Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

21:55, 17. 9. 2012.

Direktor bez fakulteta

Dejan-Gocic.jpg Dejan Gocić

Kandidat SNS za direktora Lutkarskog pozorišta u Nišu Dejan Gocić, osim srednje trogodišnje škole za trgovca i ima samo još četvrti stepen konfekcijskog tehničara.

Povratak na vest
Pošalji komentar
Negativni komentari:
  • milos jovanovic

    11:59 // 18. 9. 2012.

    pustite Perisica i Bandjura da rade svoj posao jer su oni najbolji kadrovi koje smo imali u ovom trenutku, pre svega skolovani ,pametni i preduzimljivi kadrovi a vi to ne cenite m, jel hocete i dalje lopove eno vam zuti , videcete da ce ove direktore sto su postavili da dovedu u red preduzeca.....dajte ljudi malo strpljenja i sve ce biti ok , ja razumem da ste nezadovoljni i sumnjicavizbog prethodnih repova vlasti ali ne moze se sve i odma postici , dajte da im damo malo vremena , zbog cega se izgubio optimizam ...

    • Jova

      12:06 // 18. 9. 2012.

      Pozdravio te Ica "tapetar" i mnogo ti se zahvaljuje na ovako divnim rečima ...
      Kaže da ima da tapacira sve vodovodne cevi u Nišu i na taj način da smanji gubitke u transportu vode za još 30 % najmanje !!!

    • Aleksandar

      13:02 // 18. 9. 2012.

      Bandjur je osudjen za kradju,covece,o cemu ti pricas!Jel da nastavi da radi "taj" svoj posao?Strpljenje nas je i dovelo do ovog dna.

    • Dragisa Popadic

      13:50 // 18. 9. 2012.

      O cemu ti covece pricas, koji optimizam, pa ti si mozda optimista zato sto si u SNS-u za vas i ima vremena ima i optimizma, za nas obicne gradjane nema! Sta je SNS uradio od kad je doso na vlast imao je par meseci: povcava pdv, uvodi nove akcize, sve poskupljuje... cemu da se nadamo,da oglodjete kosku koja je ostala i to je to!

    • Jova

      14:18 // 18. 9. 2012.

      Pozdravio te Ica "tapetar" !

    • jovana milic

      15:18 // 18. 9. 2012.

      O čemu ti Miloše pričaš???

    • miki

      17:49 // 18. 9. 2012.

      Ne mozemo biti strpljivi posto smo sve ovo vec videli od ovakvih ljudi samo kada su se zvali RADIKALI. Nije dovoljno samo promeniti ime i sve je reseno. Treba promeniti shvatanja i ideologiju a to ovde nije slucaj.

    • Aleksandra Miric

      19:42 // 18. 9. 2012.

      Pa dobro Milose, ajde, tri bambija za Vas i stranacku odanost. Dajte nesto novo da cujemo, svi su Vam komentari od isth floskula spravljeni.

  • Predrag Nikolić

    10:33 // 18. 9. 2012.

    Čoveka ne poznajem, ali ako je Bilja Bajka sa istim kvalifikacijama tako uspešno, rekao bih i u medjunarodnim okvirima, vodila Narodno pozorište, uopšte ne sumnjam da će i on, možda ne tako uspešno kao Bilja, voditi Lutkarsko pozorište u narednom četvorogodišnjem periodu. Prema tome, ne treba biti skeptičan već dati šansu novim ljudima koji će verovatno doneti nešto novo u svom radu. Ako ništa drugo, bar neka otkriju plebsu koliko su njihovi prethodnici isprofitirali od demokratije.

    • Korekcija

      11:18 // 18. 9. 2012.

      Sve je tacno osim onog da je Bilja uspesno vodila Narodno pozoriste, jer pozoriste koje mora da zakljucava vrata da publika ne bi mogla da pobegne sa predstave, sigurno ne mozete nazvati uspesnim.

  • tatjana

    10:50 // 18. 9. 2012.

    Zar ne bi mozda trebali i Vi Predraze, da ovako javno, pokazete da ste recimo, zavrsili zurnalistiku ili knjizevnost. Elokventni ste, pismnei i dovoljno drski, da zarad svoje politicke opredeljenosti, manipulisete sirokim , prostim narodnim masama.

    • Aleksandra

      11:04 // 18. 9. 2012.

      Iskreno, mene ne interesuje ko je i šta je Predrag Blagojević, dokle god nas obaveštava o tome ko šta radi, a i te kako me interesuje koji su sve mufljuzi ugurali u politiku i vode i ovaj grad i ovu državu.

    • Dragan Vukadinovic

      11:21 // 18. 9. 2012.

      tatjana nisi nimalo originalna - ovo smo vec culi
      http://www.youtube.com/watch?v=yBuVtphOvXg&feature=related

    • tatjana

      11:36 // 18. 9. 2012.

      Bravo Dragane, bas ste mi sve rekli.Pozdrav :)

    • Dzoni

      12:03 // 18. 9. 2012.

      Pedju ne placaju gradjani Nisa, tako da moze da bude i dunster!
      Ove vase genijalne kadrove placaju gradjani Nisa i sasvim je normalno da su ljudi ocajni kad vide koga birate za direktore!
      SRAMOTA!

    • dex

      12:24 // 18. 9. 2012.

      hahhhaa eto ga SNS!

    • tatjana

      14:55 // 18. 9. 2012.

      hahaha....sada ste me otkrili....ja sam osoba iz senke, koja vuce konce ....a sto se Pedje tice, pa bas mi je simpatican...

    • Milos Djokic

      14:04 // 19. 9. 2012.

      Nesto se ne secam da je doticni Pedja bilo koga ostetio, kao sto su cuveni strucnjaci nagrdili ovaj grad: Milance Toplana(expert za zaposljavanje), Bilja Pozoriste (ekspert za kulturu), Milen Aftobus (ekspert za prevoz), bahati i nepismeni kursadzija iz Leposavica-direktorka OS Cele Kula (ekspert za prosvetu, Divljanu i nabavku udzbenika),dipl. ing. Cirkovic (ekspert za nauku i naucnoistrazivacki rad) itd, itd, itd itd...Umesto da g.....m motkom gonimo ove navedene,mi se (odnosno Vi) bavite nebitnim stvarima. A mozda ste Vi neko od dugackog spiska navedenih? Van sale, izbor ovakvih direktora vredja inteligenciju ljudi ovog grada.

  • Bas ja

    09:48 // 18. 9. 2012.

    Gocic je u Lutkarskom sto godina, bar nisu trazili i doveli nekog sa strane ko nema pojma kako funkcionise to pozoriste.

    • Tami

      13:00 // 18. 9. 2012.

      Po toj logici, mogli su i neku cistacicu da imenju za direktora, naravno od onih koja malo duze radi u pozoristu.
      Sramota, kakvi kadrovi... Ocigledno treba zatvoriti u ovoj zemlji sve drzavne fakultete, a mega-sega privatne institucije otvoriti i po selima..i naravno malo spustiti cenu diploma, jer je kriza.

    • Bas ja

      10:35 // 19. 9. 2012.

      Vidim, znate coveka. Znam ga i ja i mislim da ce se odlicno snaci. I da, ponekada je i bolje zaposliti cistacicu koja sigurno zna vise od nekog 'iskusnog' strucnjaka dovedenog iz desete branse. Citam komentare, nema iskustva. Da, uvek vam traze iskustvo, od brze hrane pa navise, a niko nece prvi da vas zaposli i omoguci vam da steknete iskustvo. Glumci i treba da budu na celu pozorista, nasi glumci, i kada je u pitanju Lutkarsko, i kada je u pitanju Narodno pozoriste.

  • Glumica

    12:53 // 21. 9. 2012.

    Alo ljudi...nemojte da sudite o necemu sto ne znate. Ovaj covek je itekako skolovan! Zavrsio je Akademiju za pozorisnu i flmsku umetnost u Sofiji!
    Dosta vise komentarisanja onoga sto ne poznajete.TISINA !

  • Stojan

    20:05 // 22. 9. 2012.

    Bravar je vodio 40 godina Jugoslaviju a uz to bio najcenjeniji. Kakva diploma? Jesi li sposoban ili nisi. Znam neke fakultetlije koji nisu sposobni ni za sebe a kamo li za drustvo.

    • oPaki Paki, mitolomac

      14:11 // 8. 8. 2014.

      А шта је то "радио" бравар?! Са том логиком ја вас упућујем да болестан зуб убудуће вадите код сеоског ковача, а болесној деци да вам ваде крајнике бабе-врачаре, и то прљавим прстима?!

  • Davorin Dinic

    18:38 // 18. 9. 2012.

    Iz meni nepoznatog i bezumnog razloga, nasa drzava ne nostrifikuje strane diplome. Zato vam nista ne vredi kada npr. zavrsite Oksford ili Kembridz jer vam se te diplome u Srbiji protokolarno ne priznaju.

    http://www.mondo.rs/s248148/Info/Zasto_u_Srbiji_ne_priznaju_strane_diplome.html

    I sam imam diplomu akademije koju ima i pomenuti Gocic koji mi je dugogodisnji kolega u pozoristu. Akademija u Sofiji je jedna od najpriznatijih pozorsnih akademija u svetu i njenim diplomcima su sirom sveta otvorena vrata jer je priznata sirom planete- osim u Srbiji (?!)

    • Milan

      20:44 // 19. 9. 2012.

      A jesi li i ti Davorine upao u lutkarsko pozoriste sa trogodisnjom ЖЉ skolom pa onda vanredno zavrsio za konfekcionara jer se to ceni u lutkarskom pozoristu a onda, kad si vec tu u lutkarskom pozoristu ondasi resio da se i dalje skolujes tako sto si, da li dopisnom metodom ili mozda vikend metodom isao u Sofiju da slusas predavanja i polazes ispite? Kako ste stizali i da radite u pozoristu i da studirate u SOFIJI? Nije bilo u univerzitetskom gradu fakulteta za Vas vec ste se skolovali pisamcima i preko maila?

  • Dina Arsic

    03:08 // 20. 9. 2012.

    Postovani gospodine Rade,
    Znate li Vi koliko je mladih i talentovanih glumaca bilo u Nisu (i jos uvek ih ima)a da nisu ni dobili sansu da zaigraju u bilo kom od nasa dva pozorista? Ovde nije rec o tome da li neko ima "prestiznu" akademiju ili ne . . . Sve su umetnicke akademije iste i sa svake klase godisnje izlaze ljudi koji mogu da se upotrebe ili ne . Verujte mi na svim srpskim i inostranim akademijama se STVARNO studira ali kao i na svakom fakultetu pitanje je licnog odabira studenta koliko ce sustinski da nauci . Sto se Dejana Gocica tice on je covek koji prati sva kulturna desavanja - kako u svom gradu tako i sire i jedan je od najadekvatnijih ljudi za vodjenje Lutkarskog pozorista u Nisu.
    S postovanjem, Dina Arsic (mlada, nezaposlena, politicki nepristrasna) glumica

    • Mika

      15:11 // 20. 9. 2012.

      "Mlada, nezaposlena, politicki nepristrasna"-i takodje Gociceva licna drugarica i prijateljica. Toliko o vasoj nepristrasnosti, Dina. Ko zna... na kraju Vam mozda i padne ugovor u LP-u pa se ta Vasa novopazarska diploma i isplati ... Poltronisanje moze biti korisno, zar ne? A, od "pracenja kulturnih dogadjaja u Nisu" (samo me interesuje kakvih kulturnih dogadjaja?)- ne uci se kako se odgovorno upravlja jednom kulturnom institucijom.

    • Posmatrac

      16:46 // 20. 9. 2012.

      Pa, onda, Dina, neka svi ti "mladi i talentovani" glumci i glumice koji su hiper-produkovani na raznoraznim levackim ispostavama privatnih univerziteta pocnu lepo da idu na audicije (kao sto se to radi svuda napolju), pa neka se takmice kvalitetom za posao i svoje parce hleba. Svi ocekuju boljitak i da padne nesto sa neba- a niko ne zeli da promeni pasivno-agresivni nacin razmisljanja...... Zemlja Dembelija. A, sto se Gocica i njegove strucnosti tice- pa, sve je vec receno u prethodnim komentarima.

  • Ristić Dušan

    15:00 // 19. 9. 2012.

    Pa čekajte, ja ne vidim šta je ovde sporno, čovek je završio fakultet, radi u struci i to u kući u kojoj je postavljen za direktora, dakle ispunjava sve zakonske uslove za tako nešto, a to da li je on nekom simpatičan ili ne, nije stvar uslova ili konkursa, dakle koliko ja vidim čovek je potpuno na mestu, a ako neko sumnja u tu diplomu, to je lako proverljiva stvar, valjda on ima tu diplomu, index, i kolege koje mogu da posvedoče o tome,

  • davorin dinic

    18:42 // 18. 9. 2012.

    Gocic tek treba da se dookaze kao direktor, ali se kao nosilac ove diplome nebrojeno puta dokazao i pokazao pozoristu jer pripada jednoj retkoj grupi strucanjaka za lutkarski teatar koja je samoinicijativno i protivno svim nedacama odlucila da se na svoju ruku usavrsava i skoluje u inostranstvu, medjutim u nasoj zemlji je sve cenjenije od zelje za usavrsavanjem pa oni koji tu zelju imaju bivaju proglasavani za budale a diploma osporavana.

    Na svecanosti dodele diploma prezentovan je i kratki film koji prati nase cetvorogodisnje studiranje na Nacionalnoj akademiji za pozorisne i filmske umetnosti u Sofiji...

    http://www.youtube.com/watch?v=QpNyXfYC1aI

    U ovo trenutku, Nis je jedini grad u Srbiji koji ima diplomirane pozorisne strucnjake iz oblasti lutkarstva... to bi trebalo da nam je na ponos, a ne na sprdnju...

    • Posmatrac

      20:04 // 18. 9. 2012.

      Postovani Davorine,
      Nijednom od vas niko ne osporava ni sticanje te diplome niti profesionalne, lutkarske rezultate. Medjutim, shvatite da sticanje jednog uskog, strucnog, zanatlijskog znanja apsolutno NIKOME ne daje pravo da ZAHTEVA i ocekuje direktorsko mesto- ni preko konkursa ni preko partijske knjizice. Ovim ne mislim samo na Gocica- vec na sve. Upravo je u tome problem svesti gradjana i Nisa i Srbije- da svi sebicno smatraju da cim steknu bilo koju diplomu odmah postaju kvalifikovani za direktorsko, sefovsko ili bilo kakvo drugo rukovodece mesto, i to bez TRUNCICE upravljackog iskustva. Svaka osoba koja zeli da se bavi rukovodjenjem (danas popularno zvanim menadzmentom) MORA da se prvo iskoluje u toj oblasti, stice menadzerska iskustva GODINAMA pre nego sto dodje do fotelje bilo kakvog direktora. Na zapadu se tako radi, te prema tome sta se pokazalo uspesnijim- ono sto se radi na zapadu ili ono sto se radi u Srbiji? Ako se ovako nastavi i u Nisu i u Srbiji- bice zlo i naopako.

    • davorin dinic

      01:46 // 19. 9. 2012.

      Posmatracu, nemam sta da vam kazem osim da se apsolutno slazem sa vama po pitanju idealne strucne osposobljenosti za jednog direktora. Medjutim morate shvatiti da je takav stav, iako vrlo ispravan, u praksi, na granici utopijskog.
      Kada godinama gledate kako vam pozoriste, u kome radite i koje volite, sistematski unistavaju ljudi koji zaista nemaju niti strucnog niti menadzerskog znanja, ne preostaje vam nista osim da se sami potrudite da neki naredni diretkor ispuni makar jedno od ta dva. U ovom slucaju ispunjen je strucni uslov sto je mnogo vise od prethodnog direktora koji je svojim cetvorogodisnjim mandatom pozoriste unistio do neprepoznatljivosti.
      A idealno rukovodstvo jednog pozorista u teoriji cini binarni upravljacki sistem. Jedan direktor (menadzer, administrativac) i jedan umetnicki direktor (repertoarski koncept, umetnicko oformljavanje...) koji zajedno vode pozoriste do uspeha

  • mile

    12:09 // 18. 9. 2012.

    Ne zalazim u pitanje njegovog političkog opredeljenja jer, da se ne lažemo, da bi uopšte dobio posao moraš biti nečiji kum, sin, brat ili član neke partije. Dejana lično znam i mislim da nije prava osoba za direktorsku fotelju jer je isuviče dobar čovek. Odličan DIPLOMIRANI, NAGRADJIVANI glumac i pre sveg izuzetna osoba. Najlakše je pljuniti na čoveka.

  • davorin dinic

    21:01 // 19. 9. 2012.

    Sudeci po komantarima, vecina nislija ne sme da stane svojim imenom iza soptvenih reci... bilo u drustvu ili u glavi, rupa ce ostati rupa...

  • marija marković

    16:14 // 18. 9. 2012.

    Alo, mori! Koji to fakultet imaše završen bravar Josip Broz- Tito, pa i bez akademsku diplomu beše 35.godina na čelo državu SFRJ od 20 miliona stanovnika! Koji to bre fakultet ima kalemar Dobrica Ćosić, sa završenu srednuju poljoprivrednu školu i višu komunističku ideološku partijsku školu, a ipak postade akademik i prvi predsednik SRJ. Zato nemo' da lelečete, iščuđavate se....

    • Marko

      19:41 // 18. 9. 2012.

      Ma te fakultete treba zatvoriti! To nama uopšte i ne treba! To je leglo dekadencije i kvari našu omladinu. Radnička klasa da vlada zemljom, kao '45. Šta će nam škole, mi sve znamo i umemo.

      Lepo reče B. Rasel - problem ovog sveta je što su budale uvek samouverene, a pametni stalno u dilemi. Dodao bih samo: u ovoj zemlji ne samo samouverene, nego i vrlo ambiciozne.

    • Milos Kovacevic

      14:43 // 2. 5. 2015.

      Marija!!!!Besmisleno je da se cita stav osobe koja nije uspela da savlada gramatiku srpskog jezika.

  • Nataša

    21:59 // 18. 9. 2012.

    Shvatam ogorčenost ljudi koji su pisali komentare, no čudno mi je da se "kola lome" na budućem direktoru Pozorišta lutaka koji je, de fakto, završio Nacionalnu akademiju za pozorišne i filmske umetnosti u Sofiji a niko ne pominje na primer "dečkiča" iz Beograda koji će biti na čelu niškog Narodnog pozorišta.
    Mislim da bi nama Nislijama takve stvari trebalo više da smetaju.
    Što se tiče komentara da Gocic nema upravljačkih i menadzerskiskih sposobnosti, mislim da je bolje insistirati na čoveku koji pre svega dobro poznaje pozorište nego nekog menadžera sa odličnim menadžerskim sposobnostima ali koji bez GPS-a ,ne bi mogao ni da pronadje pozorište .
    P.S. Gde ste bili protekle 4 godine,dok je na čelu pozorišta bila novinarka koja, niti poznaje pozorište ,niti ima upravljačke sposobnosti,a koja je pozorište srozala i repertoarski i finansijski .Uostalom , senzacionalnije su priče o drugim direktorima javnih preduzeća, ne branite više pozorište od umetnika,nego uđite u njega.

    • Jovana Milić

      00:42 // 19. 9. 2012.

      Priča o "dečkiću" iz Bg koji dolazi na čelo uticajne kulturne ustanove u Nišu(kakva je makar bila pre "Bajkine" brljotine), Narodnog pozoršta, je jeziva i za plakanje! Pored onoliko divnih i fenomenalnih ljudi koji već 20 i više godina rade u Pozorištu, beograđani nam šalju pijuna, koga će po potrebi pomerati tamo-ovamo... Sramota, stvarno, sramota!

    • Mika

      04:24 // 20. 9. 2012.

      Natasa- ne lome se kola samo na ovom Gocicu. Medjutim, clanak je o njemu pa se o njemu i komentarise. Kad se napise nesto i o tom "deckicu", komentarisace se i o njemu. A, da je stravicno i zapanjujuce da je postavljen balavander od 29 godina na celo Teatra sa 125. godisnjom tradicijom, ne da je samo jezivo vec i jasno govori o stavu vladajucih prema kulturi u gradu. A taj stav je- srozati kulturu ispod svakog nivoa, zatupiti narod sto vise, i onda vladati dozivotno. Pogledajte samo sta se ponovo desava u Simfonijskom Orkestru! Zato bi svi zaposljeni u kulturnim institucijama, a pogotovu u NP-u trebalo da se pobune i ne dozvole ni fizicki ulazak tih spodoba u njihove kuce! Medjutim, kao po obicaju svi ce cutati kao p..e. Ako im je bilo lose u lutkarskom u prethodne 4 godine, sto se zaposleni nisu bunili i protestovali??? Ja bih u pozorista u Nisu ulazio cesce kada bi u njima imalo sta da se vidi i cuje. Ali, posto su sve predstave i izvodjenja tako bljutavi i mediokritetni- jok!

  • kolega iz narodnog

    20:33 // 24. 9. 2012.

    Miko, da nema nas glumaca svi ti sektori koje pominjes bi ostali bez posla i morali bi da rade ono za šta su školovani... tj. kopali bi kanale za telefonske kablove ili mešali beton u niskogradnji.
    Nisi neko ko bi išao u pozorište i to se vidi pa ću biti primoran da ti objasnim da ti sektori postoje zbog glumaća a ne obratno... a glumci postoje zbog publike.
    Pozorište lutaka kako cujem ima premijeru 5. oktobra pa ti dodji i pogledaj
    predstavu i ponesi neko ćebe... kad vidiš mlade ljude koji plene scenom bojim se pašćes na du**, pa da se ne povredis ...

  • umetnik_u_usponu

    01:03 // 21. 9. 2012.

    Pre nego pocnete da pljujete po coveku, koga 90% komentatora ne poznaje licno, proguglajte malo po netu cisto da se informisete koja je to NATFIZ (NATFA na engleskom) akademija u Bugarskoj. Dejane BRAVO! Samo napred! Pozdrav iz Krusevca!

  • Ristić Dušan

    23:33 // 19. 9. 2012.

    Pa da, nego mene zanima kako je Radna Knjižica ovog čoveka dospela u medije, ili je to pitanje za - Poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti,

    • Sugradjanin

      02:47 // 20. 9. 2012.

      Na stranu kandidat (ovaj bar ima dodirnih tacaka sa ustanovom na cije celo ga postavljaju)
      Te informacije i treba da budu JAVNE jer je u pitanju JAVNA ustanova koju mi gradjani finansiramo.

  • jelena

    18:41 // 20. 9. 2012.

    dragi ljudi bez pametnijeg posla,
    da ste ikada zeleli da se kulturno uzdignete vi biste svratili u pozoriste videli biste da je dejan stvarno kvalitetan kadar! zato dosta vise, nego lepo okrenite se oko sebe i pogledajte da li se to moze reci za vase nadlezne. moj je ima samo trogodisnju ali hvala bogu je smenjen :) nasao se neko pametan. od svih novih samo se za dejana moze reci da ce doci pravi covek na pravo mesto.
    hvala

  • puppetmaster

    02:46 // 19. 9. 2012.

    Jedini razlog mog javljanja je nemoguca situacija, da se glumac neke trupe uspavao.To se jednostavno ne desava,jer za razliku od institucija,gde je sve na izvolte,glumci u trupama ,moraju da zarade platu igrajuci predstave i to igrajuci stalno,mnogo i kvalitetno

  • pera detlic

    10:43 // 18. 9. 2012.

    Sve sami strucnjaci, tapetari, konfekcijski tehničari i ostali dundjeri, a vi visokoobrazovani niste podobni i nemate adekvatne kvalifikacije da budete direktori...lepo sam ja rekao da su tapetari, moleri, tesari i dundjeri ovog leta u modi, a imamo i podrsku konfekcijskog tehnicara...tako da smo obezbedjeni namestajem i garderobom za ovu godinu :)

  • Milan Milosevic

    01:33 // 19. 9. 2012.

    Vrlo neodgovorno od glumca sto se uspavao, mislim da je zbog toga bio adekvatno(novcano) kaznjen.
    Sto se tice buducih direktora, to je dokaz da SNS nema skolovan kadar nego slepe poslusnike, kako kaze nasa stara poslovica "corava koka pogodi neko zrno" tako ce valjda i oni pogoditi nekog direktora. Ovaj covek je bar u pozoristu godinama i zna kako i na koji nacin se stvari tamo desavaju. Menadzerstvo ce uciti u hodu. Sto se tice predstava bio sam nekoliko puta u poslednjih godinu dana i mogu reci da je to bilo pametno potrosenih nekoliko 100 dinara, ja sam se bar lepo nasmejao, sto predstave nisu bile prilagodjene deci uzrasta do 7 godina to je problem bivse direktorke i reditelja. Tacno je da uglavnom predstavu iznesu glumci koji su se skolovali u Bugarskoj.

  • Radovan Pekmezic

    17:36 // 20. 9. 2012.

    Ako vam smeta glumac koji je zavrsio akademiju umetnosti iz zelje za znanjem, usavrsavanjem i mogucnoscu da bolje radi svoj posao, sta li cete tek reci na cinjenicu da u pozoristu u ovom trenutku postoji glumac koji je zavrsio samo osnovnu skolu i za poslednjih deset godina imao jedva 3 premijere?

    Ili glumica koja je zavrsila "Džamiju" na odseku "Tkač"?

    A njih nije zaposlila ova naprednjacka vlada neko neka druga...

    Kako se za to ne bunite, bas me zanima?

    Kako se ne bunite za bivsu direktorku lutkarskog koju je postavio DS a koja je pozoriste razorila svojom nestrucnoscu?

    Postoji razzlika izmadju kritike i KRITIZERSTVA... a ovo sto vecina ovde radi na komentarima je prostacko kritizerstvo a ne smeju cak ni da se potpisu ispod sopstvenih reci... i takvi sebi daju za pravo da daju nekakvu kritiku drustva?

    Sramota... mediokritet do mediokriteta...

    • Posmatrac

      17:47 // 20. 9. 2012.

      Da, vi ste se sigurno potpisali pravim imenom i prezimenom..... Ako ste vi Radovan Pekmezic- ja sa Mrgud Dzemovic! A, da se pisalo i objavljivalo o onima koje pominjete (sto je skandalozno), verovatno bi narod komentarisao. Uostalom, zaposljeni u tim kucama su duzni da se bune ako im je sve to smetalo- a ne obicni gradjani koji tamo ne rade niti imaju pojma sta se desava interno unutar neke gradske institucije.

    • Davorin Dinic

      08:30 // 22. 9. 2012.

      Pa evo sad se niko nije bunio, pa ste opet svi nepozvani skocili da "branite" pozoriste...

      Lepo neko rece... "molim vas, nemojte braniti pozoriste od umetnika..."

    • Mika

      19:11 // 22. 9. 2012.

      Niko ne brani ovde iskljucivo pozoriste i ne buni se samo oko pozorista, jer nisu samo pozorista u pitanju u celom ovom skandalu. Nislije, pogotovu one rodjene, zele da brane svoj grad od korupcije, nesposobnosti i samovolje grupe Sojica koja je uvela hegemoniju u ovom gradu- ali, ocigledno im to ne uspeva..... Uzgred- pozorista i kulturne institucije ne cine samo "umetnici"- i to pod znacima navoda. Jer oni koji sebe proglasavaju umetnicima u Nisu su upravo to- ali pod znacima navoda- i u pozoristima i u ostalim sferama "kulturnog" zivota u Nisu. Bez tehnike, pomocnog osoblja i administracije ne biste mogli ni da pr*nete na sceni vec biste bili ulicni zabavljaci. Ako vama i vasim kolegama nije bilo dobro prethodnih godina pod prethodnim upravnicama i upravnicima- gde ste tada bili svi vi koji zavrsiste dopisno tu "prestiznu" akademiju da se oglasite? Sticem utisak, kao sto neko vec napisa ovde, da ste vec stali u red za zamenika....

  • Vladimir Ilic

    18:21 // 20. 9. 2012.

    Vrlo je lose za ovaj medij da pravi senzaciju na osnovu radne knjizice...takodje ispada da je bitniji papir nego znanje...slazem se da je moralo i da uvek mora biti konkursa za mesta u javnim ustanovama ali napadati nekog zato sto ima papir koji Srbija ne vidi i nazivati ga tkacem i snajderom je ispod svakog ukusa. Zameram i Juznim Vestima a od napaljenog naroda drugo i ne ocekujem. Evo ja sam uspesan u svom poslu i imam neku diplomu koja se ne priznaje ovde ali se priznaje na BBC-u i CNN-u. Radim privatno, borim se, izbegavam politicare i stalno ucim i napredujem. Barem sada znam da se nikako ne hvatam za neku javnu funkciju ako nekad bude bilo konkursa...razapece me...akoliko velikih umetnika i strucnjaka nema fakultet...vertovatno su nize vrste da bi vi sa diplomama a bez ideja mogli da pljujete

  • Zeljko

    22:15 // 20. 9. 2012.

    Drago mi je da je Dejan Gocic, skolovani akademski glumac koji je lutkarstvo zavrsio na jednoj od najznacajnih evropskih akedemija, postavljen za direktora... Nadam se da ce se izboriti sa azdajama koje ga cekaju.... A on je odlican glumac!!!

  • BAŠ ME ZANIMA

    19:44 // 18. 9. 2012.

    Kako je moguće studirati na tako prestižnoj i priznatoj pozorišnoj akademiji, a u isto vreme biti stalno zaposlen u Pozorištu lutaka??? Verovatno kao dopisni član???

    • znatizeljan

      20:01 // 18. 9. 2012.

      Mislis na Biljanu Vujovic?

    • davorin dinic

      20:17 // 18. 9. 2012.

      Tadasnji diretkor pozorista je pokazao izuzetnu dozu razumevanja za nasom zeljom za usavrsavanjem i na svoj predlog ostvario kontakt sa akademijom. Napravljen je dogovor o saradnji sa pozoristem sto je rezultovalo da neka predavanja budu organizovana u Nisu u prostorijama Pozorista lutaka.

      Nasa klasa je imala svega devet studenata tako da je svaki dogovor bilo lako postici a predavanja prilagodjavati svacijim obavezama.

      Pored toga, ne treba podsecati da je glumacki posao poseban u tom smislu sto postoje periodi mirovanja kada pozoriste radi smanjenim intenzitetom poput letnih i zimskih praznika koje smo mi koristili za intenziviranje predavanja.

      Drugim recima, ni u jednom pozoristu se predstave ne igraju svakodnevno, a tada kada se igraju mi smo se o svom trosku vracali iz Sofije, igrali predstavu i prvim vozom/autobusom vracali nazad.

      Time je postignut kontinuitet u nasim predavanjima bez povrede repertoara pozorista na obostranu korist I zadovoljstvo.

    • davorin dinic

      20:28 // 18. 9. 2012.

      Takodje, bilo bi dobro primetiti da je upravo ekipa koja je uspela, I pored svih prepreka, da studira I zavrsi takvu prestiznu akademiju, upravo ona ekipa koja danas nosi repertoar Pozorista lutaka. Predstave se gotovo ne mogu zamsiliti bez ucesca nekoga od njih a brojni domaci I strani reditelji iskljucivo traze te mlade ljude za svoje predstave jer ne zele da saradjuju ni sa kim drugim, zbog nivoa profesionalizma, talenta I strucnosti koju ova ekipa poseduje…
      Ako ste isli u Pozoriste lutaka makar jednom u poslednjih 10 godina, jedino ste tu ekipu mogli I da vidite na pozorisnim daskama…
      Zao mi je sto vidim da I dalje zivimo u Srbiji u kojoj se znanje, inicijativa I strucnost ipak stavljaju na neko drugo do poslednje mesto… Lepo je rekao Bertold Breht “Gladni covece, posegni za knjigom- Ona je oruzije”… ali mi, ocigledno, takve izreke ne usvajamo…

    • BAŠ ME ZANIMA

      23:34 // 18. 9. 2012.

      Iz dole navedenog mogu samo da zaključim da je celokupan projekat edukacije (ne mogu to da nazovem studije) finansiran parama jadnih građana Niša! A znajući da su od stranih režisera, u poslednjih deset godina u Pozorištu lutaka režirali jedino Bugari (i to više puta), zaključujem da je i diplomska predstava izvedena o istom trošku (možda i više njih). Sirote Nišlije, oni ne mogu ni da sanjaju šta su sve plaća njihovim parama.
      Što se tiče odlazaka u lutkarsko pozorište, decu tamo više ne vodimo. Kada su poslednji put bila, predstava se jednostavno nije održala i pored toga što je sala bila puna. Nismo znali kako da im objasnimo činjenicu da se glumac uspavao i da jednostavno nije došao na svoj radni zadatak. Sada kada znamo da je verovatno spremao ispite cele noći ili možda učio citate iz knjiga napamet, pokušaćemo da zadovoljimo i taj segment njihove radoznalosti. U svakom slučaju, hvala na prosvećenosti! Sportski pozdrav!

    • davorin dinic

      01:56 // 19. 9. 2012.

      @ Bas me zanima
      Za nekog ko je prilicno upucen u rad Pozorista lutaka pokazujete nezavidan nedostatak podrobnosti u informacijama.
      Studije u Sofiji su vecinskim delom placali sami studenti, tako da je tu ustedjen poprilian novac gradjana Nisa.
      Ne znam na sta mislite kad kazete da je bilo vise diplomskih predstava? Na svakoj visokoskolskoj ustanovi se radi samo jedan diplomski rad kojim student diplomira. No, nepoznavanje ovih detalja u nekoj meri razjasnjava i nacin pisanja i tok Vasih komentara pa se necu time duze baviti.
      Nasa diplomska predstava je uradjena u Nisu i ostala je na redovnom repertoaru pozorista kao nas poklon pozoristu. I dan danas je mozete pogledati na nasem repertoaru.
      Predstava se zove "Mogli" po romanu "Knjiga o dzungli", Radjarda Kiplinga. I dobitnik je vise nagrada na domacim festivalima.

    • davorin dinic

      02:04 // 19. 9. 2012.

      @ Bas me zanima

      Za poslednjih deset godina, ni jedna slobodna predstava nije otkazana zbog toga sto se "glumac uspavao". U Nisu postoji vise privatnih trupa koje igraju za decu pa ste mozda Pozorite lutaka nenamerno zamenili sa nekom od njih.

      Ako ne zelite da vodite decu u pozoriste to je vasa odluka. Pozoriste od dece i odraslih pravi bolje ljude a mnogi roditelji imaju zivotni cilj, upravo da im deca izrastu u bolje ljude nego sto su njihovi roditelji... ... nekima je to podvig, nekima imperativ...

      Moj naklon

    • Sanja

      10:37 // 19. 9. 2012.

      @Baš me zanima
      Zaista je neverovatno da Vam je prva misao na činjenicu da je jedna grupa mladih i talentovanih ljudi samoinicijativno upisala i završila prestižnu međunoradnu Akademiju, upravo osuđivanje, neverica i vređanje! Sram Vas bilo. Umesto da kažete BRAVO! Bravo na trudu, upornosti, rešenosti, tako treba! Umesto da Vam bude drago što takvi ljudi rade u našem Pozorištu lutaka i tu su da budu pravi uzori našoj deci, Vi šaljete poruku mržnje, vređate i te ljude koje ne poznajete i profesore pomenute Akademije nazivajući studije "projektom edukacije",a zatim sasvim neopravdano optužujete da su studije plaćene novcem Nišlija! Pa gde odoste, u koju krajnost! Zaista je tužno što u ovako pozitivnom i svake pohvale vrednom događaju Vi tražite samo i isključivo negativne strane. A ja tvrdim da kada bi svi ljudi bili tako predani sopstvenom usavršavanju, svi kadrovi bi bili stručni i ovakvih rasprava ne bi bilo. A šta bi Vam onda smetalo?

    • Mika

      19:28 // 22. 9. 2012.

      Bas me zanima koji je to od vas gologuzana (sem nekoliko izuzetaka) mogao sebi da priusti da "vecinom" placa troskove studiranja u Sofiji, kada je jedna godina redovnih studija za strance 4,500 evrica! ??? Pa, onda posle pricajte nekom drugom kako vam grad i gradjani nisu placali dopisne studije! Niko od vas zutokljunaca ni dan redovnog radnog staza niti normalno radno mesto nije imao pre nego sto ste zavrsili tu akademiju i dobili stalni posao u lutkarskom- pogotovu snajder Gocic. Devize za studije su vam svima verovatno pale s' neba......

  • Jovana milic

    23:43 // 18. 9. 2012.

    A Davorin Dinić, očigledno, biće zamenik direktora Lutkarskog pozorišta!

    • davorin dinic

      02:08 // 19. 9. 2012.

      Davorin Dinic je glumac pozorista lutaka kome su najveci uspeh nasmejani klinci u pozorisnoj sali... ne nasmejani politicari ;)

      Tako da, ipak- ne.

  • Razočaran

    10:12 // 18. 9. 2012.

    Koliko sam imao prilike da vidim SNS ima školovane i pismene ljude, pa gde su oni za direktore javnih preduzeća. Sve sami sa privatnim fakultetima, osudjivani, sa srednjom školom. Užas..
    Pitam se što sam uopšte završavao fakultet, kad vidim ko je sve na čelu javnih preduzeća.

  • umetnik_u_usponu

    01:56 // 21. 9. 2012.

    Jedan dodatak na moj prethodni komentar:
    Cak i da je tako kao sto pise, a
    nije, pa i ministar kulture u
    proslom mandatu je covek sa srednjom
    skolom, a taj isti covek je pre nekoliko
    godina bio i ministar PROSVETE! O cemu mi
    ovde dalje da raspravljamo?

    • umetnik_u_usponu

      12:42 // 21. 9. 2012.

      Pardon, ne ministar prosvete, predsednik skupštine!

  • JG

    13:36 // 18. 9. 2012.

    Lično sam mišljenja da je bolje i poštenije reči da nemaš fakultet nego da imaš FABUS, BAHUS, MEGATREND ili već neku sličnu skraćenicu čiji diplomci ni značenje ne znaju.

    • Dole Šojići

      14:41 // 18. 9. 2012.

      Slažem se da je poštenije reći da nemaš fakultet nego da imaš završene Fabuse, Unione, Megatrendove, Alfe i Singidunume, ali zar stvarno nisu mogli da nađu pristojne predloge za direktore? Vrlo lako su mogli da opravdaju one parole o departizaciji predlaganjem za direktorska mesta nestranačke ličnosti, ako već u svojim redovima nisu imali adekvatne kandidate. Ali te pozicije su bitne da bi se punili lični i stranački džepovi, ipak biće još izbora, a to košta, treba biti spreman.
      Ukinuti privatne fakultete!

  • Ker-bear

    10:25 // 19. 9. 2012.

    Kad Ministar Pravde moze da bude klinac od 29 godina zasto ne bi mogao tapetar da bude Upravnik niskog poziorista? Osim toga kakve glumce (cast izuzecima) imamo u niskom pozoristu, bolje i ne zasluzuju.

  • Odozgo

    15:20 // 18. 9. 2012.

    Ma, nema veze... ima treci i cetvrti stepen! I trogodisnji i cetvorogodisnji. Uz dug jezik i spretne snajderske prstice, u slobodnim trenucima sice i nosice haljinice po pozoristu i naredjivace kako mu volja taj dan! Medjutim, posto je stalno lose raspolozen, bojim se da ce se taj ton i odraziti na Pozoriste Lutaka.....

  • ACA

    15:36 // 18. 9. 2012.

    Konkurs,

    Konkurs pa najbolji medju najboljima ! Nek je i stranacki, ali da nije usiljen,gord i bezobrizan kao ovaj gospodin.

    I ne mora da radi u instituciji . Nije preduslov. Nek se da sansa i drugim sposobnim ljudima da konkurisu.

  • Posmatrac

    18:14 // 19. 9. 2012.

    Svaki dodatni komentar na ovu situaciju postaje izlisan. Sudeci po komentarima, vecina Nislija stalno nalazi izgovor i razloge da nastavi da tavori u mediokritetluku i odbija da ucini bilo sta pro-aktivno da poboljsa svoje situacije u svim sferama zivota. Ocigledno je lakse zaliti se i zadovoljiti se bilo cim, nego da se bara zatalasa. Drage moje Nislije, radno iskustvo se ne stice na direktorskim i sefovskim mestima i u hodu - na tim mestima se radno iskustvo i dosadasnje umenje i sposobnosti dokazuju. Balavci i nedoklepane, neskolovane i kursaske, partijaske spodobe ne zasluzuju da budu na celnim mestima putem nasilnog "naimenovanja". Zato svuda u normalnim zemljama na celnim mestima imate iskljucivo osobe sa pozamasnim zivotnim i radnim iskustvima (i godinama staza) koje su polozaj dobile kroz otvoreni konkurs takmiceci se sa ostalom, kvalifikovanom konkurencijom. Ovako, Nis ostaje na nivou neke ruske gubernije iz 18. ili 19. veka. Srecno vam svima bilo! Rupa ce ostati rupa.

  • Osmatrac

    22:41 // 20. 9. 2012.

    http://www.youtube.com/watch?v=cZJtAFSXfc8&feature=share
    To je to :))))

  • laza

    12:52 // 15. 5. 2014.

    kako ste dosli do kopije radne knjizice

  • Rade

    09:02 // 20. 9. 2012.

    Postovana Dina,
    nema potrebe za arogancijom.Upravo o tome Vam ja i pricam.Godisnje izadje ko zna koliko diplomiranih glumaca sa razlicitih Akademija, i pitanje je da li ce ta deca, ikada raditi.A mi,i u ovim komentarima, i u medijima, vec duze vremena, citamo i slusamo, samo o ovim glumcima, koji su zavrsili vanredno fakultet u inostranstvu.Mislim da im se daje previse prostora i da oni ni po cemu nisu zasluzili toliku paznju, jer ni u cemu nisu niti prvi, niti najbolji, niti jedinstveni.A gospodina Gocica, kao direktora, nisam ni pominjao, ako ste pazljivo procitali komentar.Ja govorim samo o lutkarima, a verujem da Vi to niste.Citajte pazljivo, smanjite aroganciju, pa mozda i dobijete sansu u Narodnom.Zelim Vam uspeh.

  • Mika

    07:49 // 19. 9. 2012.

    Strasno je kako su se srozale ispod svakog nivoa sve kulturne i umetnicke institucije u Nisu i na sta ce sve one liciti sa ovakvim nedoklepanim, nametnutim kandidatima- i u Lutkarskom i u Narodnom Pozoristu, ali i u Simfonijskom Orkestru, Niskom Muzeju i Galerijama. Ocigledno, u Nisu se necim ne bavis samo ako to ne pozelis i ne uclanis se u stranku (po mogucstvu- naprimitivniju stranku). Koga briga i za studije, i za diplome i za radno iskustvo. Zbogom pameti... Kulturo- EVE ME! Ko zna, mozda ce ovaj Gocic sa trecim stepenom snajderske i cetvrtim stepenom skole lepote da otvori neki butik i kozmeticki salon u foajeu lutkarskog pozorista, pa bar neku paru da zarade... Eto, dok im deca gledaju predstave, gospodze mogu da se onduliraju i sasiju komplet po poslednjoj modi za narednu svadbu ispod satora! A mogu i da konsultuju onog tapetara iz vodovoda posto covek voli da se kulturno uzdize u birtijskoj atmosferi(sudeci po slikama.....)

    • Jovana

      03:40 // 21. 9. 2012.

      Pa zato ti tako pametan i obrazovan nemash pos'o? Pa ti kriiiivooooooooooo! Ako ti smeta zavuci se u svoju misiju rupicu i dalje budi pametan - za sebe :P

  • Zoran

    10:09 // 18. 9. 2012.

    E, Juzne vesti, svaka vam cast! Jos samo da podsetim gospodina Blagojevica da nam je ostao duzan informaciju o zaposljavalju u kabinetu gradonacelnika. Gospodine Blagojevicu, ukoliko zelite, mozete da mi se obratite na mail i ja cu Vam dati imena i prezimena ljudi koji su zaposleni, mada su objavljeni u nekom od komentara tekstova koji govore o tome kako je "cistunac" Perisic protivnik stranacko-rodbinsko-kumovskih zaposljavanja.

  • alekandar

    13:41 // 18. 9. 2012.

    Od činjenice da čovek nije školovan za direktora, mnogo je važnija činjenica da nema iskustva u rukovodjenju i upravljanju, kao i činjenica da ništa nije bilo od obećanog izbora direktora na konkursima. Cela ova priča oko postavljanja novih niških direktora će uskoro pasti u zaborav...Pojaviće se neka nova afera...Hleba i igara daj narodu, kao što rekoše stari Rimljani i vladaj mirno i spokojno.

    • Bas ja

      10:23 // 19. 9. 2012.

      A postoji skola za direktore? Ko kaze da ce onaj sa fakultetskom diplomom nekog naseg univerziteta biti bolji? Zar se ne prica stalno kako se fakulteti zavrsavaju, ko moze da tvrdi da oni imaju vise znanja i sposobnosti?

  • Mika

    08:01 // 19. 9. 2012.

    Zaboravih da kazem: ovu listu nazovi direktora kao da su sastavljali Nusic i Sterija Popovic zajedno! Da su zivi, obojica bi se slatko iznapisali novih komendija! Verovatno se kidaju od smeha na nebesima..... :D

    • Ko zna - zna

      03:33 // 21. 9. 2012.

      Vidi se da ste jedino za Nusica i Steriju culi... Jadni ste! Obrazujte se malo!!!!!!!! Postoji svet i van Srbije! Malo bolje pogledajte sebe pre nego sto tako spremno i znalacki pljujete po drugima - SRAM VAS BILO!

  • Osedeh čekajući

    11:18 // 18. 9. 2012.

    Menjam fakultetsku diplomu za daktilografski kurs ili nešto slično, pa da i meni država ovako reši problem!!!

  • jelena

    12:15 // 18. 9. 2012.

    I sad se ja pitam zasto sam zavrsavala fakultet i jos po nesto. Nije mi ambicija direktorsko mesto ali ljudi nesto se i uci na tim fakultetima nije sve u trogodisnjim skolama,i cistoj ambiciji.Ovako ispada da je potrebno samo imati jaku ZELJU i CLANSKU KaRTU i resena stvar,a jos i kuma...

  • Branislav Petrović

    12:10 // 18. 9. 2012.

    Ja mislim da je gore navedeni pravi čovek za direktora Lutkarskog pozorišta.Završio je konfekcisku školu i ima bre da pravi lutkice od krpica kao od šale.

  • Razočaran

    12:30 // 18. 9. 2012.

    Miloše Jovanoviću, ja se ne bih složio sa Vama da su ovo najbolji kadrovi. Zar nije logično ako se već postavljaju stranački kadrovi, da to budu ljudi koji imaju minimum fakultetsko obrazovanje i čije su diplome priznate, kao i ljudi sa čistim kriminalnim dosijeima, kao što se i od svakog kandidata koji konkuriše za neko radno mesto to i očekuje. Zato nam ovako i dobro ide, što stručnjaci sede kući, a neškolovani ljudi upravljaju nama.

  • Posmatrac

    16:21 // 18. 9. 2012.

    Cinjenica je da u Srbiji mnogi sa stranim diplomama imaju problema sa nostrifikacijom. Medjutim, kao sto "alekandar" kaze, predlozeni kandidat nema ni truncice upravljackog niti menadzerskog iskustva! Problem vecine tih koji se otimaju za fotelje je sto misle da se iz skolske klupe skace pravo na direktorsko mesto pa se tek onda uci kako se upravlja. Dok bude takvog sebicnog i umisljenog razmisljanja, nikome na bolje krenuti nece. A, kad je umisljenost u pitanju, doticni kandidat sebe vec godinama smatra "Vrhunskim" sto je i dodao svom imenu (bar prema FB-u).... to govori puno o tome kakva je umisljena velicina, i to vrlo diskutabilnih glumackih sposobnosti...... Srecno im bilo!

  • Rade

    20:12 // 19. 9. 2012.

    Pa, ljudi moji, ovo stvarno nije normalno.Malo su mi dosadili komentari, ovih, "mladih, talentovanih, glumaca sa prestiznom Akademijom." Ja, licno poznajem curu, koja je mnogo pre,gore navedenih glumaca, zavrsila tu istu prestiznu Akademiju u Sofiji.Samo sto je ona, stvarno studirala, jer je zivela cetiri godine u Sofiji i svaki dan je isla na predavanja i STVARNO je ucila.I ta cura, nikad nije zaposlena u nekom od nasih pozorista..I mediji, nikada nisu pisali o njoj, niti se dizala frka oko nje.I sramota je, da neko kao ona, ne radi, samo zato sto nema vezu.Sramota je, sto joj, uopste treba veza, pored strucnosti koju ima.

  • Aleksandar

    20:10 // 18. 9. 2012.

    Slazem se da poenta o necijem kredibilitetu nije samo fakultetska diploma,vec cista biografija bogata iskustvom u oblasti,postenje i uspeh u poslovanju.Ali pre svega javni konkurs,koji nece biti sigurno ociscen od stranackog i kumovskog uticaja,ali transparentan,da nam ne usetaju ponovo ljudi sa aktuelnim kriminalnim dosijeom medju vecnike.Ako hocemo pravedan odabir,treba prvo da uklonimo iz Veca svakog ko nije podoban.Ne dal se nekom ko svidja,dal je PONOSAN ili ne, to su privatne stvari,nego papire iz Suda na sunce!

  • Marko

    07:02 // 7. 1. 2019.

    Dinu znam dugo i secam se kad je imitarala jednu zaista vrh curu koja tada bese lutka,za razliku od Dine.U glumce je otisla jer je imala finansijskih mogucnosti a o njenom talentu nema potrebe trositi reci.

  • Diplomac

    21:12 // 3. 12. 2014.

    O fakultetima lose govore samo oni koji nisu prosli ni pored njega.Tako,Stojane,ili ga imas ili ga,kao ti,nemas.O tome je trebao ranije da razmisljas.

  • dacko

    18:36 // 20. 9. 2012.

    Kolega Sugrađanin nisi sasvim u pravu, objavljivanje biografije kandidata je jedno, a zloupotreba ličnih podataka nešto sasvim drugo.

comments_report_caption
comments_report_notice
Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.

KOMENTAR DANA
Ekonomskom tigru počeli da ispadaju zubi.

Naissus čitalac

Tekst: Prosečna plata u Nišu niža od zarade u Boru, Pančevu, Lučanima, a od beogradske manja za 29 hiljada

Pronađite nas na: