Nakon crno-belih slika, kojima se prošlog puta predstavio Nišlijama, slikar Mehmed Slezović će ovog puta izložiti dela na kojima su u boji prikazane senke koje se igraju na mirnim površinama vode, u galeriji “Paviljon” u niškoj Tvrđavi, a otvaranje je zakazano za utorak, 28. mart u 19 sati.
Slike koje će predstaviti ovaj nagrađivani autor su nastale nakon njegovog boravka u Parizu, pa je osnovni motiv reka Sena, na kojoj se svetlost igra i menja svoj oblik usled blagih talasa.
Analizirajući njegova dela, viši kustos Galerije savremene likovne umetnosti u Nišu Radmila Kostić, govori da Slezović kroz njih zalazi u dublju filozofiju čoveka i kosmosa, pokušavajući da uhvati njihov smisao.
On postavlja pitanje večnosti. Unutar motiva vode dolazi do stalne trensformacije od mirne, ritmične igre talasa do vujugavih senki koje formiraju čas koncentrične krugove, a čas u spirale ili mreže po površini – kaže Kostić.
Autor, čiji kvalitet potvrđuje veliki broj izložbi, kako samostalnih, tako i kolektivnih, u zemlji i inostranstvu, u slike senki na vodi utkao je i lična osećanja, doživljaje i sanjarenja.
Ljubitelji umetnosti će izložbu „Meditacije na Seni“ u niškoj galeriji moći da pogledaju do 16. aprila
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija Južnih vesti zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne – skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije kao i bilo kakvu pretnju, uvredu, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj.
Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Južne vesti nemaju nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za komentare i njihovo objavljivanje.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Južnih vesti.
Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.
Administratorima Južnih vesti se možete obratiti preko Kontakt stranice.
— Komentari
0