17:55, 4. 1. 2019.
Organizatori niškog protesta se ograđuju od političara
Organizatori žele da određenim niškim političarima zabrane bavljenje politikom; foto: Vanja Keser
Zbog protesta koji je za 5. januar najavio profesor Saša Živić, a koji je podržao lider Nove stranke Zoran Živković, Pokret mladih “Za Niš bez straha” dodao je još jedan zahtev - da se zabrani bavljenje politikom “svima koji su u poslednjih 30 godina ‘usrećili’ Niš i Nišlije”. Pored toga, ogradili su se od Živićevog protesta za koji smatraju da je "sramni način miniranja" njihovih demonstracija.
-
21:30, 28. 11. 2024.
-
20:41, 28. 11. 2024.
-
20:40, 28. 11. 2024.
-
19:00, 28. 11. 2024.
-
17:59, 28. 11. 2024.
-
21:30, 28. 11. 2024.
-
12:45, 28. 11. 2024.
-
12:43, 28. 11. 2024.
-
11:13, 28. 11. 2024.
-
10:38, 28. 11. 2024.
-
13:45, 23. 11. 2024.
-
11:10, 22. 11. 2024.
-
09:03, 24. 11. 2024.
-
10:40, 26. 11. 2024.
-
21:07, 26. 11. 2024.
KOMENTAR DANA
28. 11. 2024.
I ptice idu peške.
m čitalac
Komentari
Negativni komentari:
Milica Milicic
19:22 // 4. 1. 2019.
Protesti su itekako politicki obojeni, sve je vec vidjeno.
Niskii
19:25 // 4. 1. 2019.
Neka su obojeni kako god,gore ne moze,ovo je vec prevrsilo svaku meru!
Dole AV !
Slavko
20:53 // 4. 1. 2019.
Naravno da su politicki obojeni,protesti protiv predsednika koji je uzurpirao svu vlast,postavio fikuse da "vode" Vladu,Ministarstva,suspendovao demokratiju, zatvorio sve televizije za bilo kakvu kritiku, bezocno nas laze svakodnevno,dok zivimo sve gore..
Hocemo da sadimo ljubicice protiv svega ovoga..?
Pa naravno da su politicki protesti, protiv autokrate ne moze drugacije, ali ovog puta DO KRAJA
Dejan
21:52 // 4. 1. 2019.
I šta je tu sporno?
Slobodan Nikolić
04:17 // 5. 1. 2019.
Oj Milice botinice (čobanice) ! Srbija u blatu , Niški kraj BEDA, a Vi bi proteste nezadovoljnih građana obeležili kao političke!
Vi i vama slični kada budete vaše SNS-ove , ili patriJotske naočari skinuli biće kasno ! Kao neko ko potiče iz tog kraja a živi van srbije mogu lakše i bolje da vidim ono što vi i vecima građana u srbiji ne vidite !
Promene pod hitno , zato podržavam proteste !
Nišlija Iz Čalija
11:36 // 5. 1. 2019.
Milice, ako ti je dobro, ti sedi kući!
Milenko
00:16 // 7. 1. 2019.
Naravno da su ovo politički protesti, nego kakvi su? Filatelistički?
Narod (glasači) izlazi na ulicu da traži prestanak krađe i uništavanje svoje okoline od strane POLITIČARA i bolji život za sebe!
Ako to nije politika onda ne znam šta jeste.
Darija
19:46 // 4. 1. 2019.
Kada ce narod shvatiti da ih Djilas koristi zarad licnog interesa
Slavko
20:57 // 4. 1. 2019.
A zarad cijeg interesa tebe Vucic koristi, ili neko od nesposobnih nesretnika, koji su u BOT-ovskoj vertikali iznad tebe?
Kolkko poena treba ds se sakupi ovakvim komemtarima za PP poslove, a koliko za Ugovor na neodredjeno?
Nišlija Iz Čalija
11:34 // 5. 1. 2019.
Darija, ako ti je dobro, ti sedi kući!
Jana
19:47 // 4. 1. 2019.
Ogradjuju se od politike, a protes podrzava opozicija. Sta li lupate i lazete vise? Jel ste culi mozda ko je organizator protesta u Beogradu? Zena koja se zalagala za nezavisnost Kosova i koja je nase generale nazivala ratnim zlocincima.
Gaster
20:42 // 4. 1. 2019.
'ajde idi po sendvič molim te...
Dr Dejan
22:07 // 4. 1. 2019.
Za one koji su zaboravili...Srbija je izgubila kontrolu nad Kosovom i ono je postalo praktično nezavisno 1999. godine za vreme vladavine A.Vučića i T.Nikolića a tada je organizatorka protesta u Beogradu bila u vrtiću a nije sedela u Vladi i donosila odluke o budućnosti Kosova u ime svih nas građana Srbije. Podrška protestima u Nišu i Beogradu i celoj pravoj opoziciji!
Saša Živić
22:18 // 4. 1. 2019.
Ivinjavam se nadimku Milisav. Supermen je ipak nadimak Jana! ima je u komentarima apsolutno ispod svake vesti koja na bilo koji način ne odgovra vlasti.
Pazi se Jana, da ti stalno čitanje ne uništi neurone!
Zarobljena drzava
02:40 // 5. 1. 2019.
Jedini nacin da se Srbija vrati na stare staze casti i postenja jeste da se javno odreknemo svih tih generala koji jesu zlocinci. Svako ko brani te “generale” je neprijatelj Srbije.
Nađa
20:19 // 4. 1. 2019.
Ograđujete se kako da ne, pa što baš sad nađoste da šetate?! Nije niko ni lud ni glup! Ma džaba šetate i vičete i vređate! Ništa nećete da postignete time!
Milan Savić
21:59 // 4. 1. 2019.
Ovo su sve Đilas i Jeremić organizovali. Kakav spontani skup.
Nišlija Iz Čalija
11:28 // 5. 1. 2019.
Milane, ako ti je dobro, ti sedi kući!
Marija
21:23 // 4. 1. 2019.
Baš ćemo poverovati da je ovo običan skup građana!!!!Sve je ovo ideja Živkovića i njegovih vođa iz Belgrada.
Dejan
21:48 // 4. 1. 2019.
Sa zadovoljstvom dolazim na taj skup, pa makar ga organizovao i Živković.
Nišlija Iz Čalija
11:30 // 5. 1. 2019.
Marija, ako ti je dobro, ti sedi kući!
Zozon
21:46 // 4. 1. 2019.
Mislim da više niko neće nasesti na "peto-oktobarske" fore. Vlast se bira na izborima a ne na ulici, tako da gospodo opozicionari imaćete izbore pa izvolite se kandidovati. Ne pričajte ove bajke za malu decu.
vlajko
00:04 // 5. 1. 2019.
Na kakvim izborima?!u cijoj organizaciji!??
Jednom je Staljin rekao,ako se ne varam,"NE ODLUCUJU O POBEDI ONI KOJI GLASAJU,VEC ONI KOJI BROJE GLASOVE"!
Toliko o tome G:Zozozne!
Zarobljena drzava
02:51 // 5. 1. 2019.
Vreme je za promene koje su daleko vece od promene vlasti. Izbori nisu resenje za problem koji imamo sa svim partijama. Nema vise “kandidujte se, pa se bavite politikom”. Vreme je da prvo oslobodimo zarobljenu drzavu, pa cemo onda na izbore kada budu imali smisla.
Dušan Filipović
19:53 // 4. 1. 2019.
Opozicija ne može da se dogovori ko će da predvodi proteste, ovako pokazuju da nemaju ideju i da su bez plana i prodrama.
Nišlija Iz Čalija
11:32 // 5. 1. 2019.
Dušane, ako ti je dobro, ti sedi kući!
Mara
21:47 // 4. 1. 2019.
Sve je ovo naredjeno iz Bga.
Nišlija Iz Čalija
11:29 // 5. 1. 2019.
Maro, pa ti si bot!?
Milena
22:28 // 4. 1. 2019.
Ovo nisu studentski protesti, opozicija je glavni organizator.
Nišlija Iz Čalija
11:26 // 5. 1. 2019.
Ako ti je dobro, sedi kući!
Ivančica
20:39 // 4. 1. 2019.
Sve je to farsa.
Ivan J.
20:34 // 4. 1. 2019.
Protestima zele da skupe politicke poene.
Dzoni dzoni
22:36 // 4. 1. 2019.
Ovo je stav opozicije jer iza svega ovoga stoji opozicija..
Zarobljena drzava
03:29 // 5. 1. 2019.
Dzoni, botu, dzaba se trudis. U Srbiji zaista zivi 5 miliona ljudi koji ocima ne mogu vise da vide tvog Vucica. Ali, tih istih 5 miliona ne zeli da gleda Zivkovica, Tadica, pa i Djilasa. Hoce normalne ljude u politici. Nekog kome nece biti potrebni botovi kao sto si ti, Dzoni.
tek da znas
04:57 // 5. 1. 2019.
Svakoj vlasti NAROD TREBA DA BUDE OPOZICIJA.
Dragana Stojanovic
19:19 // 4. 1. 2019.
Pominjane Zorana Zivkovica u bilo kom kontekstu sve govori. Ogradili se ne ogradili-sustinu znamo.
Nišlija Iz Čalija
11:37 // 5. 1. 2019.
Dragana, ako ti je dobro, ti sedi kući!
Ivan
22:29 // 4. 1. 2019.
Sve mu to dodje jedno te isto.
Marko
21:36 // 4. 1. 2019.
"PROFESORE" ne uslovljavaj decu, pusti ih da uce skolu! A ti tvoje poslove obavljaj kako znas i umes
Saša Živić
22:48 // 4. 1. 2019.
Cenim naše poznanstvo obzirom da ste sa mnom "na per tu" i što moju titulu kolokvijalno stavljate pod navodnike.
Građanska nepristojnost ili nervoza?
Pošto se izgleda znamo pristajem - puštam decu "da uču školu", a ne da se sa "profesorom" litaju po trgovima...
A Vas Marko molim:ne orite drumove!
Mile
09:27 // 5. 1. 2019.
Omladinom, nemate si pojma, kao što niste imali pojma ni 68,ni 92 ni 98 ni 99.Sedite si kući i pustite ozbiljne ljude da reše problem.
Nišlija Iz Čalija
11:25 // 5. 1. 2019.
Ako je tebi dobro, sedi kući!
1948
09:41 // 5. 1. 2019.
Protesti treba da budu protiv Rusije i Kine ne protiv AV. Kad cemo mi sa njima da mrdnemo.
Mia
23:23 // 4. 1. 2019.
Dzaba vam je sve to, zna se ko postize najbolje rezultate i kome ljudi veruju, a to sigurno nije Djilas.
Ja
19:44 // 5. 1. 2019.
Taj isti Djilas je u istom kosu sa vasim vodjom, znate vi botine kakvi su oni drugari he he.
Lex speciallis
19:27 // 4. 1. 2019.
Vidim li SNS trojance / "stanare", biće mi sve jasno, protesti me neće videti.
stanar
20:14 // 4. 1. 2019.
zasto su oni trojanci, objasni, nisam upucen? nije sarkastican komentar, samo mi nije jasno...
Jankovic Nebojsa
23:58 // 4. 1. 2019.
Prvo se predstavi imenom i prezimenom,onda ce biti svima jasno sta imas protiv <stanara>.
Rale
16:56 // 5. 1. 2019.
Једно је бити организатор, друго учесник. Ако Ђокици (ког не подносим јер је продао покрет) и станарима забраниш присуство онда си нациста.
Ivica Stevanović
23:29 // 4. 1. 2019.
Ma da,nije umešana opozicija,isti šetači iz Beograda ge smetati i u Nisu,zajedno sa Trifunovićima ...
Milovan Negovanović
22:16 // 4. 1. 2019.
Narvno da nisu politički....nego kakvi su, da nisu humanitarni
Duca
23:30 // 4. 1. 2019.
Sve je ovo delo opozicije.
penzionerka
13:15 // 5. 1. 2019.
Pa sta iako jeste? Ako ti je dobro sedi kod kuce i cuti.Ko god izadje protiv ove tiranije je upravu,a ko ce biti na vlasti - postoje izbori,pa dobro razmisliti.Meni nikada gore nije bilo,a SNS je zlo.Nikada gora vlast u istoriji.Jedi svoj sendvic,jer drugo i nemas,budi zadovoljan i divi se liku i delu gospodara.Meni je kicma kruta,pa ne mogu se savijati.DOZLOGRDILO JE. Za protest spremana !
Bata
02:05 // 5. 1. 2019.
Trenutno nemamo ni boljeg ni goreg,tako da je najbolje da ga pustimo da radi,ali mora da saslusa nezadovoljstvo naroda(naročito mladih) i da ispuni zahteve. Pritom HITNO treba da najuri mnoge svoje lose saradnike kao sto je Stevanoović,Gašić,.....i da postavi strucne i postene ljude jer su ovi zalutali u politiku. U Nisu ima toliko los kadar da ne verujem da moze da opstane.
Dejan
14:00 // 5. 1. 2019.
I zato da glasamo i dalje za njega i njegove jer nemamo boljeg!? Svi drugi osim njega su kriminalci, lopovi, ološ....To je stara ideja smišljena na lokalnim sednicama raznih odbora SNS. Kod mene vaš umiveni pro-SNS komentar ne može proći...
Marija
11:33 // 5. 1. 2019.
A treba ih pitati ko im organizuje proteste cista laz.
Goran
22:57 // 4. 1. 2019.
Eh... Razumem da su mladi nestrpljivi - pitanje je mozemo li brze?! Pamtim dobro 1993. 1999. 2008. 2012... Sve do tada smo isli korak napred nazad dva. (neretko i mnogo vise unazad :()
Zadnjih godina IPAK mrdamo na bolje, sto je uspeh, obzirom na to koliko smo bili na dnu.
Po meni, vazno je da zadrzimo mir, stabilnost, da budemo zdravi, krenuce sve na bolje.
Na kraju komentara,
SRECNA SVIMA 2019.
Aca Acaic
23:21 // 4. 1. 2019.
Sve ovo je teska politika. Satro protiv svih politicara. Upereno je jedino protiv vlasti. Trebaju se sagledati posledice koje su demokrate donele Nisu. Nema ovde gradjanskog okupljanja i zato ovo treba bojkotovati.
Saša Živić
20:38 // 4. 1. 2019.
Možete se Vi mene odreći ali ja neću vas nikada.
Kao što Vučiću ne priznajem tapiju na patriotizam, tako i vama ne priznajem tapiju na proteste.
Moraćete mnogo da se potrudite da me 11.januara izbacite sa Trga.
Na kome stojim od 90-ih... I koji mi je stvarno usrećio.
Moraćete pažljivije da birate svoje profesore.
Ovaj vam je promakao i neće se povući dok se ne ostvarite svoja prava.
Sa pravom?
Dejan
22:18 // 4. 1. 2019.
Apsolutno vas podržavam i smatram da ste potpuno u pravu.
Milisav
12:39 // 5. 1. 2019.
Doktore, imlicitno,nameće se zaključak - rado bi ste se bavili politikom. I Vi i ostala bratija potencijalnih političara. IMATE MOJ GLAS. Ali uz uslov - DA VAŠA PREDIZBORNA OBEĆANJA OROČITE. Recimo, da u prvoj godini mandata, broj zaposlenih u gradskoj Upravi smanjite za 35%, a u drugoj za još toliko. Nema obećanog,nema više politike. Ili,prvi sumnjivi tender,van momentalno itd,itd. Izjasnite se.
jakaomladji
15:07 // 5. 1. 2019.
Prijatelju mnogo zevas i pravis se lud. Clan si pratije i niko tebi ne brani da dodjes i da setas sa ostalim svetom kao gradjanin, al kad ti krenes da se oglasavas po novinama tad kreces da se izdvajas od obicnog gradjana i govoris u svojstvu stranackog clana. A ni jedna stranka niti jedan clan nisu dobrodosli, iz prostog razloga sto ste svi vi politicari ista mafia. I to se dokazalo u proslosti.
Mara
06:40 // 5. 1. 2019.
Svašta
Pera
22:28 // 4. 1. 2019.
Kao obican gradjanin pazljivo pratim zbivanja poslednjih nekoliko dana. Odobravam sve sto je zakonom dozvoljeno. Ako se i mm odstupa od zakona to osudjujem. Protest nezadovoljnih ne znaci da je sve lose. Zakljucak koji se na osnovu svega vidjenog/nevidjenog/procitanog/protumacenog/provaljenog namece - mnoge stvari se odigravaju samo da bi se neko nametnuo kao lider.
Mika
15:03 // 5. 1. 2019.
Bez obzira na minuseve (kontrabotova -ako se tako zovu) mislim da je Pera ispravno zakljucio.
Toni
11:33 // 5. 1. 2019.
Koliko se sećam na vrhuncu svoje političke moći je i sam Živić imao makar 5-6 funkcija. Od sporta i politike, preko direktora KC Niš do profesure i lekara.... I ništa tada nije promenio na bolje..
Stojko
11:44 // 5. 1. 2019.
Odlično sećanje. Sada bi opet, " DO 105 PA OPET".
Saša Živić
13:30 // 5. 1. 2019.
Mudro. Ja sam kriv. Predlog da organizujete protest protiv mene kao uzroka sadašnjeg lošeg života.
Jocika Salamura
21:09 // 4. 1. 2019.
Најурите политичку багру! Подржавам идеју о лустрацији и трајној забрани бављења политиком свих особа које су се директно или индиректно бавиле политике од 1989. до 2019. Протести на којима су овакве истрошене и морално пропале особе присутне осуђени су на пропаст. Забраните им сваки приступ. То је у интересу протеста.
Meraklija
22:03 // 4. 1. 2019.
Ova deca su u pravu, svi koji su se poslednjih 30 godina iole bavili politikom zabraniti im jer oni su ,,zasluzni,, za ovaj ,,prosperitet,, Srbije.
Saša Živić
22:26 // 4. 1. 2019.
Zanimljiva opservacija navijača Radničkog!
Vi znate ko je organizator? I deca su? Nisu valjda mlađi od 18 godina?
Deca a pamte ko je "unesrećio" poslednjih 30 godina!
Zanimljivo.
Odrasla neka deca...
Dusan
22:27 // 4. 1. 2019.
Meraklija, jer vi zaista mislite da iza pokreta za Nis bez straha stoje deca? To je organizacija opozicionih stranaka iz Nisa koji bojkotom ovog skupa govore vise o sebi. Nikada gore stanje u zemlji, totalno rasulo i bezvlasce, represija u svim sferama drustva, medijski mrak, neizvesna buducnost mladih koji sve vise beze iz zemlje. Ovim protestima se treba pridruziti, bilo ko da ih organizuje.
trecepozivac
08:14 // 5. 1. 2019.
Prave Merklije su uvek bile uz svoj grad. Koliko nam je dobro vidi se po praznim tribinama,odose nam sva deca po beli svet da traze spas. Zar ti nije zao sto sve vise ima Meraklija u Cikagu,Minhenu,Cirihu.... nego u Nisu
Sasa
13:05 // 5. 1. 2019.
Tako su i aerodrom odbranili !
Slavko
19:09 // 4. 1. 2019.
Protest je gradjanski,i ne dolazi kao plod dugorocnog,posvecenog rada tzv Pokreta mladih,(ni ne znamo koji su to ljudi) vec kao plod lose,nesposobne,autokratske vlasti Aleksandra Vucica.Niko nema prava da protest svojata niti da bilo koga diskriminise po boljsevickom modelu podobnosti.Trg je otvoren za sve, a zahtev je jedan: ODLAZAK ALEKSANDRA VUCICA. I bice ljudi i sa "organizatorima" i bez njih
Bata Petrović
22:09 // 4. 1. 2019.
Ja dolazim sam, nisu mi potrebni ni pomoć ni poziv bilo kakve organizacije.
Boljševičke ili omladinske provenijencije- svejedno.
I 9. marta 1991. godine sam išao sam i 5.oktobra 2000.
I izlaziću sve dok su u Srbiji lopovi i nepismeni ljudi na vlasti.
To znači još dugo, dugo.Ali tako mora jer drugog rešenja nema sve dok kao narod ne shvatimo da Istina postoji i da se nje moramo uvek držati.
Dejan
08:57 // 5. 1. 2019.
Odlazak AV nece nista resiti, ako se ne promeni sisitem: jer ko garantuje da posle Slobe, pa AV, nece doci neki novi sajko za desetak godina. Stoga je tvoj zahtev nedovoljan i ako potrosimo energiju nezadovoljstva i bunta Srba i gradjana samo na taj zahtev, bice nam nadalje gore.
Миле
12:33 // 5. 1. 2019.
Ником није јасно што протествују ,које то демократско право је погађено.
Saša Živić
20:32 // 4. 1. 2019.
Dakle ja sam taj "političar" zbog kojeg studenti odlazi u inostranstvo!
Ja sam taj "usrećitelj"koji ćuti i na Fakultetu i na Univerzitetu o ovim problemima i nikada ne podržava studente!
Ja sam taj koji "poslednjih 30 godina" radi svog komfora nije napisao niti jedan redak o potrebi da se studentima da šansa.
Dakle ovi studenti prate politiku već 30 godina i od mene se ograđuju!
Sa pravom?
Zarobljena drzava
02:45 // 5. 1. 2019.
Ti si clan partije koja pokusava da osvoji politicke poene na protestu koji joj ne pripada. Ako ste takva opozicija, kakva li biste bili vlast?
Dexter
20:25 // 4. 1. 2019.
Oglašavanje Živića i Živkovića svakako je, po ko zna koji put, nanelo štetu. Svoju odbojnost prema Živićevom egoizmu i kvaziintelektualizmu sam ovde više puta iznosio. Ali niko, a posebno ne anonimna grupa koja je inicirala protest, nema prava da bilo kome zabranjuje bilo šta! Nećete političare na političkom protestu? To je kao da tražite burek, ali da nema pekara!
Na trg je dobrodošao svako!
Milisav
19:46 // 4. 1. 2019.
Deco, u pravu ste. Ne dozvolite ološu da vas razvodnjava. Da vam se meša. Mada će se pozvati na slobodu kretanja. Možda će imati i obezbeđenje. Među vama, verovatno će biti i mladi, koje je uhlebio, Najveći Sin/posle Broza/ našeg naroda. I oni će praviti nered. Mislite na sve. Čuvajte se.
Saša Živić
22:15 // 4. 1. 2019.
Milosave Supermenu, u pravu ste. Ne dozvolite ološu kao što sam ja da protestvuje protiv AV. Nego Vi lepo dođite na Trg i pokažite prstom ko sme na protest a ko u njega sipa vodu (tzv.razvodnjavanje protesta).
Milisav
09:46 // 5. 1. 2019.
Doktore,umesto odgovora. Od '87, tačnije od VIII sednice CKSKS, te ustoličenja /jačanja/ Miloševića, zatim njegovog razlaza sa Pavlovićem i ubistvom Stambolića, Srbija je u sunovratu. I dan-danas. Političari dolaze i odlaze/. Ovi drugi, da li se osećaju pogođenim? Ma, kakvi. Taj talog, čeka svojih 5'. A ja? Gde sam? Gde je mojih 30 god? Slogan OVI DA ODU, ONI DA SE NE VRATE je slika današnjice.
Briljantni um
09:32 // 5. 1. 2019.
Jel'cika Boza cuva penkalu za potpis i ulazak u EU? Brexit je fora.
nele
13:59 // 5. 1. 2019.
Sjasi Kurta da uzjase Murta, vec 100g ista prica! Od 2000g pa nadalje ne zna se koja je vlast bila gora, narod kao i uvek ovce veruju svima i svi su nesto pametni, svi se bune, oni su ono, ovo, dr, mr, ko zna koje sve titule imaju, a u glavi duva promaja! Pa jel vi mislite da je bilo koju partiju bila ona u poziciji ili opoziciji briga za vas zgubidane?! Jeste, malo sutra.
Slavko
22:43 // 4. 1. 2019.
Eto, ja bih voleo da na tim protestima ne bude Mikica harmonikaš iz DS, što mu stranka sve manja, a on i dalje predsednik, ali kako to da tražim kad nije demokratski?
Nishlija
20:15 // 4. 1. 2019.
Ovo su protesti protiv diktature jednog i nije bitno da li ucestvuju bivsi politicari. Ako nam se neki ne svidjaju necemo ih glasati. Uostalom, cime zasluzuje sadasnji veliki vodja da ostane a predhodni nisu dobrodosli? Cime je AV zasluzio da ostane? Njegovom definicijom da nam je bolje?
dzoni
11:13 // 5. 1. 2019.
Sve pocinje iz Nisa , sns botovi nisu ni svesni koja organizacija je pala . bice velika masa i haos na ulicama , necete te nas zaustaviti ni vojskom..
Ja
21:32 // 4. 1. 2019.
Poslednji zahtev je najispravniji.
Saša Živić
22:23 // 4. 1. 2019.
Ovome ni sendvič!
Nije ni pošten nadimak umeo da smisli.
Misli da ima prava na apanažu, a napisao samo 28 karaktera!
Drugovi botovi pa postoji li, majku mu, neki vaš Statut ili svako može da piše šta i kako želi?
Oscar Pitagor
19:15 // 4. 1. 2019.
Бившим политичарима и слугама свих досадашњих режима могло би се омогућити да, евентуално, буду, први људи неке Скупштине станара. То су све делови ланца који одвукао Србију у амбис.
Ако формирате здраво ткиво, помоћи ће вам и дијаспора а и читав свет. Али, ако су ови ту, доказано гладни туђег зноја и крви, биће као са ловом из Норвешке: Норвежани дали за аеродром а онда слуге режима поклониле...
nele
20:46 // 4. 1. 2019.
Tako nam je dobro da nema ko vise na krsnu slavu da mi dodje.
Kad krene 19.da mi zvoni a na ekranu po petnaest brojeva i svi sa + eh muke
Zaspanka
12:23 // 5. 1. 2019.
Politicari se zaklinju na laznoj Bibliji.
spasa
21:21 // 4. 1. 2019.
Zbog ovakvog ograđivanja neslavno su završili i prethodni protesti, nakon predsedničkih izbora. Čini mi se da je rukopis "organizatora" isti.
Ovde moraju biti svi koji imaju hrabrost, odgovornost i snagu da se izbore za elementarnu demokratiju koja je izgubljena 2012. godine.
Demokratija bez političkih partija???
Pa kada se izborimo za iole korektne izbore za koga glasamo?
Zarobljena drzava
02:47 // 5. 1. 2019.
Za koga da glasamo? Za ljude, ne za partije i njihove aparatcike. Vreme je za mnogo ozbiljnije promene od promene vlasti.
Nebojsa Jankovic
00:09 // 5. 1. 2019.
Milisav,supermen,dexter.... koji ste vi junaci.Saša Živić je čovek sa integritetom ako znate šta to znači,ajd" se vi potpišite punim imenom i prezimenom i dođite na trg.
Ouzo
08:08 // 5. 1. 2019.
Postovani Sale i Bato Petrovicu,
Mi ,koji smo protestvovali znamo da uvek kad nesto treba da pocne protiv nenarodne vlasti,nekima je bitno ko je poceo,pa ,nece da dodju,pa, ko ce da govori,a sta ce zastave ovakve i onakve,a sto su Borka prebili a nisu nekog drugog...
Ko je iskren i protiv tiranije,doci ce!
Pozdrav,vidimo se!
Iva
21:56 // 4. 1. 2019.
Drage nišlije,
Protest je zakazan pa svaklo od vas može da bira, da li će doći i podržati protest ili pak neće ni doći ni podržati. To je vaš izbor ali i pokazatelj nivoa vaše građanske svesti i građanske odgovornosti.
Mihailo
22:24 // 4. 1. 2019.
Drage Nišlije, pozvao bih sve mlade ljude koji su bez posla ili imaju posao, da li došli oni koju su zaposleni preko stranke ili ne, dodjite svi kojima je bar jednom palo na pamet da odu iz Niša, dodjite svi koji ste negde bili pa se vratili, dodjite svi mladi ljudi, jer Mi treba da se borimo za ovaj grad ako mislimo da naša deca jednog dana žive jedan dostojan život u ovom gradu.
David
15:17 // 9. 1. 2019.
Ljudi, braco, sestre, drugovi i drugarice,
ne treba nam ni 10 zahteva niti spiskovi zelja itd. jer bi to znacilo da treba neko da nam ih ispuni, zar ne? I sta onda?
Potrebna je promena kompletnog sistema, i kada budemo imali sistem i nezavisno pravosudje, onda ce on sam sistem da se pobrine i za Darka i Zoranu i ostalu strucnu elitu koja nas voda ovih godina, a na kraju krajeva i sami ce otici ...
Bozidar
06:46 // 5. 1. 2019.
U slucaju da narod izadje sa ovakvim zahtevimavracam se u Srbiju! Da im se zabrani bavljenjem politike,da se iskontrolise svaki dinar koji imaju,u slucaju da su muljali sve da im se oduzme,njihovoj porodici da se omoguci rad na montaznoj liniji u leoniju ili yuri.
Momcilo Cvetkovic
10:24 // 5. 1. 2019.
Ne razumem polemiku politicki- gradjanski protest? Srbija bi trebala da je parlamentarna republika i biti gradjanin je politicka odrednica. Pravo je opste. Srbija ne bi trebala da je vlasnisvo jednog coveka, coveka koji svaki dan iskace iz svojih ovlastenja, pljuje na Ustav i zakone ove zemlje, svakpm svojom recju vredja gradjane koje bi trebalo da predstavlja. Zato se mora na ulicu.Za fer izbore
Volter
10:32 // 5. 1. 2019.
Bio je i "smajli"pa je pravo cudo zasto u Nisu nije prijateljstvo, nada i mir.
Milos D.
20:06 // 4. 1. 2019.
Lustracija za sve koji su od 1990 - 2019. na bilo koji nacin bili na vlasti! Oni su uspostavili partokratiju koju je SNS i AV AV doveo do savršenstva! Treba nam otvaranje dosijea UDBE i DB, lustracija vladara iz senke, da vidimo ko je od politicara iz vlasti i opozicije radio i radi za tajnu policiju. Jedino tako mozemo promeniti sistem i uspostaviti vlast koja ce pustiti narod i drustvo da rastu!
Zarobljena drzava
02:43 // 5. 1. 2019.
Potpuno se slazem! Zivkovic je partokrata nista manji od AV. Zbog takvih smo tu gde jesmo! Apsolutno ZA lustraciju! Bez lustracije svih od 1990-2018, nema boljitka.
BATA
12:08 // 5. 1. 2019.
Nije dobro da nesto sto nije ni pocelo dobije negativnu energiju.Zna se ko u ovoj zemlji deli ljude na lopove,izdajnike i olos.Protest je usmeren protiv tih ljudi koji vrse podelu naroda,koji ubise dostojanstvo ljudi,koji oduzese bogatstvo i proterase mlade u zemlje van Srbije,protiv ljudi koji donose zakone o polovim i otimanju dece od roditelja.
NE SMEMO BITI KO ONI.Lustrac. obavezna radi istine
Dobra plata
13:05 // 5. 1. 2019.
Zasto protesti kad imamo dobru platu od 25000 dinara a maznu na jednu platu iz zemlje duplo vise preko PIO fondda kao u Grckoj dok narod sve to zna ali je dobro placen pa cuti zadovoljan.
comments_report_caption
Pošalji komentar:
Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.
Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.
Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.
Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.