Južne vesti - Leskovac, Niš, Pirot, Prokuplje, Vranje - vesti iz južne Srbije

12:34, 15. 12. 2013.

Niš, grad koji to više nije

Ljubav je slepa i evo me još uvek u Nišu, koji je pristao da bude umesto palanke selo bez ikakve jasnije ideje šta sa sobom, spreman na svakojake ustupke većim i gorim od sebe.

Povratak na vest
Pošalji komentar
Negativni komentari:
  • istoricar

    13:18 // 15. 12. 2013.

    A jel moze kolega Ozimic da se posveti svom poslu - istoriji, bez ikakvih politickih akcija i javnog izrazavanja misljenja. Kao da ovaj grad mora da bude ono sto on zeli. Bljak.

    • Nebojsa Ozimic

      17:50 // 15. 12. 2013.

      A da pustimo opkladu da nisi istoricar?

    • sugradjanin

      19:20 // 15. 12. 2013.

      Odakle li si ti dosao i sad solis pamet,nama ciji su preci ovde vise od 150 godina.Bljak si ti.

    • istoricar

      20:07 // 15. 12. 2013.

      Vidite kolega Ozimicu, pokojni akademik Andrej Mitrovic verovatno bi spalio svoju knjigu "Klio pred iskusenjima i raspravljanje sa Klio" kada bi video dokle je dosla istorijska struka.

    • Nebojsa Ozimic

      00:41 // 16. 12. 2013.

      @istoricar,pozivanje na Andreja Mitrovica jos uvek ne garantuje da si istoricar.Da ponovimo opkladu?

    • Marko

      18:19 // 16. 12. 2013.

      @istoricar
      Svako ima pravo na javno izražavanje mišljenja, pa čak i na "političke akcije" da učini svoj grad onakvim kakvim želi. Dakle, izrazite svoje mišljenje i nemojte drugima da zatvarate usta.

    • istoricar

      23:25 // 16. 12. 2013.

      Postovani kolega, da ste procitali Andreja Mitrovica ("istoricar ne sme da bude deo politickog miljea") znali bi o cemu govorim. Posle Vasih "argumenata" besmisleno je voditi polemiku sa Vama.

    • istoricar2

      09:08 // 17. 12. 2013.

      @istoricar, da si citao Burharta, na osnovu tvoje argumentacije Ozimicu, shvatio si da je dzabe sto pises da si istoricar.

    • istoricar

      11:08 // 18. 12. 2013.

      @istoricar2: Uzmi ti procitaj Ranke i Burkharta, ali u originalu, a ne izvode po Mirjani Gros i dr.
      PS: jel se pravi istoricar reklamira time sto sam uredjuje svoju biografiju na wikipediji?

    • Nebojsa Ozimic

      15:58 // 18. 12. 2013.

      @istoricar,kako je sada već definitivno sigurno da nismo kolege,što se tiče wikipedije kontaktiraj M.Dimića, on ažurira moju stranu. Dobro se nismo kladili, izgubio bi.

    • Nebojsa Ozimic

      16:01 // 18. 12. 2013.

      @istoricar,(drugi deo)a o kakvim mojim političkim akcijama pričaš? Inače uvaženi prof.Mitrović je bio član SKJ - gde njega nađe...

    • istoricar

      13:32 // 19. 12. 2013.

      Da, ali ste pre toga Vi zapoceli pisanje kada ste opomenuti od nas uredjivaca zbog moguce "samopromocije".

    • istoricar

      13:36 // 19. 12. 2013.

      @Ozimic (drugi deo): U tome je razlika izmedju Vas (istoricara) i mene (istoricara). Vi ne cenite ljude po tome sto pisu vec po tome kojoj politickoj frakciji pripadaju, a to je metodolski neispravno.

    • Nebojsa Ozimic

      23:25 // 19. 12. 2013.

      @istoricar kažem ja da nismo kolege. Jer da jesmo, ti bi svoju tvrdju ''Vi ne cenite ljude po tome sto pisu vec po tome kojoj politickoj frakciji pripadaju'' morao da obrazložiš i to (nastaviću se)

    • Nebojsa Ozimic

      23:29 // 19. 12. 2013.

      (nastavljam se) 1. na osnovu čega tvrdiš ''ne cenite ljude po tome sto pisu vec po tome kojoj politickoj frakciji pripadaju kada se uzmu u obzir moja objavljena istoriografska dela''...

    • Nebojsa Ozimic

      23:30 // 19. 12. 2013.

      2. Ko ti je predavao Stari i srednji vek?

    • istoricar

      10:16 // 20. 12. 2013.

      Ne mozete suditi prof. dr Mitrovicu po tome sto je bio SKJ ("Inače uvaženi prof.Mitrović je bio član SKJ - gde njega nađe..."). Jel to neka mana? To nije metodoloski korektno - uopste. (nastavice se)

    • istoricar

      10:27 // 20. 12. 2013.

      Beogradski profesori koji su dolazili na Filozofskom fakultetu.
      Pitanje za Vas (posto imate iskustva u istoriografiji): da li istoricar treba da se deklarise da je lokal-patriota?

    • Nebojsa Ozimic

      14:41 // 20. 12. 2013.

      @istoricar, ti si se najpre pozvao na profesora Mitrovica ''da ste procitali Andreja Mitrovica ("istoricar ne sme da bude deo politickog miljea")''iako ni on nije bio uzdržan od političkog angažmana

    • Nebojsa Ozimic

      14:44 // 20. 12. 2013.

      @istoricar, dugujes konkretan odgovor glede profesora Starog i Srednjeg veka.''Beogradski profesori koji su dolazili na Filozofskom fakultetu'' otkriva da nismo kolege ;)Nego, ajde blago meni, zdravo

    • istoricar

      01:22 // 21. 12. 2013.

      Da, pozvao sam se prof. Mitrovica. Kao politicar Vi koristite zamenu teza (tipa: on je politicki angazovan). On je to lepo srocio. To je napisano tek kada je SKJ prestala sa dominacijom (avgust 1991).

    • istoricar

      01:31 // 21. 12. 2013.

      Vi kao istoricar ne bi trebalo da pravite anahronizam: vreme komunizma (tada) i vreme "demokratije" (sada). Ali Vama se verovatno to oprasta jer ste Vi lokal-partirota i jos istoricar. Zar ne?

    • istoricar

      01:40 // 21. 12. 2013.

      Ako Vam znace imena: Danijela Stefanovic, Milos Antonovic, Radivoj Radic, Bojana Krsmanovic, Sinisa Misic, Milos Cvetkovic (asistent-Nislija koga su Nislije oterali jer se pravilo mesta za partijase)

    • Nebojsa Ozimic

      13:26 // 21. 12. 2013.

      @Istoricar,pa ti si stvarno profulao svrstavajuči me u političare.Uzgred,uticaj SKJ nije prestao 1990 jer je ista preimenovana u SPS. (nastaviću se)

    • Nebojsa Ozimic

      13:29 // 21. 12. 2013.

      (nastavljam se)pošto veruješ u to da živimo u demokratskom društvu, oprašta ti se sve prethodno rečeno. Što se tiče lokalne istorije, pitaj svoje profesore (ako ti to jesu)koji upućuju na rad na istoj

    • Nebojsa Ozimic

      13:32 // 21. 12. 2013.

      (rezime) Ti negde vidiš moj politički angažman u onome što pišeš i direktno se suprotstavljaš Aristotelu koji je tražio da svaki čovek, kao političko biće,mora da ima svoj stav.

    • Nebojsa Ozimic

      13:35 // 21. 12. 2013.

      Inače,Starovekovca nemate. Danijela je egiptolog sa tankim znanjem Rima i Grčke (njeno priznanje, baš kao i Radićevo kada je u pitanju period od 3-5 veka.Nismo kolege, izgubio bi

    • istoricar

      19:02 // 21. 12. 2013.

      Uh kolega Ozimicu... Nemojte da iznosite netacne stvari. Pitanje za Vas: da li je od 1991. (a bilo je slucajeva i pre) bilo karakteristicno citirati Marksa, Engelsa i Tita?

    • istoricar

      19:05 // 21. 12. 2013.

      Postovani kolega, gde sam ja izjavio da je dosla demokratija posla 2000. godine? Valjda je ta rec stavljena pod navodnike. S obzirom da ste ovde napravili gresku necu Vam uzeti za zlo.

    • istoricar

      19:10 // 21. 12. 2013.

      Opet izdvajate stvari iz konteksta. Arisotel je to pomenuo u kontekstu bavljenje politikom u polisu, a ne u pogledu istoriografije (uostalom znate kakva je kritika tada bila).

    • istoricar

      19:16 // 21. 12. 2013.

      U pogledu profesora se slazem. Ali neadekvatno je da Vasu oblast stavljate kao jedinu oblast koja je Stari vek. I egiptologija (istorija Starog istoka uopste) i Stara Grcka su deo toga.

    • istoricar

      19:19 // 21. 12. 2013.

      Po oblasti proucavanja nismo kolege, ali po struci i zvanjima jesmo. Eto, ako se malo potrudite kao sto je bilo oko pozorista, mozete zameniti koleginicu Ljubomirovic na predmetu.

    • Nebojsa Ozimic

      02:23 // 22. 12. 2013.

      @istoricar, jos uvek nisi objasnio 1.svoju tvrdju ''Vi ne cenite ljude po tome sto pisu vec po tome kojoj politickoj frakciji pripadaju'' morao da obrazložiš i to 2.odakle to da sam ja politicar.

    • istoricar

      17:54 // 24. 12. 2013.

      Kolega Ozimicu: Kada sam citirao A. Mitrovica Vi ste rekli da je on bio u SKJ i "gde njega nadjoh". To ga odmah diskredituje u tome sto je napisao, jel? Vidi se Vase poznavanje savremene istorije.

    • istoricar

      17:57 // 24. 12. 2013.

      -> Politicar niste ali politicki aktivni jeste. Nemojmo se zavaravati ko ste i sta ste. I Vi i ja znamo dobro to. Igrom slucaja preko Zavoda za zastitu spomenika smo saradjivali.

    • istoricar

      17:59 // 24. 12. 2013.

      -> Posto ste deo kulturne ustanove bilo bi kulturno da odgovorite bar na jedno od mojih pitanja postavljenih gore. Ovako, Vase politicko izbegavanje odgovora samo daje drugaciju sliku o Vama.

    • Nebojsa Ozimic

      01:52 // 25. 12. 2013.

      istoričar,vidi ovako.Ovde je samo tvoja i moja prepiska,dobrih 50 komentara.Ako znaš gde radim, izvoli kod mene da popijemo kafu i sve razmrsimo. Ja tebe ne znam, ti mene znaš. Ovo postaje besmisleno

    • istoricar

      20:19 // 25. 12. 2013.

      Kolega Ozimicu, kada niste mogli da mi date odgovor na pitanja ovde besmisleno je da se srecemo uz kaficu.

  • Magdalena Nestorović

    17:41 // 15. 12. 2013.

    Smiljko Kostić je bio prvi i pravi Gradonačelnik Niša, sve do momenta pokušaja opoziva. Pošto je tada overio (po II put) svoj položaj,razočarao se u narod zatrovane kasabe.

    • lozni kalem

      19:05 // 15. 12. 2013.

      Смиљко Костић...то беше онај што је хтео да посече дрвеће у С.Марковића да врапци немају где да слете? Онај што је покренуо моју причу - лозни калем (а ја знам да је то превара)хехехехехехе

    • Dechko Tzar

      22:05 // 16. 12. 2013.

      Smiljko prvi i pravi Gradonačelnik? Do opoziva? A posle se razočarao? Veze nemaš.

  • edmund

    15:44 // 15. 12. 2013.

    U Nišu sam 19 god(imam 34.). Mislio sam da ću ovde da živim do kraja života. Ove godine sam shvatio da me više ništa ne veže da ostanem. Stagnacija na svim nivoima. Šteta. Volim/Voleo sam ovaj "grad"

    • hedonist

      19:43 // 15. 12. 2013.

      i treba da odes,zbog takvih smo dovde dogurali.svi bi da uzmete,nista da podarite.dolazite i donosite svoje priproste obicaje,otisli ste iz sela,a selo nije iz vas.bravo ozo,surovo,al realno!

    • edmund

      09:32 // 16. 12. 2013.

      Pretpostavljam da ni Stevan Sremac nije trebalo da dolazi u Nis(ako znas ko je to). Znam desetine 'nislija' koji jedino mogu da se pohvale da im deda nislija, a ovako su neradnici,neskolovani,hejteri.

  • Ivan

    19:58 // 15. 12. 2013.

    Samo u palanci svako svakog prepoznaje na ulici! Jedna od glavnih odlika velikih gradova jeste ta da, kada prošetaš gradoma, poznaješ što manje ljudi, i da retko sretneš poznanike.

    • Goran

      21:08 // 17. 12. 2013.

      ...da prolazis kraj zatvorenih radnji, gazis po smecu, ides mracnim ulicama, sreces konjske zaprege na svakom koraku, gledas u zamisljena lica bez osmeha, imas bioskop na 150 000 stanovnika....

  • nislije

    19:29 // 15. 12. 2013.

    E,Ozimicu,sada cemo videti koliko ovaj grad ima dodjosa,koji pluju po njemu.Ni jedan nislija to nece uraditi.Videcemo KUDE JE TAJ NIS.Bravo!

    • Goran

      21:05 // 17. 12. 2013.

      Zalosno razmisljanje godpodine. Uvek su vam drugi krivi za propadanje. Sta je ko u ovom gradu ucinio da napreduje. Dal je moguce da su ti dodjosi toliko loseg ucinili. Ne, u pitanju je nesposobnost...

  • Marija

    15:34 // 15. 12. 2013.

    Kako istinito i to sada vise nego ikada.
    Nis je definitivno grad iz koga treba otici, na zalost!

  • BUCA

    15:16 // 15. 12. 2013.

    E,moj Ozimicu,stariji sam od tebe i kazem ti da je ovo tuga.Hvala ti za komentar,veoma je lep.O lepom Nisu znam jos vise od tebe i dusa me boli sada.MNOGO VOLIM TVOJ I MOJ NIS.Pisi jos o nasem gradu.

  • ana

    08:41 // 26. 12. 2013.

    kakav kultur rasisticki tekst, zivimo u vremenu nomadskih subjekata i kretanja, valjda je odlika grada da on pripada svima, a ne samo vama koji u njemu zivite sedam kolena!!!
    preuzmite odgovornost!

  • john john

    13:14 // 15. 12. 2013.

    sve tačno od reči do reči. Što reče moj prijatelj, problem je što je nišlije baš briga za grad a veći što nemamo nikako javno mnjenje. Kad se nešto desi niko ni da bekne,osim po nekog na netu kao vi.

  • Ivan J.

    19:25 // 15. 12. 2013.

    Brate Ozi , tekst je divan , ipak volim da dodjem u Nis, tu mi zive roditelji i neki dragi ljudi koje volim i postujem. Bez dragih ljudi svaki grad je hladan.
    Ovo pisem u Roterdamu..

  • Veteran

    11:40 // 16. 12. 2013.

    Gospodine, Ozimicu, ne slazem se s vama!Sta je ovo sa Srbima: Samo bi da negde beze, beze...onda kazemo da nam otese kuce,zemlju. Hteli bi da stizu pune korpe do carsije a Vi da pijete s CAPOM!Tuzno!

    • lozni kalem

      12:49 // 16. 12. 2013.

      Sa kim da pije?????

    • Dechko Tzar

      22:10 // 16. 12. 2013.

      Ima li nekakav prevodilac da prevede ovu rečenicu s ove korpe, čaršije, wtf, ništa nisam razumeo. Pogotovu ovo za piće sa Kejpom, Kepom, Kejvom. Mora da je Kejv, on je uglavnom tužan.

  • Olivera Sašek Radulović

    17:40 // 16. 12. 2013.

    Najviše volim da pročitam "hrabre" komentare "hrabrih" sugrađana , kojima nikada nisam videla puno ime i prezime.Gospoda "hrabri", samo kad su anonimni pljuju po onome ko je stao iza svojih reči.

  • lozni kalem

    21:03 // 21. 12. 2013.

    Ozimiću jesi u pravu za sve. Batali da se dopisuješ sa onim istoričarem,ti si čovek Istoričar.

  • Mladen Radosavljevic

    14:01 // 15. 12. 2013.

    I ja se na istovetan nacin pitam zasto je Nis devalvirao kao grad svih ovih godina i u kojoj se to rupi nalazimo,a ja ne videh nista od grada i "gradjana" godinama unazad.

  • Haruki

    14:49 // 15. 12. 2013.

    Lepo i tacno receno. Treba pisati na ovu temu, potrebno je ljudima otvoriti oci da zivot u gradu podrezamuva odredjeno ponasanje i odredjenu zivotnu pristojnost, ma kako nepristojna vremena bila.

  • cica

    15:28 // 15. 12. 2013.

    Pre skoro 40 godina sam dosla u Nis i ovde mi je sve sto imam.Nis je moj grad,negde sam morala da se rodim ali ovde zivim i Nis volim.Ne volim one koji zive u Nisu a pljuju ga.Ja sam nislika.Pisi jos

  • vmillance

    14:17 // 20. 12. 2013.

    Došljaci su dokaz kako pojedine grupe ljudi bolje prolaze kada su složne, možemo samo da im zavidimo kad ne umemo da prepišemo korisne poteze. Nisu nam drugi ovo uradili samo smo krivi za ovo sve!!!

    • fijamica

      13:03 // 21. 12. 2013.

      "Dosljaci".... Svidja mi se naziv za ....njih... A znamo koji su.... Cak im ni poreklo preko usta ne prevaljujem.. Pozdrav za sve kojima je Nis u srcu

  • došljak

    22:59 // 15. 12. 2013.

    Kao da sam sam pisao ovaj tekst, samo što bi tuga za ljudima koji su odavde oterani na ovaj ili onaj način bila veća. Od pre godinu dana želim da krenem njihovim stopama jer ovo više nije moj grad...

  • Luka Radulović

    06:55 // 16. 12. 2013.

    Nislija sam, volim Nis, ali necu da ostajem u njemu. Voleti nesto i pustiti ga da vas pojede zivog nije isto, niti je to ikakav izraz ljubavi.

  • hedonist

    19:37 // 16. 12. 2013.

    @ edmund-dobro ti je poredjenje sa s.sremcem,ti si,verovatno,znacajniji dosljak?!slucajno sam zavrsio gimnaziju s njegovim imenom,bio u senti,rodnom mestu.znas li jos nekog uspesnog pridoslicu?tesko.

    • Dechko Tzar

      22:20 // 16. 12. 2013.

      Uspešne pridošlice koliko hoćeš, Perišić, Slavković, Ćirković, ima još. Ameri to lepo rešili, sve može, ali ako nisi rođen u USA, možeš da doguraš do guvernera i doviđenja, nema bela kuća vošington.

  • Nislijka

    21:23 // 17. 12. 2013.

    Ja sam stara Nislijka,i znam da necu otici iz Nisa,ali i ZNAM da je sve tacno kako je Ozimic napisao.Zato molim ove koji nemaju pojma o cemu
    se radi u tekstu da cute, i ne nerviraju me dodatno.

  • mehmed pasa sokolovic

    18:17 // 4. 1. 2014.

    Mislim da Nis ni u jednom trenutku nije bio ni priblizno da bude grad ,u pravom smislu reci.Biti snalazljiva bitanga je jos uvek najceljenije,a elita su sitni profiteri i malogradjani.Ugojena kasaba..

  • Gordana Peric

    13:13 // 15. 12. 2013.

    oni koji su trebali da se bore za Nis, lako su ga zamenili za BG,prepustili mesta na kojima se odlucuje o svemu onima koji ga ne vole dovoljno.Sada vode kampanju za dobrobit Vozdovca.nama ostaje zal.

  • Djordje

    18:11 // 15. 12. 2013.

    Ne bi trebalo da bude problema da se voli Niš, sve dok neko veruje da u Nišu postoji nešto što bi se moglo voleti, pa makar i obrisi svetlije budućnosti.

    Ali za budućnost se radi i stvara, a ne žali

  • cacanin u gostima

    18:52 // 15. 12. 2013.

    Ne dajte nislije grad,koji ima dusu kao ni jedan u Srbiji.Godinama dolazim u Nis ali vidim da to nije kao ranije.Zapitajte se malo,zasto?

  • Natasa

    22:55 // 15. 12. 2013.

    JA VOLIM NIŠ!!!!

  • vmp

    09:22 // 24. 12. 2013.

    polutaneri...od srpske reci "pola", pola(telom) u gradu,a pola(srcem) na selu.
    ili od engleske "pollution"...oni su razlog propasti ove zemlje i unistenja srednjeg sloja. To je ekonomska cinjenica.

  • Objektivno

    08:05 // 16. 1. 2014.

    Nije samo Beograd "Kulovgrad". Taj epitet bi mogli da nose svi veći gradovi u Srbiji, pa tako i Niš.
    Grad Niš-"Kulovgrad". Ovaj ružni epitet bi mogli da sakrijemo time što imamo Ćele kulu

  • nis ta nista

    18:13 // 15. 12. 2013.

    ovo je grad bez ikakve vizije,perspektive,sa bogatom istorijom i realno velikim mogucnostima,koji su nesposobni i polupismeni kadrovi (naročito kostićevi,simonovićevi i perišićevi) doveli na dno.

    • Goran

      21:02 // 17. 12. 2013.

      Bravo za komentar...pogodili ste centar. Nesposobni i Polupismeni kadrovi, to je zalosna istina Nisa, sa takvim ce (ma kojoj stranci pripadali) tonuti samo na dno, a ko zna gde je to dno.

  • Nišliski Džeronimo

    19:05 // 15. 12. 2013.

    Seti li se neko onih vrednih ljudi koje su Nišlije oterale? Odoše nevoljno u tišini. Znam obične ljude, umetnike, naučnike, profesore... Nišlijke i Nišlije. Rasuti su diljem sveta i diljem Srbije.

  • Shone Shone

    21:01 // 15. 12. 2013.

    Volim Nis, zivim u njemu citav zivot (31god), ali je paradoksalno kada ja s' punim pravom mogu da dam komentar: "u MOJE vreme nije bilo ovako..."

  • Marijana Markovic

    22:34 // 2. 1. 2014.

    Slažem se sa sagovornikom i kolegom kolumnistom. Zaista je navala ratara izazvala pad ovog Grada. KOLUMNISTKINjA GRADJANIN-a

  • jelena mihailovic

    02:31 // 16. 12. 2013.

    Klasican tekst koji se svakodnevno cuje na pijaci, ulici, u autobusu...

  • rodjena beogradjanka

    05:16 // 16. 12. 2013.

    Ne dajte se nislije!Imate lep grad a ko ima bolje-siroko mu polje.Nekima je bio san da zive u vasem gradu a sada ga pluju.Pozdrav nislijama.

  • Vladimir Zivkovic

    19:51 // 26. 12. 2013.

    Populaciona slika Nisa drasticno, posebno posle bombardovanja pa na ovamo. Nis je na zalost mrtav grad - a tome su najvise doprineli oni koji su grad vodili promenila u poslednjih dvadesetak godina.

  • Jole

    11:37 // 16. 12. 2013.

    Treba se boriti protiv malogradjanstine koje je previse u gradu. Prijavite svaki oblik korupcije da nam grad bude bolji!

  • Dacha

    21:31 // 27. 12. 2013.

    Ljudi ja sam dosao u 1995 . Imao sam 14 godina.Zavoleo Nis,zavrsio srednju skolu,upoznao suprugu.Ozenio se,otisao iz Nisa na sever ali i vratio se bez obzira sto gore ima vise para.E to je Nis .

  • Niš, okupirani grad!

    00:23 // 26. 12. 2013.

    Odakle su dogegali ovi naprdnjački čobani na vlasti? Jedan odbegao od pešterskih ovaca, drugi beži pred suđenjem za lopovluke na Kosovu, treći...Nišlije – ima li vas? Dadoste grad selskom okupatoru

  • Igor Novakovic

    00:51 // 2. 1. 2014.

    Bas mi je drago sto si setio Pekija i Pakija. Odrastao sam u istoj zgradi sa Pakijem, divan covek. Predivna porodica. Iza njega ostala dva sina. Jedan u inostranstvu, drugi drzi kiosk na Paliluli.

    • Nebojsa Ozimic

      10:28 // 2. 1. 2014.

      Pakijev bratanac je moj školski drug

  • Igor Novakovic

    00:52 // 2. 1. 2014.

    Drago mi je sto smo na predprosloj sednici SG, izglasali ime ulice po ta dva velikana niskog fudbala. Presrecan sam. I za ostalo si u pravu. Ukljuci se.

  • Aleks Nis

    14:48 // 27. 12. 2013.

    Nislije su stranci u svom gradu ako ih uopste vise ima...

  • EmaAntic....

    20:20 // 20. 1. 2014.

    Super.Kako ce izgledati nas Nis posto nas je drzava ovih dana odrala za 10,20 itd hiljada na neto plate koje su hranile cetiri ili sest clanova porodice?Narode niski?Gde si rode moj?Ziveo Nis!Zivela

  • Asfaltirana palanka

    18:53 // 15. 12. 2013.

    Niš je bio GRAD još u vreme kada su ulice bile popločane kaldrmom.
    Kasnije, kada se Niš proširio i uvećao, postalo je potpuno jasno da količina asfalta ne znači nužno i širenje gradske kulture.

comments_report_caption
comments_report_notice
Pošalji komentar:

Vaš komentar će biti objavljen po odobrenju od strane administratora.

Vaš komentar je uspešno poslat i biće objavljen nakon što ga odobri neko od naših administratora.

Ukoliko želite da Vaš komentar bude odmah objavljen, možete se prijaviti preko svog Google, Facebook, Twitter ili Yahoo naloga.

Došlo je do greške pri dodavanju komentara
Preostalo ti je 400 karaktera

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.

Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Južnih vesti se možete obratiti ovde: admin {at} juznevesti {dot} com.

Naši autori

Pronađite nas na: