TO VIDELI I VOZE KAO DROGIRANI a da ne govorim koliko je pijanih za volanom koji godinama rade jedno te isto krše pravila valjda vozači moraju da pažljivo voze i da poštuju pravila i pešake a policija gde je policija da kontroliše vozače u kakvom su stanju dok su za volanom!

  • mita

    06:16 // 5. 2. 2022.

    A svaki dan mi se desava da stanem na pešački da propustim pesaka i da pored mene projuri drugo vozilo.

    1
  • Vlada Petkovic

    10:32 // 4. 2. 2022.

    Vozac koji ima uslovno zeleno iz pravca suda prema bulevaru obicno prebrzo ulazi u krivinu i ne vidi pesake koji imaji zeleno svetlo koji prelaze izmedju crkve i mosta. Da se i tamo ne bi desila slicna nezgoda apelujem na nadlezne da ovaj problem regulisu. Hvala

    0
  • Komšija

    10:33 // 4. 2. 2022.

    Tu živim preko puta veoma opasna deonica juri se semafor, dosta pešaka je tu stradalo i na pešačkom, policija treba da izračuna

    0
comments_report_caption
comments_report_notice
KOMENTAR DANA
Pronađite nas na: