Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

09:25, 4. 1. 2013.

Niš u 2012. dobio novu vlast

primopredaja.jpg Simonović ustupa vlast Perišiću, arhivska fotografija (13.07.2012.)

Političku sliku Niša u 2012. godini obeležila je smena vlasti, ali i politička “preletanja” kao i postavljanje direktora prema koalicionom dogovoru.

Povratak na vest
Pošalji komentar
Poslednji komentari:
  • Milica Stanimirovic

    10:48 // 4. 1. 2013.

    Baš mi je drago zbog smene vlasti i na republičkom i na lokalnom nivou! Smatram da je DS ojadila zemlju i nadam se da će svi koji su kršili zakone za to odgovarati! Nismo se mi odjednom našli u ovako teškoj situaciji, za to su bile potrebne godine i godine. Od nove vlasti ne očekujem previše, ali svakako očekujem više od prethodne.

    • Marko Radonjic

      14:32 // 4. 1. 2013.

      Mislim da se ipak oseća neki boljitak od kako je Perišić gradonačelnik a svakako je to mnogo bolje nego da je ostala stara garnitura na vlasti.

    • Che

      11:44 // 6. 1. 2013.

      Boljitak su osetili oni koje ste zaposlili u toplani a za neki drugi me podseti majke ti.

  • Zimzelena mušmula

    10:57 // 4. 1. 2013.

    Većina građana je glasala za promene, ali postavlja se pitanje da li je narod želeo baš ovu koaliciju? Ako ništa drugo po prvim koracima nosioca vlasti u gradu se može primetiti ne samo promena načina vođenja grada već i velika želja da se nešto konkretno uradi u Nišu. Ova godina je od velikog značaja za grad i iskreno verujem da će novi gradonačelnik umeti da nas vodi i predstavi na način koji dolikuje građanima Niša...

  • Banozio

    11:03 // 4. 1. 2013.

    Promene su sastavni deo normalnog života i demokratije. Danas je na vlasti SNS, sutra će neko drugi da dođe. Bitno je da se traži izborima formula kojom će se na najbolji način zadovoljiti interesi građana. Meni se čini da je Niš na dobrom putu.

  • Jovana Grozdanovic

    11:24 // 4. 1. 2013.

    Doslo vreme da drzavi, ali i ovom gradu svane. Kao gradjaninu ove godinama unazadjivane drzave drago mi je da cujem da je vreme onih koji su nas pljackali i godinama pricali iste prazne price proslo. Jeste da ce trebati vremena da se sve dovede na svoje mesto, ali ako su ovi ljudi spremni da rade, a do sada se vidi da se stvari bar na nekim poljima poboljsavaju, drzava ce nam valjda napokon stati na noge.

    • Mica Nislija bre

      16:53 // 8. 1. 2013.

      Drzava nam je vec odavno stala na noge i ne samo na noge, nego i na gusu.

  • Jadranka Tosic

    11:33 // 4. 1. 2013.

    Dosta su vise jedni te isti drzali vlast i nasu buducnost u svojim rukama, konacno je doslo vreme da drugi pokazu sta umeju. Drago mi je sto im je napokon data sansa i verujem da ce Srbija uskoro barem malo progledati.

    • Marko

      13:06 // 6. 1. 2013.

      Da, da samo je problem sto su na vlasti ostali ISTI 70% SPS, URS, PUPS oni su i do juce bili najveci problem a sad imaju odresene ruke!

  • Cipelica

    11:57 // 4. 1. 2013.

    Po meni promene nikad ne mogu da budu lose, potrebni su nam novi ljudi i nove ideje. Dosta su nas vodili ljudi koji su hranili svoje ambicije i punili dzepove nasim parama. Srbiji je bilo vreme za promene jos davno i drago mi je sto smo to napokon i docekali.

  • Branislav Petrović

    12:03 // 4. 1. 2013.

    Koliko pamtim vlast u gradu vršila je skoro ista ekipa.Nema demokrata ali su zato došli presvučeni radikali.

  • Yoda

    12:37 // 4. 1. 2013.

    Poromene na bolje, ali i promene na gore biti mogu. Ne moraju promene dobre biti sve. Delimicne promene ove prakticno zavrsetak promena na staro (lose) jesu. Promene na gore naivnom koalicijom DS sa SPS pocele su, a sada taj posao zavrsen jeste. Cak je i JUL uspesno kroz URS ozivljen. Covek premlad, ili prekratkog pamcenja biti mora, da bi mislio da vlast je ovo nova. Ovo vlast stara jeste, vlast koje zemlju u crno 90-ih zavila je, igraci isti jesu, samo odela nova su. Mile Ilic i Banana za sazvezdje Nis novi nisu, niti vojvoda Toma i ministar za informisanje Vucic za galaksiju Srbiju. Opet dzedaji moraju imperiju rusiti i za republiku se boriti, kao 1996-te i 2000-te.

    • Danijel

      13:23 // 4. 1. 2013.

      E moj yodo pa zar je dotle doslo da na nasilje pozivas..shvatam ja da vam gori pod nogama zbog lopovluka u minimum zadnje 4 godine..ovo sto pises samo lud treba da gleda kao nesto pozitivno..da ste valjali narod ne bi birao drugacije..uzeli ste kredite da narednih 50 godina ne mozemo da ih otplatimo.broj bogatasa politicara je skocio u Nisu ko zna koliko puta..ugurali ste sve svoje vojnike u sva preduzeca izmislili im radna mesta umesto da ozivite privredu vi oztiviste admninistraciju..do juce ste ljubili skute top istom sps-u i urs-u a sada vam ne valjaju..pocnite od svog dvorista prvo da cistite pa onda gurajte nos u tudje..u prevodu nemas ni jednu stvar da pomenes kao dobru da ste uradili za grad za vreme svog mandata oprosti sem povecanog broja nezaposljenih..u prevodu bilo ne ponovilo se

    • Alter Ego

      22:37 // 4. 1. 2013.

      Zbog negativaca kao što ste vas par stvara se totalno loša slika i o gradu i o vama koji predstavljate minornu grupu nezadovoljnih kojima je sada toliko krivo što nisu više na vlasti da je to čudo božije....
      Smešni ste mi

  • Riba zvana

    13:01 // 4. 1. 2013.

    Ja kad menjam momka, ja mu ne promenim samo frizuru ili stil oblacenja. Ja brate, promenim celog momka. Kakva je sustinska promena nastala sto u Nisu umesto DS imamo SNS, a pri tome su ostali G17 i SPS?

  • john john

    14:26 // 4. 1. 2013.

    DS je zasluženo izgubio vlast:

    nemilosrdno su zapošljavali svoje kadrove u javnim preduzećima...

    zapošljavali su nesposobne ljude kojima je članstvo u partiji jedina preporuke na rukovodeća mesta...

    Srećom...sa tom praksom je nova vlast odmah prestala...krenula je departizacija...smanjen je broj ljudi u javnim preduzećima..nema zapošljavanja novih partijskih kadrova...izmišljanja novih radnih mesta i novih javnih preduzeća

    • a kad se probudih, ono mi digli ćebe

      15:16 // 4. 1. 2013.

      „Niko nije srećan, kao što su budale srećne“
      Poslednja rečenica „Fita“ od Jevgenija Zamjatina. (Priča o komunističkom ološu, i pučkim budalama)

  • Haruki

    14:45 // 4. 1. 2013.

    Da, ovi "novi" su pozaposljavali sve kvalifikovane, iskusne i proverene kadrove. Samo da podsetim na skandal koji je potresao najpre Nis a onda se i cela Srbija smejala radnim biografijama koje su pojedini novi kvalifikovani i kompetentni kadrovi imali. Upravo su Juzne vesti na to prvi ukazali. I ovi "stari" nisu bili cvecke, ali ovi sad su cudo!

    • Alter Ego

      22:52 // 4. 1. 2013.

      Biografije jesu bile smešne, ali najveći problem je što je to sve bilo stvar tehničkih greški (pretpostavljam)

      Nečije biografije nikada nisu ni ugledale svetlost dana, o nečijim se biografijama nikada nije raspravljalo niti su se dovodile u pitanje ali zato je to bio DS i oni su bili savršeni...zar ne?
      Nekima je pamćenje baš kratkotrajno!

    • Predrag Blagojevic

      23:46 // 4. 1. 2013.

      @Alter Eto - i da su bile tehničke greške (u šta zapravo verujem), neko je za to morao da odgovara! Takve biografije su morale da prođu kroz "stručne službe" Skupštine Grada, pa kroz skupštinski Odbor za imenovanja, pa ponovo kroz "Stručne službe".

      Da li je neko kažnjen zbog tolikih propusta?

    • Alter Ego

      00:15 // 5. 1. 2013.

      Da nije bilo prepravki verujem da niko ne bi ni saznao da je bilo ikakvih greški!
      Službe nikada nisu krive već se krivica uvek svaljuje na nekog drugog, to je oduvek bilo i biće!
      Prebacuje se vruć krompir iz ruke u ruke i tako do u nedogled!
      Ako ćemo o kažnjavanju, i vi ste trebali da budete kažnjeni što se kadar DSSa Svjetlanu Novosel prepisali SNSu a ona zapravo to nije nikada ni bila....no ništa po tom pitanju nije ni urađeno! A i zašto bi?!?!? Nema poente...

    • Živka Stamenković

      16:52 // 5. 1. 2013.

      @Predrag Blagojevic Cak da neko bude kaznjen?!! Zbog cega? I bas bih volela da mi navedete po kom zakonu i da li disciplinski ili krivicno - zbog toga sto je neko u brzini pogresio ili je doslo do tehnicke greske ili vec ne znam cega?! Pitam se kakve li su bile biografije demokrata...sigurno su bile napisane u skladu sa svim pravilima, kao sto su i nosioci istih bili uvek skockani, a to sto su nas krali sa stilom, na to ne podsecate ovaj narod. Da li ste trazili da neko od njih bude kaznjen zbog tehnicke greske?
      Vise je nego ocigledno da ste se okomili na novu vladajucu garnituru. Verovatno nemate pametnija posla, jer takvo ponasanje nije u opisu posla novinara, a jos manje kvalitetnog novinara.

    • Predrag Blagojevic

      17:05 // 5. 1. 2013.

      @Živka Stamenković - Teško da bi npr. na sudu "ali, niko pre mene nije kažnjen za ovo" bilo prihvaćeno kao opravdanje.

      Da li smo se "okomili na ovu vlast" (pretpostavljam da mislite na SNS, pošto su G17 i SPS i prethodnih 8 godina bili na vlasti), predlažem da pitate nekog od funkcionera iz Demokratske stranke koji su do poslednjih izbora bili na vlasti.
      Siguran sam da ćete dobiti koristan odgovor.

    • Živka Stamenković

      17:59 // 5. 1. 2013.

      @Predrag Blagojevic ...toliko o Vasem poznavanju sudskog postupka...hvala. A da li nekog funkcionera DS-a da pitamo (mislim mi, gradjani) zasto malo ne napadate Bananu ili Mileta Ilica?! Oni sve rade kako treba ili mozda ne smete?! Znate igrace, a za SNS mislite da su od juce, pa cete sa njima lako? ccc...daj Boze da i drugi ljudi iz ovog grada citaju bruku koju pisu pojedine marionete, pa neka zakljuce sami ko je dobar, a ko ne valja.

    • Predrag Blagojevic

      10:39 // 6. 1. 2013.

      @Živka - iz ovog Vašeg komentara mogu da zaključim ili da Južne vesti čitate od pre nedelju-dve ili da ste zlonamerni.

      Bane Jovanović proziva i vređa novinare Južnih vesti - http://youtu.be/0u2DxOw7VPA

      Bane Jovanović se izvinjava Južnim vestima (a, zatim iznosi laži)- http://youtu.be/-75kpTfe6GM

      Simbolične kazne u Toplani - http://www.juznevesti.com/Istrazujemo/Simbolicne-kazne-za-manipulacije-u-Toplani.sr.html

      SBPOK istražuje Direkciju za izgradnju - http://www.juznevesti.com/Istrazujemo/SBPOK-istrazuje-Direkciju-za-izgradnju-Nis.sr.html

      Andrejić (URS) u sukobu interesa - http://www.juznevesti.com/Istrazujemo/Andrejic-u-sukobu-interesa.sr.html

      Most pravili za direktora - http://www.juznevesti.com/Istrazujemo/Most-pravili-za-direktora.sr.html

      Opet grade već izgrađene ulice - http://www.juznevesti.com/Istrazujemo/Opet-grade-vec-izgradjene-ulice.sr.html

      Itd..

  • Doktor Zli

    14:50 // 4. 1. 2013.

    Najveći zajednički delilac (NZD) dva cela broja različita od nule je najveći ceo pozitivan broj koji oba broja deli bez ostatka. Analogno može da se uvede definicija NZDa za tri cela broja. I sad, šta ja trabunjam o matematici kad je ovde pitanje promena vlasti. Gledajte:
    p=DSS*G17*SPS (vlast od 2004 - 2008)
    q=DS*G17*SPS (vlast od 2008 - 2012)
    r=SNS*G17*SPS (vlast od 2012)
    NZD(p,q,r)=G17*SPS
    I o kakvim promenama se ovde priča!? Perišić veze nema, on je samo Bananina marioneta.

    • GLAS RAZUMA

      13:40 // 5. 1. 2013.

      Matemticki precizno i tacno,ali fali SPS do 2000g neprikosnoveni vldar.Jasno i glasno trba da se kaze ko je unistio Srbiju i grad Nis.Promena?Umiveni rsdikali Toma i Vucic koji su se useljavali u drzavne stanove od 180 i 120 kvadrata,dod su nama padale bombe sada ce doneti bolji zivot.Na lokalne Banjure,Slavkovice ne treba trositi reci!
      G17,novi JUL! Ni zuti nisu bili zlatni, ali JADNA SI SRBIJO STO OVIH OD OVAKVIH OCEKUJES SPAS!!!

  • Hronika Grada

    15:13 // 4. 1. 2013.

    Predraže Blagojeviću, tebe pitam:
    Odakle ovoliko gluposti u jednoj jedinoj, i to uvodnoj, rečenici redakcijskog komentara?
    „Za veoma kratko vreme, SNS je u Nišu uspela da pobedi na izborima, ali i da formira vlast i postavi svog gradonačelnika, poznatog niškog kardio-hirurga doktora Zorana Perišića“
    Jedan: Gde je to, ne samo u Nišu, nego bilo gde na Zemljinoj kugli, ta SNS ikoga „pobedila“? Makar i ne za „kratko vreme“, što je povreda duha jezika.
    Pobeda je 50 odsto plus jedan, a SNS nema ni polovinu od toga, i to uz najbedniju izlaznost u poslednjih deset godina?
    Dva: Od kada je to Perišić postao kardio-hirurg?
    On progurava stentove kroz krvni sud, što u svetu rade medicinski tehničari!
    Ako Kurir i slični prljavi papiri za sitan honorar šire intelektualno kokošje slepilo i zaraznu degeneričku žuticu - Južne Vesti barem ne moraju to da rade besplatno!

    • Predrag Blagojevic

      22:18 // 4. 1. 2013.

      Ili je žena trudna ili nije trudna. Ne može da bude "malo" trudna. Tako je i sa izborima. Pobednici su oni koji formiraju vlast. To ne zavisi od izlaznosti. Slaba izlaznost može samo umanjiti kredibilitet vlasti, ali ne i legitimitet.

      Osim toga SNS je na izborima osvojio najveći broj glasova, a pri tom je i "vodeći" član vladajuće koalicije.

      Što se moguće nepravilnosti u upotrebi termina "kardio-hirurg" tiče, nisam ekspert. Ali, nisam siguran da je to netačno. Proveriću.

    • Alter Ego

      00:10 // 5. 1. 2013.

      Nešto sam slab sa brojkama u ovom trenutku, ali mislim da je SNS u suštini i sa malom razlikom pobedio u 4 opštine (osim u Niškoj banji koja je bila DSSovska-Videnović....a sada se postavlja pitanje da li je URSovska, pošto je Videnović prešao u URS) i ne vidim šta je tu sporno!
      Kao stranka koja je jako mlada i tek formirana, postigla je ogroman uspeh, svidelo se to nekom ili ne!
      Što se tiče izlaznosti treba se zapitati zašto je bila tako slaba jer je neverovatno koliko je narod digo ruke od svega (jer je navikao da jedni te isti pobeđuju) i pretpostavljam da su se sada svi živi zbunili kada su videli neke nove face!
      A za Južne vesti se ne sekiraj...po svemu sudeći (ako pratiš onda bi i znao) i više nego očigledno je da oni i te kako ne rade besplatno!

    • GLAS RAZUMA

      14:00 // 5. 1. 2013.

      Zasto Predrag Blagojevic i Juzne Vesti cute o tome sto nam Gradonacelnik ima dva radna mesta,sto je protiv zakona?!

      PS. U Cupriji je bio identican slucaj pa predednik opstine, lekar urolog,odabrao, i podneo ostavku,vratio se u ordinaciju.
      Da li za Vuciceve kadrove zakon ne vazi?!

    • Predrag Blagojevic

      17:00 // 5. 1. 2013.

      @Glas razuma - Ne ćutimo, nego Zakon o Agenciji za borbu protiv korupcije dozvoljava da se javni funkcioner bavi naučnom delatnošću (Član 30. stav 2). Bitno je pri tom da prihode od te delatnosti prijavi Agenciji, što je Perišić i učinio.

      Ipak, sporno može da bude to što je Perišić i dalje načelnik Odeljenja na Klinici. Ali, ako ne grešim, Agencija za borbu protiv korupcije proverava to.

  • Golubica

    15:21 // 4. 1. 2013.

    U svakom slucaju zadovoljna sam sto DS vise nije na vlasti! I zadovoljna sam postavljenjem Perisica na mesto gradonacelnika! Simonovic mu nije ni do kolena! Ovaj je bre gospodin covek, koji nije usao u politiku da stvara karijeru i zato verujem da se zalaze za bolje sutra!

  • Doktor Zli

    17:54 // 4. 1. 2013.

    @john john Ironija ti je na mestu, ali dopusti da izanaliziram tvoj komentar.
    1. DS jeste zasluzeno izgubila vlast
    2. DS jeste zaposljavala partijske kadrove, ali to su radili uzasno glupo, pravi majstori partijskog zaposljavanja su G17 i donekle SPS.
    3. Nova vlast naravno da nije prestala sa time, sacekali su malo, pa je SNS krenuo da zaposljava, a vec je formiranje novog javnog preduzeca u pripremi (pisale Juzne vesti)
    4. U prethodnom mandatu su formirana dva JKP i to Gorica (SPS) i Direkcija za javni prevoz (G17 i Nesa Guska)
    Dakle, od promene nema nista dok su u igri Banana i Mile. DS je zasluzeno u magarecoj klupi, a to ova dva stara igraca spremaju i SNSu. Zato: Perisic veze nema, on je samo Bananina marioneta.

    • strumfeta

      18:02 // 4. 1. 2013.

      ahahahah dr Zli"!!!
      Nesrecan i nezadovoljan!
      prijatelju kada jednog dana dobijes infarkt ili neko tebi bitan, kao i svi pametni ljudi iz ovog grada molices da se Perisic ukljuci posto je najbolji!
      Veliki pozz

    • Branislav Petrovic

      21:58 // 4. 1. 2013.

      Doktore,zalutao je moj komentar.Nije mi bas jasno da li je namerno ili slucajno.Ako mozes urgiraj:)

    • Branislav Petrovic

      22:44 // 4. 1. 2013.

      Doco,sve je Ok.Juznjaci se uspavali.

    • Doktor Zli

      23:27 // 4. 1. 2013.

      @strumfeta, ako jednog dana, ne dao Bog, ja ili još manje Bog dao, neko meni bitan dobije infarkt, lekari iz kliničkog centra će biti u obavezi da mi pomognu. Nemam ja šta da molim lekara Perišića da mi pomaže, ili hoceš da kažeš da ću morati, da ću prvo da mu donesem flašu viskija, pa kovertu, pa veću kovertu...Da li hoćeš da kažeš da lekar Perišić prima mito? Ja to ne želim da kažem, smatram da je sjajan lekar, jer ljudi tako pričaju. Ali, ja i ne pričam o lekaru Perišiću, ja pričam o gradonačelniku, a za njega imam da kažem samo da VEZE NEMA I DA JE BANANINA MARIONETA. :)

    • Doktor Zli

      23:30 // 4. 1. 2013.

      @Branisav Petrovic mislim da ti je zalutali komentar negde gore pri vrhu liste komentara. Pozdravljam te tradicionalnim niskim pozdravom: Perisic veze nema, on je samo Bananina marioneta.

    • Alter Ego

      00:04 // 5. 1. 2013.

      Dok ne napišeš da je Perišić Bananina marioneta ništa nisi napisao!

      Ako i malo pratiš skupštinu grada uvideo bi kako se i demokrate služe istom forom....samo vrte jedno te isto!

      Života mi postaješ dosadan

    • john john

      15:25 // 5. 1. 2013.

      Pa najveci problem sa formiranjem nove vlast i jeste taj sto je (zasluzeno) kaznjen samo DS.
      Ali ne i najvece stetocine i lopovi-G17 i stetocine iz senke (pametno cute i rade) SPS

      Za Perisica sam imao nade u pocetku ali sada jeste prepustio banani da i dalje radi sta hoce.

    • Živka Stamenković

      17:16 // 5. 1. 2013.

      Jadan @Doktror Zli :( toliko frustracija koje se vide i po imenu i po slici i po komentarima...a to sto stalno pises da Perisic veze nema, nije vazno. Da li mislis da bi tebi bilo ko verovao da si obican gradjanin, nepristrasan, da nisi instruiran da pises gluposti...cija li si ti marioneta?! Provaljen si, komentari ti ne vrede pet para :)

  • U ime naroda

    18:28 // 4. 1. 2013.

    Ko moze da ima poverenja u Bandjura SNS, koji je u gradsku vlast usao sa hipotekom (1step) osudjenog na 6 meseci, i to za proneveru!
    A u medjuvremenu je isplivalo jos stosta!

  • dr dobri

    18:37 // 4. 1. 2013.

    Polako sa zakljuckom - dajte vremena dokazanom strucnjaku (kardiologu a ne kardiohirurgu) da se i u rukovodjenju grada dokaze! Manite se raznih vocki i poredjenja!

  • Johny

    22:08 // 4. 1. 2013.

    Cirkovic je za ovoga tata bre 100 puta bolji lik

    • Alter Ego

      00:00 // 5. 1. 2013.

      Ćirko je mnogo dugo u politici i dobro mu stoji svaka pozicija....samo treba videti i zaviriti i on kakav je čovek!
      Mnogo puta protiv njega se pričalo sve i svašta, a čovek je vukao i dobre poteze....treba se zapitati ako je tako kako je moguće da je izgubio Medijanu, svoje uporište?

  • Alter Ego

    22:28 // 4. 1. 2013.

    Ima jedna stvar koja mi jako smeta a voleo bih da čujem odgovore...mada znam ih unapred al ajde da pokušam možda mi i uspe!

    Kako je moguće da svaki put kada se pojave ljudi koji svojim stavom i mišljenjem donekle podržavaju ono što radi sadašnja vlast u Nišu odjednom samo navrnu dislajkovi ukoliko nema onih koji će da pišu kontra i protiv sadašnje koalicije koja vodi ovaj grad?
    Baš me briga šta će ko da kaže toliko je očigledno da ne može da se opravdava ama vala baš nikakvim argumentima

    • Dejan

      23:17 // 4. 1. 2013.

      Gospodine Alter Ego, ili kako se već zovete, kažete da bi ste voleli da čujete odgovore, a u poslednjoj rečenici ste napisali da vas je baš briga šta će ko da kaže, jer nema valjanih argumenata...hmmm. Ne zamerite mi, probaću da vam objasnim, pa vi sami ocenite da li su argumenti opravdani. Prvo, ako analizirate rezultate poslednjih izbora, a neko je to već pomenuo u komentarima, sns nije osvojio većinu, već je zamenio demokratsku stranku, a dve trećine prošle vlasti se nije promenilo. Drugo, izlaznost je bila katastrofalno mala, što ne osporava legalnost vlasti ali osporava legitimitet iste, pogotovo ako uzmemo u obzir nakaradni proporcionalni izborni sistem. Treće, sns je obećavala profesionalne kadrove, a pokazalo se da su im kadrovska rešenja gora od urs-a i sps-a, što je uspeh posebne vrste. Četvrto, to što je neko dobar hirurg/inženjer/mehaničar, ne znači da se u sve razume. I ne svrstavajte sve ljude koji vas kritikuju u simpatizere bivšeg režima. Samo se ovce šalju u tor.

    • Alter Ego

      23:57 // 4. 1. 2013.

      Gosn Dejane...
      treba se postaviti pitanje zašto je toliko malo birača izašlo na glasanje!
      Da li je to razlog sveopšteg nezadovoljestva, tipa ,,znam ko će da ponovo pobedi zašto bih opet glasao/la,, ili je stvar u nečem drugom...u prevelikom pritisku građana sa svih strana i podsećanja da oni postoje samo kada je izborna godina!
      Zapamtio sam jednu rečenicu koju je neko nekada rekao (ako se ne varam valja je Toma dok je još uvek bio u SNS-u) da kada se u praznoj kući unese i jedna viljuška ona se vidi!
      Prebrzo su se ljudi negativno postavili prema onima koji su smenili doskorašnju vlast...tražeći im iglu u plasti sena i sve moguće i nemoguće a ne sećaju se kakve su gluposti drugi pravili!
      Previše je politizacije u svemu da bi bilo ko mogao da bude realan jer se tačno vidi (doduše neki se jako dobro pokrivaju) da većina ljudi ovde dolazi da po partijskom zadatku komentarišu kontra nove vlasti!
      Znači nema veze da li je nešto dobro i loše samo udri dok se može...pa ko preživi!

    • Dejan

      00:12 // 5. 1. 2013.

      @Alter Ego:
      U većini stvari bih mogao da se složim sa Vama, ali ne znam zbog čega Vam smetaju komentari i kritički tonovi, pa makar i dolazili od stranačkih vojnika, sem ako i sami niste deo vlasti? U tom slučaju, nije Vam dobra strategija da se branite rečenicama tipa "a šta su tek oni prošli radili", već bi trebalo da se trudite da istaknete šta je to što je dobro, ili, kao što rekoste, dajte da vidimo tu viljušku u praznoj kući (nemojte molim Vas da pominjete hapšenja i da ste suviše kratko na vlasti, to je neozbiljno). Ovako, sve zvuči vrlo patetično.

    • Dejan

      00:39 // 5. 1. 2013.

      Još jedna stvar: Vi ne iznosite tačne podatke. Na Medijani i Panteleju je ds osvojio najviše glasova, ako me pamćenje ne vara, a Palilula i Krst su tradicionalno glasali za radikale, ovog puta za sns. To što se, ponavljam, pomoću proporcionalnog izbornog sistema desila ovakva kombinatorika, sasvim je legalno, samo je misterija zbog čega to ne važi za Beograd.

  • Dejan

    23:29 // 4. 1. 2013.

    Ne znam na osnovu čega vas ljute dislajkovi, a među prvim komentarima podrške sve sami lažni fejsbuk profili.

    • Johny

      16:24 // 5. 1. 2013.

      Potpuno si u pravu,niko se ne pali vise na sarene laze hapsenja itd samo pare a para nema niti ce ovi ikada obezbediti

  • Doktor Zli

    23:32 // 4. 1. 2013.

    @Golubica @dr dobri @Alter Ego Devojko i momci, na vase komentare, pitanja i nedoumice mogu samo da kazem: Perisic veze nema, on je samo Bananina marioneta.

    • Alter Ego

      23:58 // 4. 1. 2013.

      Doco tek tebe kad vidim meni svane....znači opet si se uključio u stranački rad!
      Odlično tako i treba!!!
      Nadam se samo da ćeš imati nešto od toga....

    • Doktor Zli

      10:58 // 5. 1. 2013.

      Građanski rad, ne stranački. I nisam ja nikakav doca, ja sam Zli, Doktor Zli koji ti kaže:"PERIŠIĆ VEZE NEMA, O JE SAMO BANANINA MARIONETA".

    • Alter Ego

      17:11 // 5. 1. 2013.

      Građanstvo nikada nikome nije plaćalo da se govori u njihovo ime...da budeš neki njihov glas razuma!
      Mnogo mi se sviđa tvoja parola "PERIŠIĆ VEZE NEMA, O JE SAMO BANANINA MARIONETA". -iako ti fali slovo ,,N,, savršena je za nekog ko je tako zao kao što si ti!
      Nadam se da ćeš do kraja svog zločestog života uživati u zlobi i biti nagrađen za svoje širenje zlobe!
      Ko zna možda ti se na kraju i isplati

  • mile lopove

    00:29 // 5. 1. 2013.

    Izbori su bili,a ko gubi ima pravo da se ljuti.Dosle su promene.Ali i hapsenja.Imamo Gradonacelnika Nisa koji je skolovan i poznat doktor kod nas a i u svetu.A NE CIRKO IZ DS KOJI JE DILOMIRAO U 57 GODINU ZIVOTA.

  • Veseli Zeka

    00:49 // 5. 1. 2013.

    Svaka čast Perišiću !

  • Branislav Petrovic

    14:03 // 5. 1. 2013.

    Zli,ako nisi doca,upravu si stvarno, ova dvojica nemaju veze.Prefarbani radikal je sav zbunjen i pogubljen u svetu politike.A ovaj drugi vec je prekaljen.Ume on sa ljudima,lepo prica,lepo se oblaci i obecava sve i svasta.

  • Ko ovde koga...

    14:53 // 5. 1. 2013.

    "Alter ego" je toliko informisan o delanju SNS i Gradskog veca, da je ili njihov portparol, ili sam clan istog...
    Nagradno pitanje, cije je on "Drugo ja"?
    Nesto citam, predstavljao se ranije kao nezaposljen, posmatrac, da bi onda vadio odjednom podatke, brojcane i sl. koji mogu biti dostupni vrlo malom broju ljudi.
    Ok, i ovo je dozvoljeno, ali nismo bre ovce...

    • Alter Ego

      17:08 // 5. 1. 2013.

      @Ko ovde koga...
      Iskreno stvarno ne znam o čemu ti govoriš i o kakvim brojkama!
      Ako si kao ja nezapošljen i posmatrač celokupne ove naše političke scene koja izgleda ni manje ni više nego na jedno obdanište gde se deca čupaju oko lutkica, i ako si dovoljno pratio sve što se dešavalo oko izbora, pre i posle, i ako čitaš redovno Južne vesti, znao bi o čemu govorim! Mrzi me sada da ti postavljam linkove svih vesti koje su imale ikakve veze sa izborima i brojkama procentima i tome slično!
      Što se tiče informisanosti, imam dovoljno vremena i da googlam i da pratim sve portale i da pratim prenos skupštine....da radim verovatno ovde ne bih ni gubio vreem!
      A to za potparola....Iz tvoja usta u Božije uši...možda me i zaposle...čuo sam da nemaju ni jednog!

  • Branislav Petrovic

    20:55 // 5. 1. 2013.

    Valjda treba da raspisu konkurs i da objave preko S.G. oni su legalisti?
    Kada vise puta procitam tvoje komentare nisi ti tako los za ofarbane radikale:)

  • Kayser Soze

    21:16 // 5. 1. 2013.

    @strumfeta Ovakvo ponasanje doticne gospodjice strumfete prelazi granice pristojnog ponasanja. Zasto gospodjice strumfeta svom politickom neistomisljeniku zelite infarkt i slicno. Mada sa ovakvom vlascu coveka samo to moze i da snadje. E to vam je tipican Naprdnjak, to su ti preobuceni radikali puni mrznje. Iz teksta gospodjice strumfete, zakljucak je sledeci: Zena stara oko 40 godina, neostvarena, naravno neudata (zato sebe i naziva strumfetom) ili u najboljem slucaju razvedena, clan SnS normalno, tada nezaposljena, a sada zaposljena normalno, sto je ok. I naravno sada brani stranku koja ju je i zaposlila i pristrasno sa puno mrznje ne bira reci kojima ce da se sluzi. I to je Ok, ali za nju. Sve u svemu, budite dama bez obzira na sve gore navedene okolnosti. Covek uci dok je ziv, pa cak i na svojim greskama, a pogresili ste. Puno uspeha vam zelim u daljem radu i i i i radite na sebi.

  • Doktor Zli

    21:19 // 5. 1. 2013.

    @mile lopove I šta ja sad treba da kažem, šta...da je predsednik Republile završio fakultet u 60. godini i to privatni? Da li to treba da kažem? NE, JA KAŽEM: PERIŠIĆ VEZE NEMA, ON JE SAMO BANANINA MARIONETA :p

  • nikola

    01:48 // 7. 1. 2013.

    Vidim ja sad ko najviše žali za TV Zona-om i njenom čuvenom ili ti jedinom emisjom koja je počinjala od 17h. Replicirate jedni drugima pametujete, kritikujete i što je najgore morališete. Svi biste ovako ili onako kad biste došli na vlast, nikako ne bi zaposlili brata, sestru, kuma ili priju (ovo zadnje bi verovatno samo profesor Višnjić uradio :) ). Okanite se kuckanja ovde nego lepo u politiku pa tamo borite bitke protiv vetrenjača, hapsite Bananu ili koga već.
    Ispravka samo da je gradonačelnik kardiolog, a to da u stranim zemljama stentove ugrađuju ljudi sa srednjom školom ne mogu da komentarišem. Slažem se da se od toga napravio bauk kao da je to neka nauka, ali nemojmo ni potcenjivati tako nešto.
    I kad smo kod partijskog zapošljavanja kažite kada se i gde ko zaposlio posle formiranja nove gradske vlasti, a setite koliko je toga bilo pre izbora, a pogotovu nakon?

comments_report_caption
comments_report_notice
Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.

KOMENTAR DANA

Nije znao da 100 kila nije kažnjivo!

Bata Raka iz Niš čitalac

Tekst: Šest i po godina zatvora za Leskovčanina zbog 100 grama heroina

Pronađite nas na: