12:36, 4. 1. 2019.
Profesor Saša Živić najavio lični protest u centru Niša
Nezadovoljan pre svega time što sve više mladih lekara i medicinskog osoblja posao traži preko granice, ali i uopšte stanjem u Srbiji, profesor Medicinskog fakulteta, član Nove stranke i kolumnista "Južnih vesti" Saša Živić najavio je lični protest za 5. januar, na Trgu kralja Milana. Kaže da je ovo tek "raspaljivanje vatre" i da će se pridružiti demonstrantima koji će se u centru Niša okupiti 11. januara.
-
11:10, 22. 11. 2024.
-
10:05, 22. 11. 2024.
-
09:14, 22. 11. 2024.
-
09:01, 22. 11. 2024.
-
08:50, 22. 11. 2024.
-
11:10, 22. 11. 2024.
-
12:01, 21. 11. 2024.
-
11:15, 21. 11. 2024.
-
10:05, 21. 11. 2024.
-
09:45, 21. 11. 2024.
-
14:16, 15. 11. 2024.
-
18:46, 19. 11. 2024.
-
22:50, 20. 11. 2024.
-
14:20, 19. 11. 2024.
-
16:17, 21. 11. 2024.
22. 11. 2024.
Lišće da podnese ostavku zato što je zapušilo slivnike.
Miško čitalac
Komentari
Negativni komentari:
Đorđević
13:01 // 4. 1. 2019.
Privatni interesi neraskidivo vezuju (Živić - Živković), A GDE VAM JE ACA ŠAPA ?
Saša Živić
14:02 // 4. 1. 2019.
Da imam privatni interes sedeo bih kući. Ovako samo rizikujem. Djordjevicu nemojte doći, pošto Vi nemate problem. Znači imate samo privatni interes.
Milenkovic
14:18 // 4. 1. 2019.
Glumci kao sto je BANE nama ne trebaju.Kog on moze da ubedi kad ih doveo na vlast.A kasnije i molio da bude njihov verni clan.Odluceno je da glumi opo
Anika
22:22 // 4. 1. 2019.
Vucic ulaze u zdravstvo i zdravstvene radnike ali treba vremena da se vidi efekat jer su godinama unazad predhodne vlasti zapostavljale i unazadjivale zdravstvo.
Dzo Husafet
09:07 // 5. 1. 2019.
Da li ste poceli da trolujete i botujete i na Juznim vestima ?
Pepe
14:04 // 4. 1. 2019.
Gospodine profesore Živiću,šta ste vi uradili da do egzodusa doktora i medicinskog osoblja ne dođe? Umesto da se posveti medicini i studentima g.Živić se bacio na politiku verovatno u želji da bude novi ministar zdravlja. Umesto što gubite vreme na nrekim šetnjama i protestima budite na fakultetu i učite studente medicini iz svog predmeta, a ne da studenti na predavanjima vide samo Vaše asistente.
udav
19:15 // 4. 1. 2019.
nije se posvetio studentima? svakog ponedeljka od 10 izjutra njegova ambulanta je puna studenata. sta sam sve naucio na njegovim vezbama na odeljenju i ambulanti, iz medicine i zivota, dobro je da si lupnuo ovakvu stvar i ostao ziv. ministar zdravlja? naravno! kamo lepe srece! kad su studenti (sorosevi placenici) izasli na proteste ono kad je pobedio tvoj gazda, jedini je setao sa nama. sedi jedan
Saša Živić
21:27 // 4. 1. 2019.
Iako negujem kulturu dijaloga ne diskutujem sa nadimcima.
Sa Pepeom da jer to očito nije nadimak nego partijska lozinka, zanimanje tako reći...
Da bi ste me uvredili i omalovažili morate napisati nešto što makar zrnce ima veze sa istinom (tipa "propali političar" i sl.
Ovo je toliko glupo da se vidi iz aviona da ste iz SNS brigade: ne samo zbog toga što sam SVAKI DA SATIMA SA STUDENTIMA nego
nele
14:17 // 4. 1. 2019.
a u
ja sam zeleo taj protest
ali ako živković treba da nas vodi
tesko da cu doci
prepustite
RN
22:17 // 4. 1. 2019.
Ovo će biti još jedan neuspeli pokušaj svrgavanja vlasti, nisu uspeli u Beogradu pa će pokušati na jugu. Ova vlast ima toliko rezultata iza sebe da je podržava velika većina naroda Srbije, ta okupljanja su šaka jada i bede u Srbiji. U svakom žitu ima kukolja, ali u daleko manjem broju.
Mara
15:50 // 4. 1. 2019.
Divan doktor.Nisam se nadala da je i on u tim vodama kao većina .Eh
Saša Živić
21:38 // 4. 1. 2019.
Iyvinite, jeste li Vi isti onaj nadimak koji se pre tri komentara čudio što je doktor na protestu?
Gde Vam je gnezdo, da mi je znati?!
Iako ne znam, vidim da je orao pao.
Dovoljno.
Tarzan of PT
07:10 // 5. 1. 2019.
Vučićevi rezultati su vidljivi i na unutrašnjem i na spoljnopolitičkom planu. Ne može se ono što je kvareno decenijama popraviti u par godina. Opoziciju interesuje "čantra" (novac, budžet, fondovi) a ne promena plitike koju vodi Vučić.
Natali
20:23 // 5. 1. 2019.
Slažem se da preko noći niko ne može da popravi "to"što se decenijama uništavalo i što se"to" i dalje urniše i što su nam vodje i čelnici neobrazovani
Goran
21:45 // 4. 1. 2019.
Zbog cega ovaj profesor izlazi? Sta misli da moze promeniti? Pa, zdravstvo (i prosveta) su desetinama godinama bili "zadnje rupe na sviralI" - tek ih je SNS i Vucic podigao iz pepela. Kada je sve krenulo na bolje, ovaj se sada zali. Ako neko misli drugacije, slobodno neka me demantuje.
Saša Živić
22:35 // 4. 1. 2019.
Ja mislim drugačije.
U medicini sam i prosveti 30 godina.
Rado ću Vas i lako demantovatiali rekoh da sa nadimcima ne polemišem.
Dođite sutra na proteste.
Ana Mladenovic
21:58 // 4. 1. 2019.
Malo sutra nije stranacki protest, a on clan Nove stranke, ajde budite realni.
Saša Živić
22:39 // 4. 1. 2019.
A obzirom da sam član i Nezavisnog sindikata nije li to možda i sindikalni protest?
Ajmo Jana, pardon Jovana, pardon Ana da budemo realni.
I predsednik sam udruženja za negovanje tradicije prve niške gimnazije! Nije li to možda i gimanzijski protest?
Ajmo Jana, pardon Jovana, pardon Ana da budemo realni.
Jana
19:56 // 4. 1. 2019.
Nije politicki protest, a clan politicke stranke, ma sta mi rece?! U medicinu krenulo sve vece ulaganje i ocigledno je to sto Vam smeta.
Saša Živić
22:07 // 4. 1. 2019.
Eto, sada me razočara...
Malo pre te pohvalih što si Jana Nikolić, sada si opet samo konspirativno "Jana"!
Kriza identiteta ili loše veze u SNS centrali?
Ivana
20:09 // 4. 1. 2019.
Koristi narod zarad licnog interesa.
Saša Živić
22:09 // 4. 1. 2019.
Ivana, sestra Nikolić, Jane Nikolić?
Zvonko
14:13 // 4. 1. 2019.
Dok je Aca bio Nis je nesto i bio. Ali kad je doso Banana i brat Mile ,Vlaja,Domazet, a kasnije i ovi. Zatrli su grad. Nis je postao palanka.Zivic OK.
Jana Nikolic
19:32 // 4. 1. 2019.
Nije stranački? Kako da ne, isto kao,u Beogradu.. Svi znamo da je bio kod demokrata član odavno..i sad kad nema pljačke hoće na proteste! Stidite se.
Saša Živić
21:50 // 4. 1. 2019.
Ne zameram botu koji se potrudio da makar izmisli ime i prezime. Teško se zarađuje novac u jedinoj stvarnoj SNS fabrici, botovskoj...
Sada nema pljačke?!
Da nije tragično, smejao bih se do sutra u 6.
Ovako ću plakati- ne nad očitom budalštinom da pljačke nema, već nad poniženjem koje pojedinac mora da istrpi u današnjoj Srbiji da bi imao platu.
Nije lako biti Jana Nikolić.
Dušan Filipović
19:45 // 4. 1. 2019.
Nestranački protest a sve političke parole, plus organizator je stranačka ličnost.
Iva_na
20:18 // 4. 1. 2019.
Interesantno je sto profesora ne interesuje politika, a verovatno bi bio prvi u redu za Ministra zdravlja, kad bi imao prilike i to sve da bi nama zdravstvenim radnicima bilo bolje, tesko da neko u to moze da poveruje
Saša Živić
21:21 // 4. 1. 2019.
Sa nadimcima ne polemišem iako apelujem za dijalog ali sa donjim crtama da,
Ništa u životu nije slučajno pa ni to da je crta donja!
Crta je sigurno donja ali je zdravstveni radnik utoliko što je sendvič jela u bolnici.
Imam problema da ljudima pojasnim da nisam političar, ali nikome ko je makar jednom bio u KC ne moram da pojašnjavam da sam doktor i to koliko posvećeno.
Donja crto, sedi, jedan.
Prava Istina
17:17 // 4. 1. 2019.
Ma kakvi bre protesti nije vam ovo 2000 godina kada su ljudi verovali Demokratama videli smo sta znaci demokratija...za vecinu Nislija to je bio gubitak a za snobove I umisljene Doktore To su bila zlatna vremena, ode zlatna niska fabrika prodadose je demokrate da uzmu procenat, a radnici ostadose bez parceta hleba na ulicu ma kakvi protesti gubite vreme I zamajavate lakoverne I mlade studente!
Saša Živić
21:41 // 4. 1. 2019.
Nije potpisan imenom, ne veruje da je Nomen omen. No dobro, komentar je na mestu...
Odgovor?
https://www.danas.rs/dijalog/licni-stavovi/neka-zlatibor-mirno-spava/
Marija
11:15 // 5. 1. 2019.
Oni koji treba da budu najzadovoljniji i kojima drzava najvise pomaze oni su ti koji zele proteste i nemire u Srbiji.
Mara
14:27 // 4. 1. 2019.
Doktor na protestu. . .:)))čudno
Saša Živić
21:35 // 4. 1. 2019.
Tokom nemačke okupacije Beograda 1941.god, kvislinške vlasti zatražile od svih viđenijih intelektualaca da potpišu tzv. Apel srpskom narodu kojim se zahtevao „red i poslušnost“ i „rodoljublje u borbi protiv komunista“. Ušavši u hol zgrade Kolarčevog univerziteta i videvši da se unutra potpisuje apel, Đurić se hitro okrenuo i požurio ka izlazu.
Sasa Zivic
10:24 // 5. 1. 2019.
Miloš Djurić je rekao: "lako je tebi, ti u diple sviraš, a ja predajem etiku"!
Toliko o "dilemi" da li je profesorima mesto na protestima...
Janko
19:51 // 4. 1. 2019.
Protest navodno nije politicki a pridruzuje se Zoran Zivkovic. Nije nego. Drz se ti doktore medicine mani se politike. Koji god da ti se politicar pridruzi trazi povod za nemire.
Sasa Zivić
21:54 // 4. 1. 2019.
Platon je one koji se ne interesuju za poltiku nazvao "idiotes".
Pročitajte njegovu "Državu".
Oprostite što svakom Janku odgovaram ali bih iskreno želeo da im se ogadi sendvič koji žvaću.
Nije humanistički?
Naprotiv, za njihovo je dobro...
Platon je rekao da je država znanja idealna država
Nađa
19:53 // 4. 1. 2019.
Prazne priče, naravno da je stranački protest, samo ne znam čime je nezadovoljan? Hoće izgleda još veće pare da namlati, da ga primete njegovi savezani? Žalosno.
D.S
14:50 // 4. 1. 2019.
Dolazim.
S.D
19:57 // 4. 1. 2019.
Ne dolazim.
Saša Živić
23:26 // 4. 1. 2019.
I tada mu je profesor Đurić odgovorio: „Lako je tebi. Ti u diple sviraš, a ja studentima etiku predajem!“
Bez ove rečenice, ključne u pokušaju da se razume teška uloga intelektualca i profesora u janom životu, moj predhodni komentar nema nikakvog smisla, te molim da i on bude obrisan.
Redakcijo, znam da ste umorni, ali ni meni ni Botovima nije lako: radite smisleno svoj posao...
Bata
20:03 // 4. 1. 2019.
Da nisi član Narodne stranke pa da ti poverujem da je protest ličan.
Dexter
20:37 // 4. 1. 2019.
Da umeš da razlikuješ stranke, pa da ti poverujem da nisi SNS botina koja je danas napisala bar 100 bezumnih komentara.
Jovana miletic
21:22 // 4. 1. 2019.
Profesor treba da radi ono sto zna, a ne da se bavi politikom... Strasno...
Saša Živić
22:33 // 4. 1. 2019.
Jana Nikolić ili Jovana Miletić?
Strašno.
Dve osobe a jedan isti komentar!
Najstrašnije.
TVRP
21:49 // 4. 1. 2019.
Podrska Zivicu, samo zameram sto stoji ispred stranke. Pojavljivanje Zorana Zivkovica i ostalih bivsih,izvikanih stranackih licnosti je totalni promasaj , kao i svih vec vidjenih lokalnih funkcionera i funkcionercica zeljnih povratka na tron. Potrebni su novi ljudi , nestranacke licnosti sa preciznom vizijom...
Veljko
11:59 // 5. 1. 2019.
Kad neko želi da zapali vatru,taj hoće na silu da menja vlast. A kao krije se iza studenata.
Anonimus
14:21 // 4. 1. 2019.
Protest da kazemo STOP i da vise ne idu uplate firmama u blokadi preko PIO i RFZO fondova kao za vreme Milosevica.
Dexter
20:31 // 4. 1. 2019.
Živićeva potreba da se u svakoj situaciji pogordi ponovo je, kao što sam i najavio, donela štetu gradu. Današnje, po meni nečuveno ograđivanje organizatora protesta od njega pokazuje da se pukotina u frontu protiv diktatora - Živićevog doskorašnjeg ljubimca - pojavila i pre protesta. Niko nema prava da dovodi u pitanje lekarske kvalitete ili građanska prava dr Živića!
Ali vreme je da se skloni.
slavko
20:36 // 4. 1. 2019.
SNS najvece zlo za Srbiju!
Zarobljena drzava
03:32 // 5. 1. 2019.
Licni protest jer ce biti sam, sa clanovima Zivkoviceve partije. Pravi gradjanski protest je 11. januara u 18h. Licni protesti su licna stvar, bas kao i sve partijske politike.
Stefan
23:09 // 4. 1. 2019.
Zdravstvo i prosveta su bile zapostavljene Sns i Vucic su ih digle iz,, pepela,, ulazu i u zdravstvo i povecavajuci im plate sto prethodna vlast nije uradela.
Marko V.
23:42 // 4. 1. 2019.
Zivicu, nijedna vlast do sad nije ovolika sredstva ulozila u zdravstvo i nije zaposlila toliko zdrav. radnika. Tako da ti protest jeste politicke prirode. Koje gore si list a?
PreviseGledanjaNepravde
14:09 // 4. 1. 2019.
Ne znam za Acu Sapu ali znam da sam zavrsila ni malo lak drzavni fakultet, da "radim" u drzavnom sektoru i da planiram odlazak u inostranstvo. Tesko da ce ovde nekad biti bolje.
Jovan S.
15:31 // 4. 1. 2019.
Napred doktre, postenim ljudima doslo je do grla, a fukare sede kuci i prezivaju.
qgo
16:26 // 4. 1. 2019.
POtpuno ista situacija, jedino sto moj komentar od danas nije prosao cenzuru. Nekome se u JV ne svidja kada napisem istinu. Ok.
Petar
15:23 // 4. 1. 2019.
Ok za Prof. Zivica.Ima grad postenih i strucnih ljudi Pro Ciric Medjunar.trg. pravo. i masa njih.Sa laznim ljudima i koalicijama necemo.Opekli smo se.
Dr iz Nemacke
17:37 // 4. 1. 2019.
Poštovani profesore, apsolutno Vas podržavam. Ja sam neko ko je zbog katastrofalne situacije otisao u Nemačku. Imao sam jos kao student veoma zavidne naučne rezultate i klinička znanja/veštine/ambicije/motivisanost, ali su mi na sve to prof sa našeg fakulteta rekli da bežim iz ove zemlje jer će se ovde samo profesorska deca zapošlavati koja su fakultet završila lakše od srednje škole, bez muke i
Duca
23:26 // 4. 1. 2019.
Covek je clan stranke i jos poziva ljude da mu se pridruze , a kaze licni protest je u pitanju. Da li neko veruje u njegovu pricu.
Saša Živić
14:16 // 5. 1. 2019.
Verujem ja. Član sam i Sindikata a protest nije sindikalan. I član udruženja za negovanje tradicije gimn.Stevan Sremac. A protest nije gimnazijski...
Dr iz Nemačke
17:41 // 4. 1. 2019.
i sa 10 prosecima. Svi oni su dobili posao u tzv zapošljavanju "najboljih". To ceo klinički centar zna, ali nažalost ne zna šira javnost i pada na tu vrstu propagande. Veliki broj kvalitetnih lekara poput mene je zato morao da napusti zemlju jer nismo privilegovani i zna se dobro ko kakav status ima. Mislim da bi to prvo trebali da obelodanite i javno kažete jer je to u suštini uzrok problema.
Limunada
21:42 // 4. 1. 2019.
Uvek će biti ljudi koji gledaju samo nešto kontra da urade. Bilo šta samo da je kontra. Tako je i ovde.
Milan Savić
22:57 // 4. 1. 2019.
Ne znam šta mu fali? Prof. na fakultetu. Sad će još i da dobije povećanje plate...
Ivica Stevanović
23:24 // 4. 1. 2019.
Ma kako da ne,nije stranački,onda je plaćenički,sve i svi u Srbiji rade nesto iz neke koristi,zato profesore ne pričaj gluposti.
Saša Živić
14:18 // 5. 1. 2019.
Divan primer civilizovanog ponašanja... Moguće da govorim gluposti, ali nisam glup da shvatim ko je BOT.
Dr iz Nemačke
17:46 // 4. 1. 2019.
Tu leži problem nekompetentnih, bahatih lekara bez trunka empatije koji ne znaju da rade svoj posao. Kvalitetni odlaze a kvazi najbolji ostaju i imaju sve privilegije. Mogu Vam bez trunke preterivanja reci da je svaki naš lekar koji radi u De bar najmanje 10 puta sposobniji i kvalitetniji od bilo kog "najboljeg". Ukoliko želite da rešite taj problem morate da se pozabavite ovim stvarima (uzrokom).
Saša Živić
21:45 // 4. 1. 2019.
Slažem se da je nepotizam rak rana i žeo mi je što doktori poput Stefana nisu imali priliku (ako nisi Stefan izvini).
Ne slažem se da je svaki nemački doktor 10 puta bolji od bilo kog srpskog.
To je budalaština izrečena u očajanju pa ne uzimam za zlo.
Savremena je medicina velika prevara, čak i ona iz nemačke (https://www.danas.rs/dijalog/licni-stavovi/neka-zlatibor-mirno-spava/).
Ovo je moj stav.
Aca Acaic
23:15 // 4. 1. 2019.
U danasnje vreme je konacno krenulo da se ulaze u zdravstvo. Plate su vece,novi klinicki centri,nova aparatura. Protest je u najamnju ruku zlonameran.
Posmatrac
16:58 // 4. 1. 2019.
Doktore dragi, potrudite se Vi i Vama slicni da dovedete u red one koji ostaju (ukljucujuci i Vase kolege koji vec rade, kao i one mlade doktore koji ostaju)- inace ce nam pobiti bahatoscu, neljubaznoscu i nestrucnoscu i ono malo ljudi sto je ostalo u Nisu i Srbiji i koji dolaze u KC Nis i ostale zdravstvene ustanove u Nisu da se lece. A, one koji zele da idu- ne mozete da sprecite nikako.
prof.dr. Saša Živić
23:36 // 7. 1. 2019.
Jadni Zivkovicu, pa ti si "skolovan covek" (prof.dr. Saša Živić se ne pise sa TACKOM posle dr).
Neka ti vrate pare koje si dao za diplomu!
S.z
19:48 // 4. 1. 2019.
Podrska svima koji misle svojom glavom ali se postavlja jedno krucijalno pitanje: Sta i ko posle njega? Zar ne mislite da svako sledeci nece ciniti isto? Kako graditi bilo kakve institucije (koje je ovaj razorio) u ovakvom siromastvu i bedi ? Ovo su samo neka od pitanja na koje svi koji protestuju moraju imati odgovor ili DEJA VU.
Nishlija
20:31 // 4. 1. 2019.
A zasto nebi bio i politicki? Jer time treba da se brani sadasnja vlast? Politicko je pitanje da vlada iskljucivo jedan i da ne postoje institucije. Politicko pitanje je da na svim TV-ima slusamo bajke o boljitku a nije moguce da iko drugi ponudi drugi boljitak. Takodje, provlaci se teza da mora neko drugi da se pojavi u opoziciji kao da ova vlast zasluzuje da vlada i prepuna je uspeha
comments_report_caption
Pošalji komentar:
Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.
Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.
Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.
Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.