Posetioci Nišvil džez festivala, pokazali su pretposlednje večeri da su ozbiljni džez poznavaoci, pozdravljajući aplauzima i uzvicima tonove muzičara sa glavne bine. Najviše reakcije bilo je tokom nastupa Keren Souze koja je pokazala zbog čega je smatraju jednom od najboljih latino džez i bosa pevačica. Međutim, veče je obeležila i svađa publike oko zaklanjanja pogleda.
Veče je otpočelo nastupom benda The Bypassers koji predvodi Hrvoje Šenjung koji su okupljenima predstavili svoj debitantski album The Curcle continues.
Iako plato nije bio ispunjen, stolice sa strane bine gde je nastupao bend bio je skoro ispunjen do kraja, a publike je aplauzima ispraćala svaku pesmu koju su Hrvoje i bend svirali.
Bend je pokazao kompaktnost na bini, a nakon nastupa, okupljeni su spontano prešli na drugu stanu gde ih je na bini očekivao nastup Conversation Sextet.
Drago nam je da smo ponovo na ovom mestu i nadam se da ste uživali – poručili su sa bine.
Publika je i tokom njihovog nastupa još jednom pokazala da su ozbiljna džez publika i da umeju da cene virtuoze na sceni.
Simbolično godišnjici koju slavi Nišvil sledeći nastup bio je rezervisan za Acoustic Version, džez sastav iz Bugarske, koji je nastupio na festivalu prvi put za prvi Nišvil, a publici je predstavio muziku koju stvaraju od 1985. godine. Kritičari ih prepoznaju kao jedan od najuticajnijih džez sastava iz ove države poslednjih decenija.
Organizatori su napomenuli da je njihovih nastup te, 1995. godine ocenjen kao najbolji, te da su još tada upisani u istoriju Nišvil džez festivala.
Virtuozi su pokazali svoje umeće sviranja gitare, koje je na trenutak ostalo u senci svađe koja je nastala među publikom kod ograde.
Uzbuđeni smo da smo ponovo ovde. Takođe nam je veoma drago da smo imali prlike da ugostimo vašu izložbu o Šabanu Bajramoviću. Razlog zbog čega smo večeras ovde je dodela nagrade “Car Konstantin” – rekao je direktor Nju Orleans džez muzeja.
Najveće interesovanje tokom pretposlednje večeri festivala bilo je usmereno ka argentinskoj pevačici Keren Souzi koja je pokazala okupljenima zbog čega je smatraju jednim od najboljih latino džez vokala današnjice.
Nakon njenog nastupa koji je izazvao veliko interesovanje publike, usledio je nastup kanadskog benda The Shufle Demons.
Pokazali su da su pravi festivalski bend koji pravi dobru atmosferu, ali i da su jedan od najtalentovanijih kanadskih bendova.
Ujedno bio je to i najposećeniji poslednji nastup tokom tri dana zvaničnog programa Nišvil džez festivala, a obeležio ga je takođe i energični ples bubnjara.
Podsetimo, ovogodišnji Nišvil održava se jubilarni, 30. put, a zvanični program festivala otvoren je nastupima hedlajnerima Tio Krokera, Brooklyn Funk Essential-a i Black Uhuru, dok su druge večeri festivala imali priliku da čuju Arrested Development, Kamilu Džordž, Dženi Mekferson i tradicionalni kubanski zvuk.
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.
Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.
Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.
Administratorima Južnih vesti se možete obratiti preko Kontakt stranice.
Stvarno bezobrazno da staneš ispred ljudi i zaklanjaš im pogled. U stvari, tu je greška organizatora koji to dozvoljava.
Aleksandre, uzmi rečnik i pogledaj definiciju reči „koncert na otvorenom“.
Koji tacno recnik?
To se desi kad nobles dodje na koncert! Doso si na mesto gde se ljudi guraju, luduju, djuskaju, skacu, opijaju se, provode se. A ti sedis i mrsis m…
Najdosadnije veče u istoriji Nisvila
Izuzetno neubedljiv nastup Karen Souze i vrlo slaba komunikacija s publikom. Njen bend je zvucao mnogo bolje u momentima u kojima je ona napustala binu, a pritom ni jednom nije predstavila svoj bend niti makar najavila njihov solo, itd, samo nestaje sa scene. Ukocenog pogleda i ruke na stomaku tokom celog nastupa. Svaka cast publici koja je pruzala podrsku, ali po meni ona to nije zasluzila.
Bravo! Kao dete kad izvedeš ispred table a ono nema pojma. Nije mrdnula. A nije ni pevala Bog zna sta. Bitno se obukla ko… Vo imja oca.
Puno matorih i nekulturnih ljudi ove godine, dovikuju se, pričaju, usta ne zatvaraju, kao na vašaru. Dvadeset godina na Nišvilu a ponašaju se kao da su na Belmužijadi. Mlađa publika nema na koga ni da se ugleda
Takvi su i u saobraćaju , gradskom prevozu i na ulici. Guraju se prvi da budu za bilo gde, bez kulture i obzira. Mladje generacije puno vaspitanije od svojih dedova i baka. Neverovatno.
Sinoc za vreme nastupa Karen Souze (koja peva relativno tiho i sve pesme su mirne i opustene), vesela pijana ekipa press fotografa ispred bine je urlala od smeha na sopstvene sale na foru „ha ha, jao daj kad ce da nas pogodi neka pesma“. Katastrofa, vise su se oni culi nego Karen kojoj sigurno nije bilo svejedno.
Profesore, ako je koncert na otvorenom nije “šutka “ pa da nema pravila ni reda. AKo je organizator predvideo da tu budu mesta za sedenje onda ne mogu da budu za stajanje i tačka. Neka stoje sa strane gde ne smetaju pa neka djuskaju.
@Aleksandar, da pogađam, u životu niste bili na Nišvilu, ili barem od kad se održava na platou, kao ni onaj snob u plavoj majici koji izazivao incident?! Svi redovni posetioci i njihovo mače znaju da su ona sedišta postavljena tamo samo kao pogodnost za one koji ne mogu da izdrže celo veče na nogama, i da ulaznica ne da nije nikakva privilegija, nego čak nije ni neka garancija za mesto.
JAZZ slušalac sam,čak i sada mi dok sam uz komp ide JAZZ i ostaviću ga posle da mi ulepšava atmosferu u stanu,aliii…Da se razumemo,Jazz možda voli neko-ali nemamo kulturu Jazz-a! Ja zadnjih nekoliko godina neidem na nišvil,od kako sam video da igraju kolo na koncertu-sramota me bre ljudi! To mi je ostala trauma od tada i neću da idem da se nerviram i traumatiziram.Čujem,sada napravili vašar…
Godinama već pričam da nemamo kulturu ali se uvek nadjju dežurni da okrive grad,državu,neku javnu instituciju,pa i komšiju ,samo da oni nisu krivi!!!!
A šta fali kolu?!
postadosmo JAZZ narod…idi begaj bre…0:0001 % ljubitelja